Een keton groep
Nee klopt helemaal. A-phip.Een keton groep
Een cathinone
Met een N Eraan dus een pyrro
Rare methylgroep onder
Lijkt op a-pihp maar is anders
PangNee klopt helemaal. A-phip.
DL-TyrosineBekijk bijlage 32760
Nu wordt het kaf van het koren gescheiden. Nu gaan we ontdekken wie de echte scheikunde tijgers zijn.
Ouwe googelaarDL-Tyrosine
Dat badzout MDVP of zoiets en die ander lijkt op Tropaan alkoloide dus ik denk iets van coke of Scopolamine? 🤷Structuurformules raden van drugs, ik trap af. Wat zijn deze twee:
Bekijk bijlage 20795
Bekijk bijlage 20796
Niet vals spelen.
Bromazolam
Pyrazolam
Ik neuk je kapot
Teringlijer
Dit accepteer ik niet ☝️
Ik wil politieYou took the bait like the goldfish you are mister,
You talking kak nou haha! 🤣🤣🤣
Dames dames
Dames dames
Dat kan toch ook op een andere manier?
DirkJan in je hoek !!🤐Ik neuk je kapot
Teringlijer
Dit accepteer ik niet ☝️
Dit was met gestrekt been. Rode kaartNee jonge hij zee iets over z'n familie jonge bots!
Ginne gein....
Dit was met gestrekt been. Rode kaart
Ik schoot uit mijn slofDirkJan in je hoek !!🤐
En ga nadenken over wat je hebt gezegd ☝️
Dit is een lastigHallo!
Ik heb er weer eentje voor je,
Heb er zelfs een paar van in huis haha.
Bekijk bijlage 38252
@Dirkjan
Dit is een lastig
Gaan jullie maar googelen
Ik doe daar niet aan
Where is my car?What's wrong with my man, man.
Where's your'e car dude!
Jihad meth? Ik moet zeggen dat je me nu helemaal kwijt bent geraakt.de Jihad meth
Captagon!Jihad meth? Ik moet zeggen dat je me nu helemaal kwijt bent geraakt.
D'r zit zo'n kleine N onderin, zo'n neukertje. Die het helemaal verpest.Pyrazolam
Ik vind het eigenlijk meer een soort amfetamine, met een tumor waar de dokter van zegt:
Grootste handelswaar in het middenoosten qua drugs iig. Wel een interessant verhaal. Google maar eens wat daaroverIk vind het eigenlijk meer een soort amfetamine, met een tumor waar de dokter van zegt:
"Het ziet er inderdaad niet goed uit, maar het belangrijk dat we vooruit blijven kijken en weten wat de opties zijn".
Kan me niet voorstellen dat die gehaktbal aan het einde iets van meerwaarde heeft.Grootste handelswaar in het middenoosten qua drugs iig. Wel een interessant verhaal. Google maar eens wat daarover
Sue me bitch!Where is my car?
En jij hebt je je plaatje veranderd, dus maak je maar klaar voor een rechtsszaak.
Grootste handelswaar in het middenoosten qua drugs iig. Wel een interessant verhaal. Google maar eens wat daarover
Kan me niet voorstellen dat die gehaktbal aan het einde iets van meerwaarde heeft.