W.F.L. zei:
Kanker dikke acid![]()
Debris zei:Choose = vette vettigere vettigste acid.
Een van de meest gore acidcore dat ik ken.
Debris zei:Elk forum heeft potverdorie weer een andere manier om die dingen erop te krijgen.
En hier op DF wilt 't gewoon nooit lukken. Ik wou nog gaan kijken waarom in godsnaam niet, maar je zult 't wel kennen "hey. wat staat daar?" en totaal vergeten waarmee je bezig was.
Mja tis ook geen slechte plaat ofzo. Maar als je voor bijna driekwart jaar lang, elk weekend en in de zomervakantie bijna elke dag aan het tekno'en bent en je elke dag die plaat hoort op elk feest waar je komt wordt je er na verloop van tijd schijtziek van.W.F.L. zei:Ik vind het wel een fijn nummertje![]()
+1Berbatov zei:Weet iemand nog iets leuks voor vanavond?
)om er zomaar wat in te beginnen diggen..elstinkydermeister zei:iemand nog tips voor ek23? ben op zoek nr tek in de aard van wat er in deze mix http://users.skynet.be/bk333235/DRAZERTEK.mp3 te horen valt, ben er zeker van dat er veel gelijkaardigs te vinden is op ek23 maar het aanbod is gewoon te overweldigend ()om er zomaar wat in te beginnen diggen..
TeKNoZem zei:Ik adviseer de mix die onder Tetrips staat, eigenlijk alles van AcidAnonymous, Roms, MononoM, Al Core, Sparks(staat aan de rechterkant), Zone33, Basze en Cardiak.. en tja, de rest is voor een groot deel ook wel relaxt. Maar dat zijn toch wel chille namen.
W.F.L. zei:Bah, veel te veel volk gisteren. Ook veel volk dat eigen was aan 't steegske denk ik. In elk geval hopen 16-jarige huppelkutjes aan de MDMA gezien. Zat stampvol.
Beanz van 013 was wel zeer vet. Was wel een chille avond, maar 's ochtends is er wat gebeurd en heeft de politie het kot afgesloten. 2 uur mogen wachten, en dan 1 voor 1 naar buiten. Buiten tegen de muur gefouilleerd door 2 man, nummertje vasthouden en ze maakten een foto van je. Gelukkig had ik niets te vrezen, vraag me wel af hoeveel mensen gepakt zijn op drugs. Heel de overpoortstraat afgesloten, 20 combi's, gestoord.
Edit: Wat ik begrepen had van wat de mensen op de binnenplaats zeiden heeft er iemand een overdosis GHB genomen. De politie zei ook dat het in de krant zal staan morgen, dus ik denk dat er iemand gestorven is.
Dopezilla zei:Ik begin ook m'n twijfels te hebben over Footworxx. Niet over het feest, maar of het handig is drugs mee te nemen.
Zou daar toch niet gepakt willen worden met drugs, al is het een kleine hoeveelheid.
Olle
Dopezilla zei:Ik begin ook m'n twijfels te hebben over Footworxx. Niet over het feest, maar of het handig is drugs mee te nemen.
Zou daar toch niet gepakt willen worden met drugs, al is het een kleine hoeveelheid.
Olle
joni43 zei:Dopezilla zei:Ik begin ook m'n twijfels te hebben over Footworxx. Niet over het feest, maar of het handig is drugs mee te nemen.
Olle
Ik zou me daar geen zorgen over maken, het is niet dat er veel mensen nuchter staan op Footworxx :P
Immo zei:Ga je naar footworxx? Is dat een beetje te doen qua reizen?
TeKNoZem zei:joni43 zei:Dopezilla zei:Ik begin ook m'n twijfels te hebben over Footworxx. Niet over het feest, maar of het handig is drugs mee te nemen.
Olle
Ik zou me daar geen zorgen over maken, het is niet dat er veel mensen nuchter staan op Footworxx :P
Op dat feest waar W.F.L. was hoogstwaarschijnlijk ook niet, zie het resultaat boven. :P
Immo zei:Goede reden voor mij om niet in België te gaan feesten.
joni43 zei:Dat zal heus niet gebeuren, geloof meik ben ook nog nooit gefouilleerd geweest..
En wat betreft met openbaar vervoer van Nederland naar Footworxx: trein nemen naar Antwerpen en daar overstappen naar Gent-Dampoort, deze ligt het dichtste bij de locatie(niet verwarren met Gent-Sint Pieters!!). Van daar is het nog ongeveer 20-30min te voet
Immo zei:Goede reden voor mij om niet in België te gaan feesten.
joni43 zei:Maar ik veronderstel dat de razzia van afgelopen zaterdag het gevolg was van die 2 od's?
en ja anders je spul goed verstoppen![]()
nultien zei:Ja man,
Ik zou als ik jouw was naar een tekno feest gaan![]()
TeKNoZem zei:Over wouten gesproken.. Kijk eens wat ik nou toch vind.
W.F.L. zei:TeKNoZem zei:Over wouten gesproken.. Kijk eens wat ik nou toch vind.
Ik weet dat het fout is om hiermee te lachen maar.. ik lig strijk![]()
nultien zei:Ja man,
Ik zou als ik jouw was naar een tekno feest gaan![]()