W.F.L. zei:Ja Rinse was het vetst van de avond vond ik. Nout was dan weer wat minder dan Suburbass en Rinse. Martha Spark draaide ook wel vet.![]()
Ik ga nu aanrijden..-spaceman- zei:Groot feest in Eindhoven vanvond... Gigantisch pand... Veel plezier... Ik ga nog even niet... Rustig opbouwen...
Immo zei:W.F.L. zei:Ja Rinse was het vetst van de avond vond ik. Nout was dan weer wat minder dan Suburbass en Rinse. Martha Spark draaide ook wel vet.![]()
Persoonlijk vond ik Suburbass een stuk beter dan de rest draaien. Maar het was een leuk feestje.![]()
Dopezilla zei:Zat Suburbass niet gewoon te draaien? Dan heb ik totaal de verkeerde voor me gehad.
Rinse was toch de kale man? De kale man was dikke shit, in ieder geval.
Martha was lekker makkelijk te herkennen als enige dame, gelukkig.
Olle
Berbatov zei:Off, feest in Eindhoven was al gecancelled toen ik er was. Kutnoodvordering.
DIt is al de tweede keer op rij dat ik voor niks reis.
Maar waar moet je dan je hoofd in stoppen? :PW.F.L. zei:De afwezigheid van een muur stoorde mij eigenlijk niet. Lekker geluid daar.![]()
Noodverkondiging, niemand mocht er meer in. Wouten stonden nog net niet voor de deur, maar ze reden wel rondjes rond de locatie. Systems zijn er even mee opgehouden, maar na een uurtje ging alles naar één zaal en ging het gewoon lekker verder. Ben rond een uur of 8 naar huis gegaan en toen was het nog behoorlijk drukTeKNoZem zei:Berbatov zei:Off, feest in Eindhoven was al gecancelled toen ik er was. Kutnoodvordering.
DIt is al de tweede keer op rij dat ik voor niks reis.
Stond de wout er al dan? Of wat was er aan de hand?
Zaterdag hetzelde.. Maar toen mocht er wel even 500 eurootjes neergeteld worden.Debris zei:Vrijdag naar HCZ kraak in Eindhoven geweest. Rond een uur of 6 kwam een of andere grapjas het brandalarm aangezet. Resultaat: 2 brandweerwagens en politie. Die natuurlij heel pissig waren en een waarschuwing gaven.
Debris zei:Damn! Was precies toch beter daar gebleven.
Vrijdag naar HCZ kraak in Eindhoven geweest. Rond een uur of 6 kwam een of andere grapjas het brandalarm aangezet. Resultaat: 2 brandweerwagens en politie. Die natuurlij heel pissig waren en een waarschuwing gaven. Aangezien 't dag 1 was hebben de soundsystems besloten om te stoppen.
Afterprak @ 6e was chill.
Zaterdag tegen de avond naar BE vertrokken, bleek nog een afterparty in Gent te zijn. En 's nachts naar Antwerpen gegaan voor The Elements en de afterparty. Rond 19/20u was de afterparty afgelopen.
Teknival frankrijk is de datum al van bekend dacht ik. Nummer komt vanzelf wel boven water.Dopezilla zei:Stomme vraag misschien, maar hoe, wanneer, en waar wordt Teknival Paris normaal gesproken aangekondigd?
Aangezien het semi-legaal is zou het toch van te voren al openbaar aangekondigd kunnen worden?
Nu ja, het is nog februari, dus ik verwacht niks, maar ook van voorgaande edities kan ik niet zo veel vinden.
Dopezilla zei:Klik hier, mijn waarde vrind, en je zult de sleutel tot eeuwig geluk vinden.
Of op z'n minst een leuk lijstje acid tribe recordz downloads.
Olle
TeKNoZem zei:Die site is al tig keer gepost. als mensen gewoon ff een topic doorzoeken hadden ze die al lang gevonden. xP
TeKNoZem zei:Die site is al tig keer gepost. als mensen gewoon ff een topic doorzoeken hadden ze die al lang gevonden. xP
Maar toch:TeKNoZem zei:Die site is al tig keer gepost. als mensen gewoon ff een topic doorzoeken hadden ze die al lang gevonden. xP
Lauu zei:Olle 4 President!
De Sjeik zei:Zaterdag weer Hit n Run![]()
PatrickBateman zei:De Sjeik zei:Zaterdag weer Hit n Run![]()
klopt ja.. nog niet 100% zeker maar ik denk dat ik ook ga
Weet iemand trouwens wat artiesten / mixjes zoals CHOOSE (ben al bekend met het aanverwante SENICAL en SKULLBLOWER) wat onlangs genoemd is?