The no go zone

Rivalrie

Badass junkie
Je wil toch wrijving, maar geen ruwe wrijving...
Juist wel... anders kun je wel uren blijven sjorren. Maar ik lees net dat het dus pijn doet bij mensen met een lange voorhuid om zonder glijmiddel te sjorren. Weer iets geleerd...

Spyro

DF-koning
Juist wel... anders kun je wel uren blijven sjorren. Maar ik lees net dat het dus pijn doet bij mensen met een lange voorhuid om zonder glijmiddel te sjorren. Weer iets geleerd...
Ja, als je het te nat maakt idd. Maar een beetje glijmiddel kan echt wel heel fijn zijn. Zowel voor mannen als vrouwen. Ik wil liever niet meer zonder in ieder geval

CuriousExplorer

DF-koning
No go drugs :
Heroïne
Crystal Meth

Omwille van de vele horrorverhalen.

No go methode :
Sowieso niks intraveneus, intramuscilair of gelijk wat....Pluggen ook niet.

Al had ik, toen je mij 2 geleden gevraagd zou hebben of ik ooit cocaïne zou snuiven, je vierkant uitgelachen....

De Zeemeerman

Badass junkie
Tabak 🤢

Al het andere zeg ik waarschijnlijk geen nee tegen ondanks alle waarschuwingen hier😎 ( waarvoor dank)
Ik ga toch wel uitproberen/experimenteren

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan

Let It Happen

Bewuste gebruiker
Zou zelf geen base-coke, meth en heroine doen. Daarnaast geen enkele drugs die met naalden wordt ingebracht.

Buiten dat vrij experimenteel en wil nog wat andere drugs proberen die ik nog niet echt ben tegengekomen in mijn directe omgeving. Ben meestal goed voorbereid en zorg er altijd voor dat ik van te voren goed ingelezen heb over het stofje om de risico's te beperken.

Bovenaan