Ik ben nu bezig met stoppen met speed, omdat ik gewoon te weinig nog weet, ben zoveel vergeten. Ook omdat ik zeg maar 5 tot 10 kilo ben afgevallen terwijl ik al aan de lichte kant zat dus tja.. Het lukt opzich wel goed, het stoppen, als ik bij anderen ben (die niet gebruiken, als ze dat wel doen lopen ze gelukkig weg dat ik het dus niet weet).. Maar als ik thuis kom, of waar dan ook waar ik niet met vrienden ben, ben ik zo chagrijnig als wat en er hoeft maar 1 dingetje te gebeuren of ik flip al helemaal. Ook ben ik zowat elke avond depressief. Ik heb het een maand ofzo elke dag gebruikt, dus ik ben geen ervaren gebruiker, en zou het (volgens mij) vrij makkelijk moeten zijn om te stoppen, ookal was het eerder ookal niet gelukt. Toen werd ik helemaal gek van de piep in me oren en depressiviteit anderhalve week lang dat ik uiteindelijk weer begonnen ben (domme beslissing). Maar heeft iemand misschien een tip of idee wat ik tegen dat chagrijnige & depressieve kan doen? Ik zit hier thuis echt iedereen af te katten, niet normaal meer.
Doorsnuiven is geen optie trouwens!
Doorsnuiven is geen optie trouwens!