Structuurformules raden

Neo-Shulginist

Badass junkie
Nee daar durf ik me niet te wagen. Ik had een beetje de indruk dat iemand in een lollige bui een random structuurformule had zitten tekenen.

ATGC

Bewuste gebruiker
Raad maar...nog geen drugs maar komt in de buurt , en in praktisch elk kruidenrekje te vinden 🙂
raadmaar.png

Dirkdirk

DF-koning
Trifenylmethaan?
Ehm...

Ik wou een grap uithalen door een niet bestaande chemische structuur te tekenen met een speciaal online programma en dan te kijken of mensen erin trapte. En wat gebeurd er? Teken ik blijkbaar alsnog een bestaande structuur. Experiment duidelijk mislukt.

Hardcore_frk

Badass junkie
Ehm...

Ik wou een grap uithalen door een niet bestaande chemische structuur te tekenen met een speciaal online programma en dan te kijken of mensen erin trapte. En wat gebeurd er? Teken ik blijkbaar alsnog een bestaande structuur. Experiment duidelijk mislukt.
Lekker bezig, Dirkjan!

Eve's drop

Badass junkie
Omdat scheikunde gewone berengeil is 🧠🐻

Het is voor mij niet weggelegd om al die molecuul structuren uit mijn hoofd te leren, ik ben meer van het menselijke aspect wat drugs met je doen. En daar leer ik dan ook graag over d.m.v. informatie vergaring.

Als je iets niet kan vinden wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten, want alles staat beschreven!

Behalve mafklappers, daar is geen handleiding voor haha.

Bovenaan