Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
Argulas zei:Waarom sluit je de badtrips uit?
acidboy zei:Argulas zei:Waarom sluit je de badtrips uit?
+1, zie niet in waarom deze geen kans mogen krijgen om een tripreport van de maand te worden.

O.k. als je al zover bent, dan is dat ook prima wat mij betreft. Bedankt voor je werk op dat vlak.Iig zijn alle reports urls van oktober 2007 tot juli 2008 allemaal samengezet per maand in een doc nu. ik ben nu overal de naam aan het bijzetten
vode zei:Nou, voor zover ik weet is die taak Azgaza al toevertrouwd, als vervangster van Sweet_Shadow, en Azgaza is nu even op vakantie. Dus als je een idee hebt voor de toekomst zul je het met haar moeten overleggen.![]()
Sweet_Shadow zei:Ik wil 't wel weer oppakken als er interesse voor is. Ik begin dan met de huidige maand, te weten september.
Is dat okee? Olee![]()
Marla Singer zei:Vode had toch een heel document aangemaakt met daarin alle reports van oktober 2007 t/m juli 2008? Goed dat het nu weer opgepakt wordt, maar ik vind het wel zonde de reports van de afgelopen 12 mnd nu overgeslagen worden. Zoals Vode ook al schreef: er zaten idd een aantal juweeltjes tussen...
vode zei:Moet ik daar nou nog verder aan werken? Ik heb voor de maand september en oktober 2007 al voor elks 10 beste reports gekozen en ik wil gerust verder werken daaraan maar dan moet ik weten of het wel nut gaat hebben.![]()
Sweet_Shadow zei:Marla Singer zei:Vode had toch een heel document aangemaakt met daarin alle reports van oktober 2007 t/m juli 2008? Goed dat het nu weer opgepakt wordt, maar ik vind het wel zonde de reports van de afgelopen 12 mnd nu overgeslagen worden. Zoals Vode ook al schreef: er zaten idd een aantal juweeltjes tussen...
Het is inderdaad wel zonde, maar ik zie het persoonlijk niet zitten om die bergen oude verslagen door te lezen. Als iemand anders hier zin in heeft: voel je vrij. De toekomstige TvdMs wil ik voorlopig wel voor mijn rekening nemen.
vode zei:Moet ik daar nou nog verder aan werken? Ik heb voor de maand september en oktober 2007 al voor elks 10 beste reports gekozen en ik wil gerust verder werken daaraan maar dan moet ik weten of het wel nut gaat hebben.![]()
Als je er voor die maanden al tien hebt zou ik simpelweg een poll maken. Als dat niet loopt, zou ik de rest laten voor wat het is.