TeKno met een K

Fakkelbrigadier

Experimenterende gebruiker
Zo ik ben ook weer thuis..
Eerst naar amsterdam geweest maar moest om 5 uur stoppen, toen nog maar ff naar den haag doorgereden!
Heb een vette avond gehad.

En nu proberen te slapen :grin:

Finesse*

Belezen gebruiker
Ja... jammer dat de politie er een eind aan maakte. Vond wel de loods iets te koud en groot, wat het een beetje sfeerloos maakte.
Om 5 uur nog naar villa friekens gefietsd door de stromende regen, was daar nog wel even heel vet.
Wel leuke avond gehad. :)

Ketaboy

Bewuste gebruiker
-spaceman- zei:
hehe... het wereldje is wel degelijk erg klein dat heb je zeker gelijk in... Ketaboy bv... die hier wel eens rond spookt op het forum... kende ik al langer real life... pas 2 weken geleden kwam ik erachter dat hij dit figuur was online... en nog zo veel meer... het blijft me verbazen hoe klein de wereld is...

Lol jeah idd :mrgreen:

Jammergenoeg te brak om nog iets te doen zaterdagavond dat niet met slapen te maken had ghehe :beer: hoorde van mathias dat tie nog met je mee gereden had ofzo :P

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Sick of Silence @ Cafe Funkenstein Nijmegen 23-1
Lange Hezelstr. 80

Tekno&breakcore from 22:00 tillllll.......................???

Come and support us!!!!!

Beers will be 1,50!!!!
entree: donation

also records for sale that night:wink:

Voor als iemand voor vrijdag nog geen plannen had. :rolleyes:

Hans

Wijs gebruiker
I'll be there ^ NOG IDEETJES VOOR ZATERDAG IEMAND?!?!?! DIT WEEKEND HELEMAAL NAAR DE KLOTE!~!!!

Finesse*

Belezen gebruiker
Ik hoop dat het niet te ver bij mij uit de buurt valt, heb wel weer zin in tekno, alleen de NS rekent per kilometer.. :(

Hans

Wijs gebruiker
Heb je dat hele kutland van je afgereist om naar Den Haag te komen moet je ook nog eens betalen voor een taxi omdat het anders 2,5 uur lopen zou zijn.

Komen we aan in een vervallen discotheek zitten er ongeveer 3 mensen binnen. Er staat wel een gigantische speakermuur. Degene die het soundsystem kon aansluiten was op acid aan het trippen en er werd dus 1 miezerig speakertje gebruikt.

Hans

Wijs gebruiker
Klopt, echt lullig, hoewel ik zoiezo niet zon fan ben van het geluid van TBS besef ik me wel dat dit duizenden euros aan apparatuur is.

Eerst kwamen ze met z'n 3en/4en even kijken en klaagden ze over geluidsoverlast. Vervolgens werd het geluid zo zacht gezet dat je het buiten niet eens kon horen en het speakerfreaken was niet echt meer te doen :tongueout:.

STAAN ZE DAAR OPEENS MET EEN STUK OF 20 AUTO'S EN EEN LEGIOEN AAN AGENTEN EN HONDEN?!

Hebben ze niets beters te doen dan mensen oprollen die met z'n allen plezier aan het maken zijn? Ik kan me voorstellen dat die hele ontruiming ook hartstikke veel geld heeft gekost. Het loon moet betaald worden en verzekering etc om nog niet te spreken van de honden. NIEMAND in de wijde omgeving zou last kunnen hebben van het feestje. Sterker nog, na het ontruimen liepen er 100/200 boze mensen onder invloed rond, dat schiet meestal ook niet echt op..........

Ook echt flauw dat buiten bij het vuur enzo er opeens allemaal hele nette mensen met gekamde haartjes en mooi gestreken overhemdjes (POLITIE DUS!) stond te doen alsof ze bij de feestgangers hoorde. Hopend om nog snel een paar mensen te pakken op drugsbezit ofzo. Ze snappen echt niet hoe erg dat opvalt.

MAAR LATEN WE LEKKER DOOR RAVEN!!!!!!! ZE KRIJGEN ONS NOOIT!!!! NOOIT!!!!

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Mja die coppers zijn niet echt chill ofzo. Ook dat ze al het bar geld mee nemen enzo.. daar gaat je omzet. Naja benefiet is wel een goed idee :beer:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik hoorde over een feestje binnenkort in de buurt van Venlo. Iemand die hier iets meer van weet???
PM me please.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Iemand nog iets gehoord over een feestje in Fort Pannerden? Zijn daar nog plannen voor of gaan ze daar niks meer organiseren?

Ergens anders nog feestjes gepland? Licht het aan mij of is het nogal dood?

Serenity

Badass junkie
DrippTone zei:
Iemand nog iets gehoord over een feestje in Fort Pannerden? Zijn daar nog plannen voor of gaan ze daar niks meer organiseren?

Is Fort Pannerden niet al ontruimd? Of was de ontruiming weer mislukt? :tearsofjoy: :grin:

Fakkelbrigadier

Serenity zei:
DrippTone zei:

Is Fort Pannerden niet al ontruimd? Of was de ontruiming weer mislukt? :tearsofjoy: :grin:

Nah het is zeker niet dood! Ik zit bijna elk weekend op een feestje haha

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Fakkelbrigadier zei:
Serenity zei:
DrippTone zei:

Nah het is zeker niet dood! Ik zit bijna elk weekend op een feestje haha

Dan praat ik dus met de verkeerde mensen. :grin: Weet je toevallig of er dit weekend een feestje is, en is dr al bekend waar?

Finesse*

Belezen gebruiker
+1, is alweer tijdje geleden dat ik naar tekno was zeg, hit n run geloof ik.
Als iemand iets weet hoor ik het auch gerne. :grin:

Fakkelbrigadier

Ja er zijn elke zaterdag feesten..
Maar is hoor het meestal pas zaterdag avond waar het precies is en dan zit ik eigenlijk nooit op internet..
Sorry...

-spaceman-

Badass junkie
Tekno in Nederland gaat natuurlijk lekker door :) Ik heb hier in Melbourne ook gewoon tekno gevonden, het staat nog wel een beetje in de kinderschoenen maar er is een scene... hoe grappig! maar zo goed als de Nederlandse scene heb ik nog niet gevonden hier... schijnt wel te bestaan, met desert raves enzo... heb het helaas nog mee te mogen maken...

rave maar lekker extra hard voor mij in Nederland...

Ketaboy

Bewuste gebruiker
-spaceman- zei:
Tekno in Nederland gaat natuurlijk lekker door :) Ik heb hier in Melbourne ook gewoon tekno gevonden, het staat nog wel een beetje in de kinderschoenen maar er is een scene... hoe grappig! maar zo goed als de Nederlandse scene heb ik nog niet gevonden hier... schijnt wel te bestaan, met desert raves enzo... heb het helaas nog mee te mogen maken...

rave maar lekker extra hard voor mij in Nederland...

Mja ik hoorde van Marek dat je daar aan het chillen bent ghehe :P Wel grappig sprak twee weken terug nog gasten uit Melbourne op cheeky monday in amsterdam en toen vertelden ze nog vol trots over hun eigen scene awesome :beer:

The Mystic

Tripreporter
Serenity zei:
DrippTone zei:

Volgens mij was Pannerden definitief ontruimd, er komt nu een museum...

Bovenaan