TeKno met een K

Funky Monkey

Badass junkie
rofl das wel lache, een gekkenhuis zullen ze wel niet ontruimen ook. Al die feestgangers horen daar zullen ook zei van mening zijn! :mrgreen:

Fakkelbrigadier

Experimenterende gebruiker
Yep ik ben dr dan te vinden!
Vorig jaar was het goed te doen, zeker omdat er daarna nog een illegale niet ver daarvandaan was hahah

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
30-04.. hmm, eens kijken hoe ik de dag erna ben, waarsch. wordt het de 29e Namasté in 020 inclusief nacht doorhalen. Klinkt hoe dan ook wel tof, even over nadenken nog.

Vraagje over een track van Spiral Tribe, trouwens. Check deze link:

http://www.ek23sound.org/
--> SpiralTribe23
--> Spiral Tribe - PNP Teknival.mp3

DIT is spul waar ik naar op zoek ben. Deze mp3 is echter corrupt (loopt niet lekker, zitten 'lege' stukken in etc.). Heeft iemand hier een goede versie van, of tips wat betreft ander snoeihard materiaal?

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Vette pagina is dat inderdaad, veel vandaan gehaald.

Even wat anders, ik vernam iets van een Hit 'n Run party ergens in Noord-Holland op 29-04 (koninginnenacht), kan iemand mij (uiteraard via PM) details verschaffen? Was nog op zoek naar een vet feest voor deze dag, ik heb besloten dat Namasté aan de Piet Heinkade het niet wordt en een vorig Hit 'n Run feestje op de Stubnitz was erg succesvol, reden genoeg om deze te checken dus.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Heb ik nog niks van vernomen. Konninginnedag op 't Lichtplein in Eindhoven komen iig AA en TDK zoals al eerder vermeld. Afterparty is wel te verwachten denk ik maar pin me d'r niet op vast. Ligt er maar net aan waar je vandaan komt en hoever je wilt reize in die zin. =p

-TeKNoZem

Finesse*

Belezen gebruiker
PatrickBateman zei:
Vette pagina is dat inderdaad, veel vandaan gehaald.

Even wat anders, ik vernam iets van een Hit 'n Run party ergens in Noord-Holland op 29-04 (koninginnenacht), kan iemand mij (uiteraard via PM) details verschaffen? Was nog op zoek naar een vet feest voor deze dag, ik heb besloten dat Namasté aan de Piet Heinkade het niet wordt en een vorig Hit 'n Run feestje op de Stubnitz was erg succesvol, reden genoeg om deze te checken dus.
Idem! Ik zag het ook, en als het in NH is dan kom ik zeker.

The Mystic

Tripreporter
Leuke optie voor komende zaterdag (18 april):

Willemeen Arnhem

flyer past niet helemaal op de pagina, line-up:

Tektron:

DJ Y?
Mikrobot & Madnix
Stefan vs OBX
Martha Spark
Mendeaz vs Joyo

NYMNYR:

Ars Dada
Kamerat Tord
FFF
King Pin
Bart Hard
Live: Kamerat Tord

stuiter stuiter :mrgreen:

vdk

Bewuste gebruiker
Fakkelbrigadier zei:
er is vanavond een legaal feestje in utopia in drunen
En Desepticons draaien in een gekraakt gekkenhuis in ... :rolleyes:

hee ben je daar heengeweest? ben je daarna ook naar de illigale geweest die was in vlijmen? woon toevallig ook in die buurt :)

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Weet iemand voor de maand juni iets in de omgeving Amsterdam / Utrecht (of eventueel Rotterdam / Den Haag?). Het begint te kriebelen. :grin:

Details uiteraard niet hier, maar via PM. De beloning zal bestaan uit bier, indien zich inderdaad een geschikte gelegenheid voordoet waar beide partijen aanwezig zijn.

EDIT: Binnenkort is er een party van / met Kierewiet Soundsystem in de regio Utrecht. Ook hiervoor geldt dat iedereen die mij hier privé details over kan verschaffen desgewenst beloond wordt in de vorm van alcoholica.

Ik heb begrepen dat er wel tekno is in / rond Utrecht, nu nog zien te achterhalen waar.

Ketaboy

Bewuste gebruiker
PatrickBateman zei:
Weet iemand voor de maand juni iets in de omgeving Amsterdam / Utrecht (of eventueel Rotterdam / Den Haag?). Het begint te kriebelen. :grin:

Details uiteraard niet hier, maar via PM. De beloning zal bestaan uit bier, indien zich inderdaad een geschikte gelegenheid voordoet waar beide partijen aanwezig zijn.

EDIT: Binnenkort is er een party van / met Kierewiet Soundsystem in de regio Utrecht. Ook hiervoor geldt dat iedereen die mij hier privé details over kan verschaffen desgewenst beloond wordt in de vorm van alcoholica.

Ik heb begrepen dat er wel tekno is in / rond Utrecht, nu nog zien te achterhalen waar.

Lol, zie me al op de markt staan "info te koop, verrrrse feest info te koop, nu maar drie bier per detail!Verras uw vrouw, maak indruk op collega's en buren!" :smoke: maar nee, echt het zal je niet sneller lukken door er bier tegenover te zetten. Zal eerder ave recht werken.

tomz0r

Badass junkie
Ben even naar Hilversum geweest zaterdag. Zaterdag als het goed is een feestje bouwen ergens in Zuid-Holland!

