TeKno met een K

Dopezilla

Badass junkie
Mwoah, die vond ik wat tegenvallen. Bij vlagen draaide hij wel lekkere nummertjes, maar er zat naar mijn mening niet genoeg energie in.

Maar het is wel een geschikte DJ om het feest te beginnen. Komt iedereen lekker rustig op gang.

Olle

Immo

Badass junkie
W.F.L. zei:
Ja Rinse was het vetst van de avond vond ik. Nout was dan weer wat minder dan Suburbass en Rinse. Martha Spark draaide ook wel vet. :smoke:

Persoonlijk vond ik Suburbass een stuk beter dan de rest draaien. Maar het was een leuk feestje. :)

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Immo zei:
W.F.L. zei:
Ja Rinse was het vetst van de avond vond ik. Nout was dan weer wat minder dan Suburbass en Rinse. Martha Spark draaide ook wel vet. :smoke:

Persoonlijk vond ik Suburbass een stuk beter dan de rest draaien. Maar het was een leuk feestje. :)

Rinse en Suburbass waren live, waarschijnlijk geen sets gedraaid maar met hardware zitten spelen. Rinse>Suburbass any day.

Veel plezier in Ehv voor de mensen die er heen gaan, 't is een leuke locatie. Alleen zal er dacht ik weinig tekno te vinden zijn, en geniet er van. Laatste feestje daar (voorlopig?).

Dopezilla

Badass junkie
Zat Suburbass niet gewoon te draaien? Dan heb ik totaal de verkeerde voor me gehad.

Rinse was toch de kale man? De kale man was dikke shit, in ieder geval.

Martha was lekker makkelijk te herkennen als enige dame, gelukkig. :grin:

Olle

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Dopezilla zei:
Zat Suburbass niet gewoon te draaien? Dan heb ik totaal de verkeerde voor me gehad.

Rinse was toch de kale man? De kale man was dikke shit, in ieder geval.

Martha was lekker makkelijk te herkennen als enige dame, gelukkig. :grin:

Olle

Ja, Rinse is die lange kale. =p

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Ik heb al zo vaak bij Rinse voor de speakers gestaan, en die gast flikt het elke keer weer om met vette shit te komen.

W.F.L.

Badass junkie
Suburbass, Nout en Rinse waren live dacht ik, Martha Spark draaide geloof ik een DJ-set en van Oozi heb ik geen idee. Maar het klonk wel lekker. :grin: Als er nog eens een feestje is met AA of ZMK wil ik er echt heen.

De afwezigheid van een muur stoorde mij eigenlijk niet. Lekker geluid daar. :)

Berbatov

Bewuste gebruiker
Off, feest in Eindhoven was al gecancelled toen ik er was. Kutnoodvordering.
DIt is al de tweede keer op rij dat ik voor niks reis.

Dubz

Bewuste gebruiker
TeKNoZem zei:
Berbatov zei:
Off, feest in Eindhoven was al gecancelled toen ik er was. Kutnoodvordering.
DIt is al de tweede keer op rij dat ik voor niks reis.

Stond de wout er al dan? Of wat was er aan de hand?
Noodverkondiging, niemand mocht er meer in. Wouten stonden nog net niet voor de deur, maar ze reden wel rondjes rond de locatie. Systems zijn er even mee opgehouden, maar na een uurtje ging alles naar één zaal en ging het gewoon lekker verder. Ben rond een uur of 8 naar huis gegaan en toen was het nog behoorlijk druk :)

Debris

Bewuste gebruiker
Damn! Was precies toch beter daar gebleven.

Vrijdag naar HCZ kraak in Eindhoven geweest. Rond een uur of 6 kwam een of andere grapjas het brandalarm aangezet. Resultaat: 2 brandweerwagens en politie. Die natuurlij heel pissig waren en een waarschuwing gaven. Aangezien 't dag 1 was hebben de soundsystems besloten om te stoppen.
Afterprak @ 6e was chill :grin: .

Zaterdag tegen de avond naar BE vertrokken, bleek nog een afterparty in Gent te zijn. En 's nachts naar Antwerpen gegaan voor The Elements en de afterparty. Rond 19/20u was de afterparty afgelopen.

