Blyatman
Badass junkie
Rukken mensen met glijmiddel?
ik laat me liever aftrekken met glijmiddel dan zonder hoor 😂
Rukken mensen met glijmiddel?
Sowieso. Krijg anders vrij snel last van m'n voorhuid.Rukken mensen met glijmiddel?
Was jij nou een man of een vrouw?Rukken mensen met glijmiddel?
Oké... Ja ik heb niet echt voorhuid, dus ken dat probleem nietSowieso. Krijg anders vrij snel last van m'n voorhuid.
Hoezo dan? Ik vind glijmiddel maar out. Je wilt toch juist wrijving?ik laat me liever aftrekken met glijmiddel dan zonder hoor 😂
Je wil toch wrijving, maar geen ruwe wrijving...Hoezo dan? Ik vind glijmiddel maar out. Je wilt toch juist wrijving?
Hoezo dan? Ik vind glijmiddel maar out. Je wilt toch juist wrijving?
Juist wel... anders kun je wel uren blijven sjorren. Maar ik lees net dat het dus pijn doet bij mensen met een lange voorhuid om zonder glijmiddel te sjorren. Weer iets geleerd...Je wil toch wrijving, maar geen ruwe wrijving...
Ja, als je het te nat maakt idd. Maar een beetje glijmiddel kan echt wel heel fijn zijn. Zowel voor mannen als vrouwen. Ik wil liever niet meer zonder in ieder gevalJuist wel... anders kun je wel uren blijven sjorren. Maar ik lees net dat het dus pijn doet bij mensen met een lange voorhuid om zonder glijmiddel te sjorren. Weer iets geleerd...
Ja, als je het te nat maakt idd. Maar een beetje glijmiddel kan echt wel heel fijn zijn. Zowel voor mannen als vrouwen. Ik wil liever niet meer zonder in ieder geval
Dat is johnny depp niet hahaJa maar ik dacht dat je een vrouw was? What's up met die foto van Johnny Depp?
Over 2 jaar:No go drugs :
Heroïne
Crystal Meth
Omwille van de vele horrorverhalen.
No go methode :
Sowieso niks intraveneus, intramuscilair of gelijk wat....Pluggen ook niet.
Al had ik, toen je mij 2 geleden gevraagd zou hebben of ik ooit cocaïne zou snuiven, je vierkant uitgelachen....
Over 2 jaar:
Heroïne en meth spuitend. 😂
Foto?Je vergeet de met 4MMC besprenkelde tampon...🙃😂
*Zie nu pas je reactie, weird....😅
Foto?
En report svp.Foto?