Ketaboy

Bewuste gebruiker
tomz0r zei:
Ben even naar Hilversum geweest zaterdag. Zaterdag als het goed is een feestje bouwen ergens in Zuid-Holland!

Dan heb ik je helemaal gemist man :P (ook redelijk lang op die "heuveltjes" gechilled) :beer:

Fakkelbrigadier

vdk zei:
Fakkelbrigadier zei:
er is vanavond een legaal feestje in utopia in drunen
En Desepticons draaien in een gekraakt gekkenhuis in ... :rolleyes:

hee ben je daar heengeweest? ben je daarna ook naar de illigale geweest die was in vlijmen? woon toevallig ook in die buurt :)

Ja wel naar de utopia, niet naar vlijmen, moest de volgende dag werken. Ik was vrijdag wel op een ander feest van die gast in waalwijk is een vriend van me

13 Juni geef ik waarschijnlijk een feest in de buurt van den bosch, moeten alleen nog ff het vervoer fixen! Als het door gaat post ik de flyer wel ff!

erriapo 187

techno is zalig en er is altijd wel een moment op de dag voor er tijd voor te maken . mij is het behoorlijklang geleden dat ik nog een feestje deed maar vroeger ging ik altijd naar kozzmozz(oa) nog altijd een van de best terugkerende feestjes in het land (belgie) :) . ik heb 7 jaar feestjes gedaan daar . de nemoboot heb ik net niet meegemaakt maar int kuipke was ik altijd wel parraat de feesjes in de vooruit niet te vergeten maar hoe de max tekno ook is , doe mij maar psychedelic en darkpsy , hardtek en minimal (maar dat is eigenlijk ook beetje tekno) :rock:

Hans

Wijs gebruiker
Ketaboy zei:
tomz0r zei:

Dan heb ik je helemaal gemist man :P (ook redelijk lang op die "heuveltjes" gechilled) :beer:

Jullie hebben toch toevallig nietiemand gezien met shrek oren op zijn capuchon genaaid? Dat was ik namelijk :openmouth:

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Hans zei:
Ketaboy zei:
tomz0r zei:

Jullie hebben toch toevallig nietiemand gezien met shrek oren op zijn capuchon genaaid? Dat was ik namelijk :openmouth:

haha nee jammer genoeg niet :beer:

lol, kijk naar een foto die ik had gemaakt en verbaas me erover dat dit echt hilversum is, gezien het landschap xD

sensitive

brainwashed zei:

niet afg weekend maar 1tje ervoor
6systems ofso in oud gekkenhuis
ECHTE LIEFDE TOCH:grin:
crazytimee

Amesfoort toch? Was mega groot inderdaad! Het ging ook gewoon een paar dagen door.
Daarvoor nog in een mega pand in Zeist geweest, was ook superchill.

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Hans zei:
Ketaboy zei:
lol, kijk naar een foto die ik had gemaakt en verbaas me erover dat dit echt hilversum is, gezien het landschap xD

Het is een begroeide vuilnishoop he :tongueout:

Was het dat maar... het bleek een gifstortplaats :P

En amersfoort was idd gruweljik, zondag avond ergens naar huis gegaan

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Hell yeah wat een party. :sunglasses:

Meer mensen in de buurt van Den Bosch geweest vannacht?

Mijn eerste illegale out door, en ook meteen het beste feessie ooit! :hearteyes:

ZMK dacht ik en nog wat anderen of was dat van dezelfde? Ach ik weet ik het ook niet zo goed allemaal, maar het was wel rete vet. :grin:

Debris

Bewuste gebruiker
Ketnoniesman zei:
Hier toevallig niemand van de Belgische tekno scene ? :confused: :confused: :confused: :confused: :)
Bekend met de Belgische scene.

Totaal onbekend in NL, al een paar keer te horen gekregen dat iemand mij toegang ging verlenen tot aa forum, maar tot heden zonder resultaat, helaas.
Dat gekkenhuis ziet er behoorlijk vet uit. En dit weekend was er nogal een feestje in Vught, met 4 area's. Helaas was 't onbekend hier.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
DrippTone zei:
Hell yeah wat een party. :sunglasses:

Meer mensen in de buurt van Den Bosch geweest vannacht?

Mijn eerste illegale out door, en ook meteen het beste feessie ooit! :hearteyes:

ZMK dacht ik en nog wat anderen of was dat van dezelfde? Ach ik weet ik het ook niet zo goed allemaal, maar het was wel rete vet. :grin:

ZMK en AA dacht ik. Zelf was ik er niet bij, ik was wel te vinden op een goa/tekno feestje in Waalre. Zo tussen 6-7 uur 'sochtends was 't afgelopen, sloeg nergens op. Zonder te overdrijven waren we mss totaal met nog 25 man aanwezig inclusief organisatie, stond makkelijk een woutkar of 20-25 om 't pand heen, samen met 2 brandweer wagens.

Dat pokkeeind van waalre naar eindhoven terrug moete lope. >;(

En er was nergens een melding van dergelijke actie te vinden. Mss neemt de wout de handjes voortaan zelf in handen zonder melding?

Bovenaan