TeKno met een K

Berbatov

Bewuste gebruiker
Tostini zei:
naaaaah, kan niet eens een kersttekno feest te vinden, er is iets serieus mis met mijn contacten..
of ik heb het te laat gevraagd aan mensen ofzo..
maar weet er iemand wat?

Er was een feest in Deventer, erg groot. Haha.

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Berbatov zei:
Tostini zei:
naaaaah, kan niet eens een kersttekno feest te vinden, er is iets serieus mis met mijn contacten..
of ik heb het te laat gevraagd aan mensen ofzo..
maar weet er iemand wat?

Er was een feest in Deventer, erg groot. Haha.

je vermaakt? :P

Heb zelf in de midden-Nederland regionen verbleven. Een wat ondanks het besloten karakter nog een aardig groot feestje is geworden.

Beanhead

Badass junkie
Ollemann zei:
Waar is dit Multisound ongeveer gelegen? En wat moet ik ervan verwachten?

Olle

Te namen, dub, 60s, tek en core 4 dagen feesje bouwen. Ik ga er spijtig genoeg wel niet naartoe, toch maar naar Gent :)

Dopezilla

Badass junkie
Laat maar, ik heb de nodige informatie al.

Ik ga erheen. :grin:

Als het vervoer wil meewerken, al lijkt dat goed te komen (internationale treinen rijden tot later).

Olle

jimi

Belezen gebruiker
gelukkig nieuwjaar iedereen!
ik zit chill te afteren bij een vriend thuis met mijn allerbeste vrienden, en ben net naar een supervet tekno feestje geweest in den haag (my hometown) bij holland spoor in de buurt.
was echt fakking tof en groot en nice muziek, politie was allemaal geen probleem.
nog meer mensen hierheen geweest?

er \heeft een gast naast mij gepoept, haha, toen ik buiten aan t seksen was.

nultien

Belezen gebruiker
Holland ontspoort

en wtf @ je laatste zinnetje man,
hoefde beide niet te weten.

Feessie leek me wel kick, ben alleen niet gegaan.
Pak pas over een maandje ofzo weer een feessie:)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
jimi zei:
was echt fakking tof en groot en nice muziek
Haha, weet je zeker dat dat hetzelfde feest was? Het was super klein, muziek was echt bar slecht, de sfeer was af en toe vrij grimmig. Maar wat een koppen zeg! Ongelooflijk! Ik ben wel wat gewend van feestjes, maar om de haverklap kwam er weer eentje voorbij waarvan ik me echt niet kon bedenken wat die allemaal naar binnen gewerkt moet hebben om er zo uit te zien.

Triest hoor, om te zien hoe sommigen (velen?) zich zo laten gaan. Elk weekend weer. Ik ga tegenwoordig bijna nooit meer, maar als ik weer eens ga zie ik nog steeds dezelfde gezichten. Steeds verder in staat van ontbinding, maar dezelfde gezichten none the less.

Het was wel gezellig though : D

Immo

Badass junkie
Ben ook bij het tekno feestje in Den haag geweest met E.I. moet zeggen dat ik het feestje ook vond tegen vallen. De muziek die gedraaid werd was echt bar slecht.

jimi

Belezen gebruiker
ik vond het leuk, maar had ook wel weer voor t eerst in best lang een pilletje op, dat zal wel ook meegeholpen hebben.
er waren inderdaad soms wel vervelende mensen, ik werd op het laatst gewoon achtervolgd door mensen die mijn bezem wilde hebben die ik ergens anders had gevonden en mee genomen had en dus gewoon van mij was. echt wauskezen.

exceptional insight: ja ik herken dat wel. en dan gewoon bij mijn eigen vrienden.
en als ik niet 'verplicht' was geen drugs te gebruiken, denk ik dat ik er ook zo bij zou lopen.
ik heb ook moeilijk veel mensen zien schuimbekken op de grond.. echt niet goed
wel heel fijn dat de politie het lekker liet doorgaan, was ook bijna geen geluidsoverlast volgens mij.

ik heb n lekker oud&nieuw gehad in ieder geval!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
jimi zei:
ik heb ook moeilijk veel mensen zien schuimbekken op de grond.. echt niet goed
Dat was toevallig niet de reden voor die ambulance rond een uur of 4? (of 5 of 6... you know) Ramptoerist in hart en nieren en ik liep gewoon door.

jimi

Belezen gebruiker
geen idee, er zijn meerdere keren ambulances geweest, en die waren allemaal voor schuimbekkende, trillende mensen die niet echt meer wakker werden geloof ik.

ik liep op een gegeven moment buiten en toen zei een gast ongeveer wat jij zei tegen mij, en hij vroeg of ik wilde letten op de meisjes daarbinnen want ze hadden anorexia en te veel drugs op..

het is echt naar om te zien hoe mensen langzaam steeds meer de vertiefenis ingaan! het blijft altijd 'het is normaal' maar het word steeds meer en meer en meer en ook dan blijf je zeggen dat het normaal is en 'wel kan' maar dat is helemaal niet zo.

