Truffels halen in Groningen

shpongled

Newbie
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw dus sorry als ik dit in het verkeerde subforum gepost heb.
Sinds een tijdje blow ik, maar ik wil nu ook wat experimenteren met tripmiddelen. Dus ik dacht: laat ik eens truffels proberen, die zijn toch nog steeds legaal verkrijgbaar in de smartshops?
Nu wou ik 1 of meerdere porties halen in Groningen, maar hoe zit dat met de smartshops daar? Ik kom er niet zo heel vaak meer, en ik geloof dat Energizer gesloten is sinds het paddoverbod, klopt dat? En is Energy nog wel open? Misschien is het nogal raar dat ik dat hier vraag, maar het zou lullig zijn als ik helemaal afreis Groningen om erachter te komen dat de smartshops dicht zijn. :P
Wat een hoop vragen. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.
Groetjes, shpongled

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Ik woon zelf niet in groningen maar ga er altijd wel truffels halen, en als de energy niet open is ga je toch na een andere smartshop?

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Er zijn genoeg. Bijvoorbeeld op de Steentilstraat. En als die dicht is dan wel op het Damsterdiep, vlakbij. Ik denk dat je via een soort goudengids site wel wat adressen kunt krijgen.

(heb ik toch weer gepost op het df - ik ben verslaafd :grin: )

fastazx

Newbie
shpongled zei:
Er zijn er toch maar 2? Energy en Energizer? En Energizer is geloof ik weg.
Veel meer! :) Er zit ook een bijna aan het einde van het zuiderdiep. Dus juist aan de andere kant dan de steentilstraat-kant.
Die heeft ze zeker wel. Veel plezier :wave:

HTID

Bewuste gebruiker
kapitein-x zei:
Er zijn genoeg. Bijvoorbeeld op de Steentilstraat. En als die dicht is dan wel op het Damsterdiep, vlakbij. Ik denk dat je via een soort goudengids site wel wat adressen kunt krijgen.

(heb ik toch weer gepost op het df - ik ben verslaafd :grin: )

Gewoon blijven kapitein, ik vind het altijd mooi om jouw stukjes te lezen :sunglasses:

Bovenaan