Tandproblemen

Cole

Belezen gebruiker
Met nieuwjaar dus toch nog eens coke gedaan, en meestal lik ik ook wel alle overschotjes op nzo. Gisterenmorgend stond ik op en ik voelde langs de ene kant een gat in mn tand. 5 min later eet ik iets en langs de andere kant vna mn mond heb'k gewoon een heel stuk uit mn tand gebeten.

Nu heb ik de laatste keer dat ik coke heb gedaan, 3 weken last gehad van een abces, ontsteking in een van mn tanden ( niet degene waar ik nu last van heb ). Kan het zijn dat de coke of een versnijdingsmiddel mss gewoon door vullingen of plombages heenn bijt ? 'k ben neit zeker dat het al bewerkte tanden zijn, maar ik denk van wel.

Cole

Belezen gebruiker
Ik heb een 2 jaar geleden verslaafd geweest, maar voorbij jaar en half maximum 20 - 25 gram fzo .. dus das niet zoveel ..

shakes

Belezen gebruiker
Moet je het ook niet op je tanden/tandvlees smeren he?! Is echt niet normaal slecht, en al helemaal niet gaan roken want dan rotte ze echt allemaal weg.

Cole

Belezen gebruiker
'k zeg toch niet dat'k het op mn tandvlees of tanden smeer. Ik lek de coke gewoon op of leg em op mn tong omdatk zo kick op die smaak en verdoving.

maar vanaf nu doe'k het best niet meer heb'k ondervonden :grin:

L

Lid 6909

Gast
dat is geen coke, das is lidocaïne, een verdovingsmiddel :grin:

Judas

Wijs gebruiker
Ja Cole, als het je hem om die sensatie op de tong gaat, dan kan je net zo goed Trachitoltabletten met lidocaine gaan zuigen, scheelt je ook een stuk in de portmonee :grin:

Carlitos

Badass junkie
Als ik drugs gebruik,maak niet uit welke of het nou wiet of speed is.
Ik probeer zo goed mogelijk voor me mond te zorgen,want me gebit is nu nog mooi en ik houd hem graag mooi.
Dwz ik poets goed,en gebruik meridol mondspoeling met fluoride.

Chris Pontius

Badass junkie
Carlitos zei:
Als ik drugs gebruik,maak niet uit welke of het nou wiet of speed is.
Ik probeer zo goed mogelijk voor me mond te zorgen,want me gebit is nu nog mooi en ik houd hem graag mooi.
Dwz ik poets goed,en gebruik meridol mondspoeling met fluoride.
fluor ? :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:

pas maar op voor vogel als hij het leest :flushed:

Bovenaan