Dubz

Bewuste gebruiker
Debris zei:
Vrijdag naar HCZ kraak in Eindhoven geweest. Rond een uur of 6 kwam een of andere grapjas het brandalarm aangezet. Resultaat: 2 brandweerwagens en politie. Die natuurlij heel pissig waren en een waarschuwing gaven.
Zaterdag hetzelde.. Maar toen mocht er wel even 500 eurootjes neergeteld worden.

Beanhead

Badass junkie
Debris zei:
Damn! Was precies toch beter daar gebleven.

Vrijdag naar HCZ kraak in Eindhoven geweest. Rond een uur of 6 kwam een of andere grapjas het brandalarm aangezet. Resultaat: 2 brandweerwagens en politie. Die natuurlij heel pissig waren en een waarschuwing gaven. Aangezien 't dag 1 was hebben de soundsystems besloten om te stoppen.
Afterprak @ 6e was chill :grin: .

Zaterdag tegen de avond naar BE vertrokken, bleek nog een afterparty in Gent te zijn. En 's nachts naar Antwerpen gegaan voor The Elements en de afterparty. Rond 19/20u was de afterparty afgelopen.

Element & afterparty moet geweldig geweest zijn, spijtig datk er niet bij kon zijn. W.F.L als je trouwens al meer info over de locatie hebt, PB is altijd welkom :) .

ACIIIDDDDD

Dopezilla

Badass junkie
Stomme vraag misschien, maar hoe, wanneer, en waar wordt Teknival Paris normaal gesproken aangekondigd?

Aangezien het semi-legaal is zou het toch van te voren al openbaar aangekondigd kunnen worden?

Nu ja, het is nog februari, dus ik verwacht niks, maar ook van voorgaande edities kan ik niet zo veel vinden.

En:

Olle

Debris

Bewuste gebruiker
Dopezilla zei:
Stomme vraag misschien, maar hoe, wanneer, en waar wordt Teknival Paris normaal gesproken aangekondigd?

Aangezien het semi-legaal is zou het toch van te voren al openbaar aangekondigd kunnen worden?

Nu ja, het is nog februari, dus ik verwacht niks, maar ook van voorgaande edities kan ik niet zo veel vinden.
Teknival frankrijk is de datum al van bekend dacht ik. Nummer komt vanzelf wel boven water.

Dopezilla

Badass junkie
Hoe zit het dan met de legale status van Teknival Paris? Ik dacht dat het semi-legaal was, en daardoor dus ook wel openbaar zou kunnen promoten. Of gaat het enkel via een nummer om toch maar in de tekno spirit te blijven?

Olle

W.F.L.

Badass junkie

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Die site is al tig keer gepost. als mensen gewoon ff een topic doorzoeken hadden ze die al lang gevonden. xP

W.F.L.

Badass junkie
TeKNoZem zei:
Die site is al tig keer gepost. als mensen gewoon ff een topic doorzoeken hadden ze die al lang gevonden. xP

Mja die site is dan ook de shit he. :P Ook gewoon geen gezeik met kutaccounts en klote rapidshare zoals op Corebay.

nultien

Belezen gebruiker
Ook weer zin in een tekno party..

Dit weekend alleen naar een (illegale?) drum n bass/jungle (maybe zelfs breakcore) partehh:)

Wordt wss wel lekker gfeessie

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
De Sjeik zei:
Zaterdag weer Hit n Run :smoke:

klopt ja.. nog niet 100% zeker maar ik denk dat ik ook ga

Weet iemand trouwens wat artiesten / mixjes zoals CHOOSE (ben al bekend met het aanverwante SENICAL en SKULLBLOWER) wat onlangs genoemd is?

W.F.L.

Badass junkie
PatrickBateman zei:
De Sjeik zei:
Zaterdag weer Hit n Run :smoke:

klopt ja.. nog niet 100% zeker maar ik denk dat ik ook ga

Weet iemand trouwens wat artiesten / mixjes zoals CHOOSE (ben al bekend met het aanverwante SENICAL en SKULLBLOWER) wat onlangs genoemd is?

Andere artiesten van Drop Bass Network? :P

Acid Hardcore? Ik post straks wel ff een lijst die ik van een ander forum steel. :wink:

Bovenaan