Tripchocolade.

Bollie

Bewuste gebruiker
Ik heb het fantastische idee gehad om tripchocolade te maken op eigen wijze.
Hier deel ik jullie met trots m'n recept mee.

Smelt 80 gr fondant chocolade tot een 30 tal graden tot deze vloeibaar is, zorg ervoor dat de chocolade niet TE warm word, anders vervaagt de kleur en smaak.
Voeg daar 8 gram fijngehakte truffels aan toe en roer goed om, tot alles goed is vermengd.
Als afwerking smijt je er 0.20 gram ( nul punt twintig ) pure mdma korreltjes in. Roer nogmaals alles goed onder elkaar.

Giet in een chocolade vorm of een bakje, indien je dit niet hebt.
Steek een 5tal minuten in de frigo, en je chocolade is eetbaar !

Dit recept is voor 2 personen.
let op met de mdma, je missen van aantal tienden van grammen kan voor een overdosis zorgen !!!

icftheycallme

Experimenterende gebruiker
2 potten een gevuld met water andere daarin...

waar geenw ater inzit chocolade in laten smelten door het water te laten koken zodat het niet kan aanbranden en paddestoeltjes erin?...

in vorm gieten en koelkast

michielxboxer

Belezen gebruiker
zou je ook tripchocola kunen maken met wiet? ik denk van wel, want THC hecht zich aan vet en chocola is vet toch????

Bal0n

Badass junkie
Chocolade is geen vet. Als je volle melk gebruikt, en eventueel nog boter toevoegd, is het wel mogelijk :).

toepiekloot

Belezen gebruiker
thx voor t recept, ik en een vriend hebben onlangs een growkitje besteld
mexicaanse, en ik was al van plan om er chocolade van te maken maar vond nog geen recept
ik ga dit zeker eens proberen, en zeker met die mdma erin :grin:

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Bollie zei:
Als afwerking smijt je er 0.20 gram ( nul punt twintig ) pure mdma korreltjes in.
let op met de mdma, je missen van aantal tienden van grammen kan voor een overdosis zorgen !!!

Hoe kom je aan mdma? Duur etc?

Frisko

Badass junkie
Mary zei:
Bollie zei:
Als afwerking smijt je er 0.20 gram ( nul punt twintig ) pure mdma korreltjes in.

Hoe kom je aan mdma? Duur etc?
zoeken!!!
prijzen varieren....tussen de 15€/gr(bij grote hoeveelheden) tot soms wel 40€ per gram(kleine hoeveelheden)
meestal betaal ik 30€ per gram!!(ook kleine hoeveelheden die ik dan koop...)

J0rrit

Badass junkie
kheb tripchocolade gekocht in de smartshop en kheb ng 1 blokje over, ma zit nie meer ingepakt ofzo. Weet iemand hoe lang ik dit kan bewaren, dus niet in de koelkast maar gewoon?

J0rrit

Badass junkie
iemand enig idee, is de trip veel heftiger als ik nix eet van te voren? want ik heb ng 1 stukje over (=1/5 reep ) en nu wil k deze volgende week neme maar dan wil k n heftigere trip want die van gistwr was wel heftig maar niet zoals n egte trip hoort te zijn, die hoort constant heftig te zijn die van mij was dan weer wel ff dan weer niet ma t meeste niet egt heel heftig, dus weet iemand of t veel verschil maakt op een gehele lege maag?

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
DarkScope zei:
iemand enig idee, is de trip veel heftiger als ik nix eet van te voren? want ik heb ng 1 stukje over (=1/5 reep ) en nu wil k deze volgende week neme maar dan wil k n heftigere trip want die van gistwr was wel heftig maar niet zoals n egte trip hoort te zijn, die hoort constant heftig te zijn die van mij was dan weer wel ff dan weer niet ma t meeste niet egt heel heftig, dus weet iemand of t veel verschil maakt op een gehele lege maag?
1/5 Valt het wel mee. Ik had wel 1/2 reep op.
Veel heftiger is combo Paddo's en Wiet of Paddo's met alcohol.

J0rrit

Badass junkie
ja idd ma is t op lege maag bijv n stuk heftiger of nie iemand ervaring mee? de vorige keer had k 2 uur van te voren als laatste gegeten avond eten best veel khad r niet aan gedacht

Dr. Tommy

Badass junkie
DarkScope zei:
ja idd ma is t op lege maag bijv n stuk heftiger of nie iemand ervaring mee? de vorige keer had k 2 uur van te voren als laatste gegeten avond eten best veel khad r niet aan gedacht

ze zeggen dat het heftiger is op een lege maag.

ik weet wel dat als ik ze op een lege maag neem dat ze dan veel sneller gaan werken.

Enigmatique

Belezen gebruiker
Op lege maag werkt het veel sneller..omdat er niets anders te verteren valt..dit kan idd leiden tot zwaardere trips,want de paddos worden niet "vermengt"

caatje

Badass junkie
op lege maag heb ik t ook gedaan. Maar vond t tegenvallen. Ik tripte wel maar de moodswings vond ik erg balen. (voel ik wel iets/voel ik niks? swings)

Bovenaan