Ik maak dit topic even om duidelijkheid te scheppen over de toekomst van tripreport van de maand. Ik ga dit namelijk weer oppakken, maar ik heb het momenteel ontzettend druk met school en stappen ondernemen om de opleiding die ik wil op te kunnen komen. De tijd op het forum dagelijks op regelbrekingen door te scannen heb ik wel, maar om alle tripreports door te lezen, te filteren en te sorteren heb ik gewoon geen tijd gehad. Dat is namelijk erg veel werk. Maar ik wil wel zeggen dat het er absoluut van gaat komen.
Maar dankzij de populairiteit van tripreport van de maand en mijn tijdsgbrek.. mocht er iemand zijn met wat tijd over die een lijst wil maken van de tripreports van november en december dan zou ik dat heel erg op prijs stellen, october en januari ben ik al mee bezig, dus die komen er wel snel aan. Alvast bij voorbaad dank aan iemand die wat aan dit tijdsgebrek kan helpen.
Maar dankzij de populairiteit van tripreport van de maand en mijn tijdsgbrek.. mocht er iemand zijn met wat tijd over die een lijst wil maken van de tripreports van november en december dan zou ik dat heel erg op prijs stellen, october en januari ben ik al mee bezig, dus die komen er wel snel aan. Alvast bij voorbaad dank aan iemand die wat aan dit tijdsgebrek kan helpen.