Klopt, echt lullig, hoewel ik zoiezo niet zon fan ben van het geluid van TBS besef ik me wel dat dit duizenden euros aan apparatuur is.
Eerst kwamen ze met z'n 3en/4en even kijken en klaagden ze over geluidsoverlast. Vervolgens werd het geluid zo zacht gezet dat je het buiten niet eens kon horen en het speakerfreaken was niet echt meer te doen

.
STAAN ZE DAAR OPEENS MET EEN STUK OF 20 AUTO'S EN EEN LEGIOEN AAN AGENTEN EN HONDEN?!
Hebben ze niets beters te doen dan mensen oprollen die met z'n allen plezier aan het maken zijn? Ik kan me voorstellen dat die hele ontruiming ook hartstikke veel geld heeft gekost. Het loon moet betaald worden en verzekering etc om nog niet te spreken van de honden. NIEMAND in de wijde omgeving zou last kunnen hebben van het feestje. Sterker nog, na het ontruimen liepen er 100/200 boze mensen onder invloed rond, dat schiet meestal ook niet echt op..........
Ook echt flauw dat buiten bij het vuur enzo er opeens allemaal hele nette mensen met gekamde haartjes en mooi gestreken overhemdjes (POLITIE DUS!) stond te doen alsof ze bij de feestgangers hoorde. Hopend om nog snel een paar mensen te pakken op drugsbezit ofzo. Ze snappen echt niet hoe erg dat opvalt.
MAAR LATEN WE LEKKER DOOR RAVEN!!!!!!! ZE KRIJGEN ONS NOOIT!!!! NOOIT!!!!