tempeltje

Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen week bij de smartshop een tripmiddel gekocht dat tempeltje heet. Het is een witte vloeistof en het enige wat op het buisje staat is 'not for human consumption'
Heeft iemand ervaring met deze designerdrug of weet iemand waar ik meer informatie kan vinden? Ikkan namelijk via google niks hierover vinden.
De man van de smartshop wist er zelf ook niet veel over te vertellen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zou zeggen, lever het eens in bij het testcentrum. Gebruik het vooral niet als je niet weet wat het is... Het kan zowel een onschuldig kruidenmiddeltje zijn als een zwaar tripmiddel. Je bent je eigen proefkonijn en kunt niets over dosis en effecten plannen...

Kan je het wel bij een testlab inleveren? Ik las op een site van zo'n bedrijf dat ze geen legale en gedoogde drugs testen en dit komt gewoon uit de smartshop. Wel van achter de toonbank.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Je kunt het altijd vragen, als het meezit sturen ze het in. Anders kun je nog een marquis test kopen om een indicatie te krijgen, maar dit is geen garantie voor veiligheid!

Er zijn meerdere dingen in het verleden als vloeistof in buisjes verkocht. Je had vroeger bijvoorbeeld Explosion (methylone) en Original69 (MDMA, Amfetamine, Blue Curacao en Cafeine) en daarnaast nog een waslijst aan natuurlijke varianten. Je kunt het dus niet met zekerheid zeggen en het zal daarom altijd een risico zijn om te nemen als je het niet kunt laten testen.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
kirsten1995 zei:
De man van de smartshop wist er zelf ook niet veel over te vertellen.
Dat is meestal al een indicatie dat het niet zo verstandig is om te nemen. Zoals Smartie al zegt is het waarschijnlijk het proberen niet waard als je niet weet wat er in zit.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Waarom koop je in hemelsnaam iets waarvan je niet weet wat het is of wat de werking kan zijn?! Wat heb je daar nou weer aan...

Bovenaan