Fakkelbrigadier
Experimenterende gebruiker
er is vanavond een legaal feestje in utopia in drunen
En Desepticons draaien in een gekraakt gekkenhuis in ...
En Desepticons draaien in een gekraakt gekkenhuis in ...

Nick de Neger zei:rofl das wel lache, een gekkenhuis zullen ze wel niet ontruimen ook. Al die feestgangers horen daar zullen ook zei van mening zijn!![]()
Weeral aanwezig! :PThe Mystic zei:Misschien loop ik vooruit op de feiten maar gaat iemand hier heen?
http://partyflock.nl/party/138942/comments/PAGE/1.html
K-dag 30-04-2009 op het lichtplein in eindhoven
AA & TDK –
Bartyo zei:Weeral aanwezig! :PThe Mystic zei:Misschien loop ik vooruit op de feiten maar gaat iemand hier heen?
http://partyflock.nl/party/138942/comments/PAGE/1.html
K-dag 30-04-2009 op het lichtplein in eindhoven
AA & TDK –
Idem! Ik zag het ook, en als het in NH is dan kom ik zeker.PatrickBateman zei:Vette pagina is dat inderdaad, veel vandaan gehaald.
Even wat anders, ik vernam iets van een Hit 'n Run party ergens in Noord-Holland op 29-04 (koninginnenacht), kan iemand mij (uiteraard via PM) details verschaffen? Was nog op zoek naar een vet feest voor deze dag, ik heb besloten dat Namasté aan de Piet Heinkade het niet wordt en een vorig Hit 'n Run feestje op de Stubnitz was erg succesvol, reden genoeg om deze te checken dus.

Fakkelbrigadier zei:er is vanavond een legaal feestje in utopia in drunen
En Desepticons draaien in een gekraakt gekkenhuis in ...![]()
PatrickBateman zei:Weet iemand voor de maand juni iets in de omgeving Amsterdam / Utrecht (of eventueel Rotterdam / Den Haag?). Het begint te kriebelen.![]()
Details uiteraard niet hier, maar via PM. De beloning zal bestaan uit bier, indien zich inderdaad een geschikte gelegenheid voordoet waar beide partijen aanwezig zijn.
EDIT: Binnenkort is er een party van / met Kierewiet Soundsystem in de regio Utrecht. Ook hiervoor geldt dat iedereen die mij hier privé details over kan verschaffen desgewenst beloond wordt in de vorm van alcoholica.
Ik heb begrepen dat er wel tekno is in / rond Utrecht, nu nog zien te achterhalen waar.
maar nee, echt het zal je niet sneller lukken door er bier tegenover te zetten. Zal eerder ave recht werken.tomz0r zei:Ben even naar Hilversum geweest zaterdag. Zaterdag als het goed is een feestje bouwen ergens in Zuid-Holland!

vdk zei:Fakkelbrigadier zei:er is vanavond een legaal feestje in utopia in drunen
En Desepticons draaien in een gekraakt gekkenhuis in ...![]()
hee ben je daar heengeweest? ben je daarna ook naar de illigale geweest die was in vlijmen? woon toevallig ook in die buurt![]()

Ketaboy zei:tomz0r zei:Ben even naar Hilversum geweest zaterdag. Zaterdag als het goed is een feestje bouwen ergens in Zuid-Holland!
Dan heb ik je helemaal gemist man :P (ook redelijk lang op die "heuveltjes" gechilled)![]()
Hans zei:Ketaboy zei:tomz0r zei:Ben even naar Hilversum geweest zaterdag. Zaterdag als het goed is een feestje bouwen ergens in Zuid-Holland!
Dan heb ik je helemaal gemist man :P (ook redelijk lang op die "heuveltjes" gechilled)![]()
Jullie hebben toch toevallig nietiemand gezien met shrek oren op zijn capuchon genaaid? Dat was ik namelijk![]()
Ketaboy zei:lol, kijk naar een foto die ik had gemaakt en verbaas me erover dat dit echt hilversum is, gezien het landschap xD
brainwashed zei:![]()
niet afg weekend maar 1tje ervoor
6systems ofso in oud gekkenhuis
ECHTE LIEFDE TOCH
crazytimee

Hans zei:Ketaboy zei:lol, kijk naar een foto die ik had gemaakt en verbaas me erover dat dit echt hilversum is, gezien het landschap xD
Het is een begroeide vuilnishoop he![]()
knolselderij zei:kvind t eigenlijk maar naar darkcore klinken
Bekend met de Belgische scene.Ketnoniesman zei:Hier toevallig niemand van de Belgische tekno scene ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Debris zei:En dit weekend was er nogal een feestje in Vught, met 4 area's. Helaas was 't onbekend hier.
DrippTone zei:knolselderij zei:kvind t eigenlijk maar naar darkcore klinken
Dan ben je doof. Te veel voor de speakers gestaan zeker? :P
DrippTone zei:Hell yeah wat een party.![]()
Meer mensen in de buurt van Den Bosch geweest vannacht?
Mijn eerste illegale out door, en ook meteen het beste feessie ooit!![]()
ZMK dacht ik en nog wat anderen of was dat van dezelfde? Ach ik weet ik het ook niet zo goed allemaal, maar het was wel rete vet.![]()