Terrence mckenna kon er ook wat van. Het lijkt wel alsof mensen die hoge dosis paddos nemen daarna denken dat de hele geschiedenis om paddos draait. Ben wel erg nieuwschierig waar dat vandaan kom. Mijn hoogste dosis tot nu toe was 4gram en dat was nog geen reis naar een paddocentrische wereld.
Ben ik ook erg nieuwsgierig naar... aan de ene kant gaat mn bullshit radar af.. wetende dat dit de linker hersenhelft is wat alles in twijfel trekt dat niet in 'zijn' plaatje van de wereld past.. en aan de andere kant knaagt de nieuwsgierigheid "wat als...". Ian McGilchrist illustreerd dit heel fraai:
Opzich vind ik de reacties namelijk niet zo gek, je kan er pas een beeld bij vormen als je daar bent geweest. Een 40gr dosering schijnt, aldus Kilindi, een 3 uur durende DMT trip te zijn. Verder gaf Dennis McKenna al aan in Londenreal dat paddestoelen niet onderdoen voor Ayahuasca en dat de "matrix" met entiteiten en wezen vanzelf opent bij hogere doseringen. Zoals in deze video geef Dennis al aan belachelijk hoge dosering te hebben ervaren.
Verder moet je maar eens die serie bekijken over de Holy Mushroom Bible in de onderste link van mn vorige post Als je wil weten waar het e.e.a vandaan komt.. (alhoewel de complete 14 delen interessant zijn.. heb er een paar dagen over gedaan om alles te bekijken). Het geeft je nieuwe informatie, er zit veel meer achter dan ik dacht en of het nou waar of nietwaar is. Dat moet je zelf uitvissen. Helaas is dit veld nieuw en zijn we zelf de ontdekkingsreizigers.. niemand weet wat dit allemaal is en betekend. Verder vind ik zelf de film fantastic fungi fascinerend.. mocht die niet hebben gezien, zeker kopen al is het maar voor de informatie.
In ieder geval koester ik mn potjes met schimmel en ben benieuwd naar onbekende, net als jij. Of zoals Alan Watts het verwoord.. dat dit "een symptoom is van het groeien naar een bepaalde richting..".. uberhaupt wakkeren zijn audiofragmenten mijn intresse naar het spirituele aan, ben wel benieuwd wat er meer is dan deze illusie van allerdaagse realiteit.. de overeenkomsten tussen meditatie en psychedelica.. hoe het zou zijn als het default mode network "uit" staat. Lijkt me waanzinnig van die noëtische kwaliteiten te ervaren, de bepaalde kennis of waarheden die onthult worden. Dat wat onbeschrijfelijk is, logica tart enz..