Bliep

Newbie
vet tof feestje! vooral smorgens vette plaatjes voorbij horen komen tof sfeertje gezellige mensen prima vermaakt :grin:

Berbatov

Bewuste gebruiker
Ik was met mijn vriendin in Namen in België en het was echt geweldig! Eigenlijk zijn tekno feestjes niks voor haar maar ze heeft zich toch vermaakt.
Jammer dat het op sommige plekken naar binnen regende, maar zo erg was dat ook weer niet. Erg goede muziek, en de Chillout en Exit23 waren echt super.

Hoorde trouwens inderdaad dat Den Haag echt kut was.Weinig echte tekno, veel techno. Van tevoren werd er gepraat over 6 systems, maar het stelde allemaal weinig voor.

W.F.L.

Badass junkie
Berbatov zei:
Ik was met mijn vriendin in Namen in België en het was echt geweldig! Eigenlijk zijn teKno feestjes niks voor haar maar ze heeft zich toch vermaakt.
Jammer dat het op sommige plekken naar binnen regende, maar zo erg was dat ook weer niet. Erg goede muziek, en de Chillout en Exit23 waren echt super.

Ah jammer dat ik je gemist heb man :beer: volgende keer beter. :wave:

Immo

Badass junkie
jimi zei:
ik werd op het laatst gewoon achtervolgd door mensen die mijn bezem wilde hebben die ik ergens anders had gevonden en mee genomen had en dus gewoon van mij was. echt wauskezen.

Dan heb ik jou een paar keer daar rond zien lopen. :P

Dopezilla

Badass junkie
Ook aanwezig geweest in Namen. Ergens begin van de middag weer redelijk brak vertrokken, though. Weet niet of ik nog een nachtje getrokken had, ook.

Maar goed, 't was een flinke party! :grin:

Olle

jimi

Belezen gebruiker
Immo zei:
jimi zei:
ik werd op het laatst gewoon achtervolgd door mensen die mijn bezem wilde hebben die ik ergens anders had gevonden en mee genomen had en dus gewoon van mij was. echt wauskezen.

Dan heb ik jou een paar keer daar rond zien lopen. :P

haha kan best. maar mijn vrindinnetje had ook een bezem dus misschien was zij het wel.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Ja die site is al eerder voorbij gekomen.
Heb je nog een andere site? Heb er namelijk al best veel afgehaald.

Dopezilla

Badass junkie
Ik zit nog te twijfelen of ik naar I Love Tekno in de Watt zal gaan. Het zal best leuk zijn, maar 'k zou ook op een leuke free party kunnen wachten met meer sfeer.

Maar Nout en Rinse beloven wel goeds.

De keuzes in het leven verscheuren mij.

Olle

Immo

Badass junkie
Ollemann zei:
Ik zit nog te twijfelen of ik naar I Love Tekno in de Watt zal gaan. Het zal best leuk zijn, maar 'k zou ook op een leuke free party kunnen wachten met meer sfeer.

Olle

Suburbass draait ze eruit. :grin:

Dopezilla

Badass junkie
Immo zei:
Ollemann zei:

Olle

Helaas heb ik nog geen tracks van Suburbass gehoord, dus daar kan ik weinig over zeggen. Misschien eens youtuben dan maar. :grin:

Wat me wel zorgen baart is dat het in de grote zaal is. Die zaal is best mooi, maar op 'n tekno feest verwacht ik toch een wat vervallen sfeer. Maar goed, zolang de muziek goed is en ik me ergens tegen een fijn setje speakers kan nestelen zou het toch wel goed moeten komen.

Of gaat het geluid weer enkel uit die hangende speakers komen? Dat zou zonde zijn. Ik ga niet nog eens met m'n rare kop 'n podium op klimmen. ;')

Olle

W.F.L.

Badass junkie
Berbatov zei:
Erg goede muziek, en de Chillout en Exit23 waren echt super.

Exit 23 was echt geniaal! Daar heb ik ook een hele tijd gestaan. En een of ander system dat core draaide, een vrij kale zaal met een stroboscoop (niet fucked up core, Rumoer denk ik ofzo?) Kierewiet ook lang gestaan.

:hearteyes:

Ketnoniesman

Bewuste gebruiker
Immo zei:
Ollemann zei:

Olle

Hell yeah :rock: :hearteyes:

nultien

Belezen gebruiker
Ollemann zei:

Olle

Gewoon gaan joh :grin:
Wel lame indd dat het niet in de kelder is, straks staat de helft leeg @ grote zaal haha.

Zijn wel freepartys, maar geloof ik niet op i(L)tekno zelf.

Bovenaan