Tongpiercing en XTC

PRINCEZS_

Belezen gebruiker
Een vriendin van mij zei dat je tongpiercing kan uitscheuren als je strak
staat en je gaat kauwen enzo, maar mij lijkt het echt onzing :confused:
heeft iemand hier dat wel is meegemaakt met tongpiercing?

Skippy

Wijs gebruiker
Dat kan altijd gebeuren, en door dat trekbekkie wat je krijgt gaat dat sneller denk ik..

Play_bunny

Wijs gebruiker
Ik heb er nog geen last van gehad.
Als je er mee loopt te spelen, kan dat altijd gebeuren, ook als je nuchter bent.
Ik zorg er altijd voor dat ik plasticballetjes op het staafje heb zitten, als ik er dan op bijt ofzo, dan breken de balletjes en gebeurt er niets anders.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Uitscheuren?
Onzin zeg.
Wat ik zelf doe is mijn balletjes kapotbijten altijd,maar tegenwoordig doe ik hem uit,want het werd een beetje duur. :mrgreen:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Trip Unit zei:
Uitscheuren?
Onzin zeg.
Wat ik zelf doe is mijn balletjes kapotbijten altijd,maar tegenwoordig doe ik hem uit,want het werd een beetje duur. :mrgreen:
weet toch iemand die een hennige scheur heeft in zijn tong.
het was nog niet volledig gescheurd maar toch.
maar ge moest die kerel der eens aan zien trekken.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
schranziewanzie zei:
Trip Unit zei:
Uitscheuren?
Onzin zeg.
weet toch iemand die een hennige scheur heeft in zijn tong.
het was nog niet volledig gescheurd maar toch.
maar ge moest die kerel der eens aan zien trekken.
Je moet er ook niet aan trekken he :wink:

dallandra

Wijs gebruiker
vroeger deed ik dat wel veel,spelen met mn tongpiercing als ik x op had,zo erg dat mn tong de dag erna er pijn van deed,maar gelukkig niet uitgescheurd..
tegenwoordig doe ik dat niet meer,nu bijt ik mn tong kapot.. :cry:

Mac...

Badass junkie
Eigenlijk niet zo last van dat ik met mijn tongpiercing ga spelen of dat ik m forceer oid, heb altijd mijn wangen naar de klote.

boels

Belezen gebruiker
PRINCEZS_ zei:

das dikke zever, ik em 3 piercings in men toeng en nog nooit een piercing uitgescheurd, haha

al wel (omda kik plastieke UV piercings heb) de bollekes kapot door de zuurte van mdma

nokiatune

Newbie
ik heb in het verleden paar keer serieus op gebeten,zodat mijn tanden wat waren afgebrokkeld,sindsdien nooit meer ingehad.

boels

Belezen gebruiker
nokiatune zei:
ik heb in het verleden paar keer serieus op gebeten,zodat mijn tanden wat waren afgebrokkeld,sindsdien nooit meer ingehad.

ja hebbek ok al meegemaakt men tande kapotbijte op die piercings

live fast die Young

Belezen gebruiker
boels zei:
PRINCEZS_ zei:

das dikke zever, ik em 3 piercings in men toeng en nog nooit een piercing uitgescheurd, haha

wow dat lijkt me echt gaaf :hearteyes: heb je dr 3 onder elkaar zitten of wat..?

boels

Belezen gebruiker
live fast die Young zei:
boels zei:
PRINCEZS_ zei:

wow dat lijkt me echt gaaf :hearteyes: heb je dr 3 onder elkaar zitten of wat..?

jep

68899

Bewuste gebruiker
Een vriendin van mij heeft wel al een z´n plastic uv-balletje kapot gebeten. Maar doet dat ding nu uit als ze gaat feesten..... :wave:

boels

Belezen gebruiker
Robbie_Rob_ zei:
Een vriendin van mij heeft wel al een z´n plastic uv-balletje kapot gebeten. Maar doet dat ding nu uit als ze gaat feesten..... :wave:

ik steek die uv ballekes der just wel in vo te gon feeste, dan kleurd da op onder blacklight

:beer:

Bovenaan