Truffels in je eentje

justmakepeace

Belezen gebruiker
Hallo,

Ik heb al wat rond gezocht, maar kon nog niks vinden over dit onderwerp. Ik ben namenlijk van plan om een trip in mijn eentje te doen, maar misschien is het wel helemaal niet verstandig. Ik heb 6 a 7 keer getript, altijd met meer man erbij. Mij lijkt het gevoel van eenzaamheid heel erg vervelend, maar ik denk dat alleen trippen ook een verrijkende ervaring kan zijn. Mijn ouders en broertjes gaan aankomende zondag op vakantie en dan heb ik 10 dagen het huis alleen voor dat ik zelf op vakantie ga! Dus dacht ik, ik ga lekker trippen :tongueout: De dosis gaat sowieso niet hoog zijn want dat vindt ik sowieso een beetje wazig altijd, dus in mijn eentje een flinke dosis gaat hem niet worden. Ik heb overigens in het volgend weekend waarschijnlijk wel gezelschap van een maat die ook mee wil doen, maar ik zou ook een keer in mijn eentje willen doen. Ook ben ik benieuwd naar andere trips van mensen die het in zijn eentje hebben gedaan, wat vonden jullie ervan en vinden jullie het verstandig?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Heb ook al in me eentje hawaiiaanse paddo's gedaan.
Een zéér positieve ervaring was het, heb me geen moment eenzaam gevoelt of verveeld.

Heerlijk je zin doen en met niemand rekening houden, sluit je af van de buitenwereld zet een headphone op en laat je leiden...

Maak mooie tekeningen/schilderwerkjes, dans jezelf helemaal weg, loop in je blootje rond, maak rare geluiden, zing uit volle borst, kortom doe wat je niet laten kunt :wink:

Heb ook de indruk als je alleen tript dat het dan veel dieper gaat.

Het gaat vast een mooie reis worden! Enjoy!

Groetjes!

justmakepeace

Belezen gebruiker
Aaah mooi om te horen, ik ga het toch bij truffels houden en lekker licht :wink: Een maat van mij heeft een kweeksetje thuis staan, dus binnenkort voor het eerst paddo's proberen! Het enige waar ik eigenlijk mee zit is dat ik met een meisje aan het sjansen ben maar ze niet af durft te spreken, dat is het enige wat me nu dwars zit maar als ik niet teveel neem dan kan ik mezelf daar wel goed voor afschermen. Ik ben best veel bluray films aan het downloaden dus als die klaar zijn kan ik me uitleven :) en twee seizoenen van pokémon natuurlijk, lekker de jongere jaartjes herleven xD

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
justmakepeace zei:
Het enige waar ik eigenlijk mee zit is dat ik met een meisje aan het sjansen ben maar ze niet af durft te spreken, dat is het enige wat me nu dwars zit maar als ik niet teveel neem dan kan ik mezelf daar wel goed voor afschermen.

Bwa zoiets kan je geen probleem noemen toch :grin:
Het is niet jou probleem maar haar probleem dat ze verlegen is haha, dat heeft niets met jou te maken dus zoiets is makkelijk te handelen als je tript als je't mij vraagt.

Geniet van je reis en laat weten hoe het verlopen is, ben alvast benieuwd!

Trippy Greets!!

justmakepeace

Belezen gebruiker
Ik zeg altijd zo, jij bent de enige die ervoor kan zorgen dat je je kut voelt, wat andere zeggen en doen kan dus absoluut je humeur niet verslechteren als je het niet wilt :tongueout: Ja ik denk toch dat ik er wel voor ga, meteen maar even naar nijmegen naar de shop zondag xD dat ik een weekje hash heb :tongueout: blow normaal eigenlijk nooit, dus ga ook geen wietpas halen.

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Denk ook dat het zeker mooi kan worden! Let alleen wel op dat je genoeg geprikkeld wordt. Mooie beelden, muziek, lichtjes oid. Want als je te weinig prikkels hebt gaan je hersenen zich vervelen en kunnen ze rare dingen met je doen, waardoor je behoorlijk bad kunt gaan. Tenminste dat heb ik hier en daar eens gelezen. Veel plezier!
p.s in nijmegen hoef je sowieso voorlopig nog geen wietpas :wink:

justmakepeace

Belezen gebruiker
daar zit inderdaad wel wat in, uit mijn ervaringen krijg je inderdaad wat meer negatieve gedachtes en ingewikkelde mindfucks als je niet geprikkeld wordt. Daarom moet je ook altijd beginnen met meerdere mensen en moet je nooit in je eerste trip alleen gaan zitten. Ik heb best wat films gedownload en natuurlijk tv, computer en nog meer zooi om te doen, dus het moet wel goed kunnen komen.

