Ik weet niet precies hoe het in België zit, maar ik verwacht niet dat je problemen krijgt. Truffels zijn in België naar mijn weten niet illegaal. Mocht dit het geval zijn dan zou je ze natuurlijk ook niet fysiek in een winkel kunnen kopen. Heb hier in Nederland ook truffels online besteld en dit kwam binnen in een discrete verpakking.Wat je kan doen om jezelf een beter gevoel te geven is om reviews te lezen van de website waar je truffels wilt gaan kopen, is het bij andere mensen ook binnen gekomen enz.
Truffs zijn hier in België ni te koop, kocht ook altijd in Nederland, Breda of Eindhoven. Meerdere malen, online via smartshop,
*modknip: namen van verkooppunten, RC vendors en winkels noemen is niet toegestaan*. (smartshops mogen toch bij naam genoemd worden, wegens gewoon legale shop) besteld, nooit problemen ervaren. Maar de wet in België voor het bezit, verkoop en invoer van psychedelica is verboden, de wet voorziet gevangenisstraffen v 3 maanden tot 5 jaar en hoge geldboetes. Zelfs het plukken van psychedelische paddestoelen is bij wet verboden. Dit is natuurlijk, de uiterst theoretische letter vd wet. Kwas me er zelf eigenlijk ook niet zo bewust van, dat dit zo zwaar bestraft kan worden, ivm cannabis.