The Shivas will free Myanmar ....

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Kijk daar begint het wel voor de meeste ze raken in de war en snappen er echt niets meer van. Sommige raken hert vermogen om te praten zelfs tijdelijk kwijt.
De LSD werkt op iedere toch weer iets anders.

Heel grappig om het in het echt mee te maken hoor....

Persoonlijk heb ik het zelden, wil het graag weer eens goed mee maken.

:hearteyes:

Misschien mijn plugpoging ....

:wave:

azgaza

Badass junkie
Ik heb wel eens in de piek dat ik niet goed uit mijn woorden kom, maar dat is omdat mijn gedachtes dan te puur en complex voor woorden zijn en normaal snap ik dan alles wel heel goed, en dan wil ik ze echt graag verwoorden maar dat gaat dan gewoon niet.
Verder heb ik LSD nog nooit verwarrend gevonden in geeneen dosis; binnenkort een hele maya en als dat me niet verward.. dan zal ik nog meer moeten nemen om eens verwarring te voelen van LSD. Het kan mentaal wel chaotisch worden maar het blijft helder op zo'n heldere manier.

J0rrit

Badass junkie
Dus die foto op de 1e pagina zijn shivas? Ik heb namelijk andere, zien er anders uit en staat ook niks op de achterkant. Volgens de verkoper wel shivas.

EDIT: ow toch niet, dit lijkt alleen maar zo omdat ik er 10 heb, zijn wel hetzelfde, achterzijde zie ik idd dunne zwarte lijnen zo.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Telefoon kampt zelf met allerlei complexe issues.

Ik zal nooit verslaafd kunnen raken aan de LSD.

raging_bull

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:

LSD is niet verslavend.. Nou ja, geestelijk wil je graag meemaken wat je meemaakt onder invloed van LSD.. Maar het is daarnaast dan weer niet slecht voor je lichaam. En als je geestelijk goed gesteld bent kan er ook geestelijk weinig tot niets met je gebeuren.

De dingen die je er aan overhoud zijn positief, inzicht bijvoorbeeld..

azgaza

Badass junkie
raging_bull zei:
lysergine25 zei:

LSD is niet verslavend.. Nou ja, geestelijk wil je graag meemaken wat je meemaakt onder invloed van LSD.. Maar het is daarnaast dan weer niet slecht voor je lichaam. En als je geestelijk goed gesteld bent kan er ook geestelijk weinig tot niets met je gebeuren.

De dingen die je er aan overhoud zijn positief, inzicht bijvoorbeeld..

Tenzij je aanleg voor psychose hebt, of extreem bad gaat, dan kan je er een trauma aan overhouden. Maargoed, dat terzijde; bij geestenlijk gezonde individuen kan je wel algemeen stellen dat je er alleen positieve dingen aan overhoud.

AJ

Newbie

Waauw, mooie vellen man 8D~

Voel me wel sneu hoor, ik op zoek naar 'een zegeltje' en jij komt aan met zo'n vel :grin:

Pikachu

Wijs gebruiker
Ach, nu dat Telefoon gaat kappen met drugs moet ie niet gaan zeiken over mensen die het nog wel leuk vinden.

Dat doet me tdenken aan het verheven gelovigenvingertje *als jij je niet onderwerpt aan God, dan zal je branden in de hel!* Vrij vertaald: Als je niet doet wat ik denk dat goed is zal het slecht met je aflopen.

Echt superiritant als mensen dat doen. Bovendien is LSD niet verslavend. Hoewel ik het enorm jammer zou vinden als ik nooit meer mocht trippen...

azgaza

Badass junkie
Pikachu zei:
Hoewel ik het enorm jammer zou vinden als ik nooit meer mocht trippen...

Je zou het toch ook jammer vinden als je nooit in je leven meer muziek zou kunnen horen? Of dergelijke dingen, betekend ook niet dat je verslaafd bent aan muziek; als je zo zou redeneren is alles dat je leuk vind gelijk verslavend, en dat is niet zo. LSD is meer zoiest als hele mooie muziek; of ogen hebben ofzo, je bent er niet aan verslaafd maar het idee om het nooit meer te hebben staat je gewoon niet aan.

AJ

Newbie
azgaza zei:
. als je zo zou redeneren is alles dat je leuk vind gelijk verslavend, en dat is niet zo. LSD is meer zoiest als hele mooie muziek; of ogen hebben ofzo, je bent er niet aan verslaafd maar het idee om het nooit meer te hebben staat je gewoon niet aan.
Nicely put. :smoke:

pythregius

Bewuste gebruiker
AJ zei:
azgaza zei:
. als je zo zou redeneren is alles dat je leuk vind gelijk verslavend, en dat is niet zo. LSD is meer zoiest als hele mooie muziek; of ogen hebben ofzo, je bent er niet aan verslaafd maar het idee om het nooit meer te hebben staat je gewoon niet aan.
Nicely put. :smoke:

nieuw op het forum, komt uit de zelfde hoek van het land als mij, en steelt men avatar, :beer: welcome

Bovenaan