Truffels i.c.m chocolade

royvdh65

Experimenterende gebruiker
Beste leden,

Een dezer weken wil ik weer een trip meemaken op philosopher stones, dit keer een hele portie van 15 gram, maar deze keer wil ik er een MAO remmer bij gebruiken in de vorm van pure chocolade (85%). Is dit verstandig? Zoja, wat voor dosis chocolade zou aan te raden zijn om mijn trip te versterken?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Nee dit is niet verstandig.

Heb je al VEEL ervaring met paddo's? Dan zou je hier mee kunnen gaan experimenteren.
Alleen dan moet je je wel goed inlezen over de werking van mao-remmers.
Blijkbaar heb je dit nog niet goed genoeg gedaan anders zou je weten dat je heeel veel chocolade zou moeten eten voor een merkbaar effect.

Misschien dat met 85% pure chocolade het nog te doen is, maar lees je even in, er zijn genoeg legale mao-remmers te koop.

royvdh65

Oke, nee ik heb wel al enkele keren paddo's en truffels gehad, maar nog nooit echt en sterke trip gehad (wel goede trips) en dit wil ik juist een keer meemaken. Maar kan het dan erg heftig zijn met MAO remmers? En kun je deze gewoon in de smartshop halen?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het is zeker heftig! Het zorgt ervoor dat je langer, sterker en iets anders tript, het is daarom aan te raden om slechts een halve portie te nemen ipv een hele. Je moet hier echt niet mee spelen, veel voedingsproducten worden namelijk ook giftig als je mao-remmers op hebt (vraag hiernaar aan je smartshop).

Je kunt de MAO-remmers inderdaad in de smartshop kopen. Het makkelijkste is om voor harmala zaden te gaan. deze maak je fijn in een blender en verdeel je dan 3 gram in verschillende capsules. Nu neem je eerst die capsules en na 30 min de truffels.

royvdh65

Oke bedankt voor de verstandige adviezen, maar is dit heftig in de zin van lichamelijk en geestelijk heftig? Ik zal het verder ook nog navragen in de smartshop zelf

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Geestelijk, lichamelijk zie ik niet echt verschil tussen, behalve dat harmala zaden ook een effect hebben op het lichaam, al is dit gering.

Met MAO-remmer heb je veel sneller mindfucks en zijn de visuals heftiger.

Oom Klaas

Badass junkie
In pure chocola ook die van 83% zit veel te weinig om een beetje te merken van die mao-remmers.
Moet je al een halve kilo chocola gaan opeten, da's een beetje overdreven denk ik.

edit:openmouth:h, was al gezegd, sorry

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ook werken de truffels langer, waardoor het mentaal wat zwaarder kan worden aangezien je meer 'ervaringen' toch trippend moet verwerken.

Bovenaan