weet toch iemand die een hennige scheur heeft in zijn tong.Trip Unit zei:Uitscheuren?
Onzin zeg.
Wat ik zelf doe is mijn balletjes kapotbijten altijd,maar tegenwoordig doe ik hem uit,want het werd een beetje duur.![]()
Je moet er ook niet aan trekken heschranziewanzie zei:weet toch iemand die een hennige scheur heeft in zijn tong.Trip Unit zei:Uitscheuren?
Onzin zeg.
Wat ik zelf doe is mijn balletjes kapotbijten altijd,maar tegenwoordig doe ik hem uit,want het werd een beetje duur.![]()
het was nog niet volledig gescheurd maar toch.
maar ge moest die kerel der eens aan zien trekken.
Hehe heb ik ookMac... zei:Eigenlijk niet zo last van dat ik met mijn tongpiercing ga spelen of dat ik m forceer oid, heb altijd mijn wangen naar de klote.

PRINCEZS_ zei:Een vriendin van mij zei dat je tongpiercing kan uitscheuren als je strak
staat en je gaat kauwen enzo, maar mij lijkt het echt onzing![]()
heeft iemand hier dat wel is meegemaakt met tongpiercing?
nokiatune zei:ik heb in het verleden paar keer serieus op gebeten,zodat mijn tanden wat waren afgebrokkeld,sindsdien nooit meer ingehad.
boels zei:PRINCEZS_ zei:Een vriendin van mij zei dat je tongpiercing kan uitscheuren als je strak
das dikke zever, ik em 3 piercings in men toeng en nog nooit een piercing uitgescheurd, haha
live fast die Young zei:boels zei:PRINCEZS_ zei:Een vriendin van mij zei dat je tongpiercing kan uitscheuren als je strak
das dikke zever, ik em 3 piercings in men toeng en nog nooit een piercing uitgescheurd, haha
wow dat lijkt me echt gaafheb je dr 3 onder elkaar zitten of wat..?
Robbie_Rob_ zei:Een vriendin van mij heeft wel al een z´n plastic uv-balletje kapot gebeten. Maar doet dat ding nu uit als ze gaat feesten.....![]()