justmakepeace

Belezen gebruiker
Ik ben trouwens 12 dagen alleen thuis, maar ik heb geen flauw idee hoeveel hash ik dan moet halen als ik elke dag wat wil blowen zegmaar, zou dan voor 15 of voor 20 euro genoeg zijn? sorry dat dit bericht in het verkeerde gedeelte van het forum gepost wordt, maar ik vindt het onzin om er een helemaal nieuw onderwerp over te openen :tongueout:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
justmakepeace zei:
Ik ben trouwens 12 dagen alleen thuis, maar ik heb geen flauw idee hoeveel hash ik dan moet halen als ik elke dag wat wil blowen zegmaar, zou dan voor 15 of voor 20 euro genoeg zijn? sorry dat dit bericht in het verkeerde gedeelte van het forum gepost wordt, maar ik vindt het onzin om er een helemaal nieuw onderwerp over te openen :tongueout:

Hangt er sterk vanaf hoeveel jij in je jointje/bong draait en of het kwaliteits/dure hasj is of niet, je kan beter in gram spreken ipv euro's.

Aan een 5gram hasj moet je genoeg hebben lijkt me zo, heb het berekend op zo'n 2 hasjjointjes/dag.

En nogmaals probeer eens als je tript ipv tv/films/etc... te schilderen een nieuwe boeiende wereld zal voor je opengaan, gegarandeerd! Dat in combinatie met psychedelische muziek, je creativiteit gaat ervan afspatten! Hier lijkt het wel of de muziek bepaalt wat er op het papier komt....

Echt proberen! :wink: :)

Grts!

justmakepeace

Belezen gebruiker
Dankjewel, ik denk dat eentje gewoon voor 's avonds na het werk genoeg is dus dan moet ik een grammetje of 2 - 3 halen ongeveer, misschien dat er nog een maat komt van het weekend dus dan ga ik voor 3, heb ik ook wat voor hem :tongueout:

Ja tekenen vergeet ik er altijd bij te vernoemen, nog nooit gedaan maar ik ga het zeker proberen. Meestal als we trippen dan zijn we veel teveel met elkaar enzo bezig en met domme dingen schreeuwen xD dus nu kan ik lekker op mijn gemak tekenen xD Misschien dat drummen ook nog wel gaaf is, al zit ik dan wel in een krap hok :tongueout: maar ik laat mezelf gewoon leiden door de truffels! :)

Guus420

Newbie
Luister op youtube eens naar: full on the night mix 1 2011
Dat ga je zeker vet vinden op volume 100 en laat je brein maar gaan haha(met een koptelefoon is het nog mooier met ogen dicht)

justmakepeace

Belezen gebruiker
Ik heb hem net even (nuchter) geluisterd en hij is fucking mooi om op te trippen man xD haha ik zweer je dat als je dit even gaat zitten luisteren dat je echt overspoeld wordt, maar het is ook leuk om op de achtergrond erbij te hebben terwijl je andere tripdingen doet :tongueout:

Guus420

Newbie
Haha ja he echt een vet space nummer, ik luister hem standaart bij truffels of pillen (de subversive techno al geluisterd?)

Paperplane.

Wijs gebruiker
Ik trip het liefst alleen. Of dat nou alleen thuis is, of alleen in de crowd(rave, dagje in het bos). Alleen 2c-i is leuker met anderen, maar daar word je ook echt socialer van. Heb pas 1 tripmaatje gevonden waar ik me echt relaxed genoeg bij voel bij LSD. Bij anderen ga je toch zorgen maken. Paddos met iemand anders is lachen in lage dosissen(half doosje truffels, 1,5g droge paddos), maar in hoge dosissen is het voor mij niet te doen.

justmakepeace

Belezen gebruiker
Ik heb één maat die ik volledig vertrouw tijdens het trippen, zelfs al pis ik in mijn broek dan kunnen we het elkaar nog vertellen. trips met die kerel zijn altijd geniaal, maar we laten ook ruimte over om in je eentje een beetje weg te zakken en muziek te luisteren. Jammer dat hij nu helemaal aan de andere kant van nederland zit :(

Bovenaan