Testuitslag binnen, advies nodig

Hallo allemaal. Ik heb net de uitslag van de test binnen en het resultaat is het volgende:

16% Amphetamine
4-Methylamphetamine (bijproduct volgens Jelinek)
4-Methylphenylaceton (bijproduct volgens Jelinek)
Manitol (veel gebruikt middel om te versnijden)

Natuurlijk baal ik van dit resultaat. Ik heb nog gevraagd of er gevaarlijke stoffen in zaten, maar dit was niet het geval en het risico was niet groter dan gebruik van speed die
zuiver(der )is.

Vinden jullie dat ik dit nog kan gebruiken of moet ik het wegflikkeren. Ik kan niet gemakkelijk aan speed komen, vandaar mijn vraag.

Alvast bedankt.

FreakyChakra

weyoun22

Bewuste gebruiker
Gooi het maar beter weg joh. Dat is echt rommel. Meer dan 3/4de van wat je zou snuiven is niet eens speed.

WappieWappie

Belezen gebruiker
Waarom weggooien?

Oke, de kwaliteit is misschien niet top met 16%. Maarja, mijn instelling zou zijn, ik neem wel een lijntje extra :grin:

Dat lijkt me een stuk zinvoller dan weggooien. Bovendien zijn de bijproducten inderdaad niet gevaarlijk. En manitol ook niet.

White Smoke

Experimenterende gebruiker
Als er een paar gram van hebt gekocht, zou je het nog kunnen wassen met aceton? Misschien houd je dan alleen Amfetamine over, mits Manitol in aceton oplost. Dan heb je iig puurder spul, en hoef je niet zo veel (zooi) te snuiven.

Bedankt voor de reacties zover. Aangezien er geen gevaarlijke stoffen inzitten en het toch nog wel werkt, denk ik dat ik het gewoon maar opmaak. Ik zit er wel over te denken om inderdaad dat filteren met aceton te proberen als het echt zo simpel is.

Mocht iemand nog tips of advies willen geven is dat van harte welkom natuurlijk :)

Winehouse

Badass junkie
freakychakra zei:
Bedankt voor de reacties zover. Aangezien er geen gevaarlijke stoffen inzitten en het toch nog wel werkt, denk ik dat ik het gewoon maar opmaak. Ik zit er wel over te denken om inderdaad dat filteren met aceton te proberen als het echt zo simpel is.

Mocht iemand nog tips of advies willen geven is dat van harte welkom natuurlijk :)

Dat filteren geeft veel werk en heeft niet veel zin, je kunt ook gewoon een grotere lijn leggen.

WappieWappie

Belezen gebruiker
freakychakra zei:

Dan zou ik eerst even uitzoeken of dat ook wel werkt met mannitol. Die aceton methode is gebaseerd op speed die is versneden met caffeine. Ik geloof dat mannitol niet zo heel denderend oplost in aceton.

Maar ik zou er niet aan beginnen. Mannitol is niet schadelijk ofzo.

WappieWappie

Belezen gebruiker

weyoun22

Bewuste gebruiker
Kan laxerend werken als je grote hoeveelheden oraal neemt, maar werkt geheid laxerend als je het snuift.

DrugsDealertje

Zolang je het gebruik goed in de hand kan houden en zeker van jezelf weet dat je niet verslaafd raakt ofzoiets,en niet te vaak natuurlijk, kun je het gerust doen. Wel zou ik tegen je dealer zeggen dat de uitslag niet echt positief is maar ondanks dat wel wilt blijven halen, maar misschien tegen een lagere prijs. Niet geschoten is altijd mis, misschien bespaart het je wel geld :P

:wink:

Jordgubb

1%! Zo! dat is niet niks! Of in ieder geval, bijna net NIET niks...

Mijn absolute dieptepunt was zes, hoogtepunt, 20.

Jordgubb

(Ben een zij)

Ehhh, ben nogal een lafaard :wink: Had vast wel beter kunnen krijgen als ik het echt per se wilde, maar was wel tevreden met mijn 20% totdat ik jullie allemaal zag schrijven over beter :P

Maar zo een zielepoot ben ik niet hoor, kan er wel om lachen. :)

KoxBox

Badass junkie
Jordgubb zei:
(Ben een zij)

Ehhh, ben nogal een lafaard :wink: Had vast wel beter kunnen krijgen als ik het echt per se wilde, maar was wel tevreden met mijn 20% totdat ik jullie allemaal zag schrijven over beter :P

Maar zo een zielepoot ben ik niet hoor, kan er wel om lachen. :)
Zo bedoelde ik het niet hoor, over het feit dat je al dan niet een zielepoot bent. :grin:

Ik doelde gewoon op het feit dat 20% echt geen hoogtepunt is. :P

En over dat lafaard gedoe, ik begrijp het niet goed want hoe hoger het percentage hoe beter het effect want waarschijnlijk zit er behoorlijk wat cafeïne in verwerkt als je maar zo een laag percentage hebt.
Dus is het eigenlijk omgekeerd. :wave:

Bovenaan