Truffels met vriendin

RutgerP

Newbie
Ik heb in het verleden al eens truffels geprobeerd. Ik heb toen ongeveer 15 gram Hollandia truffels genomen, en vond de effecten vrij heftig. Ik heb de trip niet zo zeer als onprettig ervaren, maar echt leuk was het niet. Ik hallucineerde behoorlijk en mijn omgeving werd erg donker, en duister.

Nu wil ik truffels nogmaals een kans geven, en dit keer samen met mijn vriendin. Ze heeft echter nog nooit drugs gebruikt, en ik wil haar niet dezelfde ervaring geven als mijn eerste keer. Welke truffel soort en dosis denken jullie dat hiervoor redelijk is? Ik zat zelf te denken aan 10gram Atlantis per persoon.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Wat voor ervaring iemand zal hebben is compleet onvoorspelbaar. Met psychedelica neem je altijd een zeker risico. Het is een zeer complexe mix van factoren wat bepaalt wat iemands ervaring uiteindelijk is.

Dat gezegd hebbende, voor een beginner is 10 gram Atlantis een goede dosering ja. Het is verder ook belangrijk dat je vriendin zich goed informeert over truffels. Het is een vrij intense drug om als eerste drug-ervaring te hebben.

Dit is een goede video voor haar om enigszins een idee te krijgen:

Het gaat in de video dan wel over paddo's, maar dat is dezelfde werkzame stof.

Rivalrie

Badass junkie
Zorg er voor dat het lekker warm is in huis. Wellicht wat mooie kleuren verspreiden door het huis. Lekker muziekje aan( geen depri muziek). En het beste.... sex....

Je denkt er misschien niet als eerste aan bij truffels, maar sex is echt goddelijk.

10gr lijkt mij voldoende.

Ralou

Bewuste gebruiker
Tripreporter
@Rudger
Heb je het ondertussen een kans gegeven? Zo ja, hoe is jullie ervaring samen geweest?

Mijn eerste keer truffels was samen met mijn vriend, we hebben toen elk een 7 a 8 gram genomen, en begrijp dat voor je eerste keer het dubbele enorm intens zal zijn geweest, vermits het heel moeilijk te bevatten is wat je ziet en ervaart wanneer je nog beperkte kennis hebt, echter, het blijft een ervaring waar je achteraf veel van kan leren en denk dat het enorm interessant zal zijn voor jezelf dat je het een nieuwe kans geeft.
Hetgene je beschrijft kan zoals Mindless aangeeft allerlei redenen hebben gehad, maar wat ik zelfs heel vroeg in mijn tripervaringen heb geleerd is dat set en setting echt enorm grote invloed hebben op je trip, denk na waar je het doet, of je hier al dan niet gestoord kan worden, en hoe je het sfeer gezien graag wil ervaren, daarnaast tracht je mentaal gewoon na te gaan, waarom wil ik deze trip doen, wat wil ik graag ervaren en zorg dat je je mentaal goed voelt, dat je rustige dag neemt, eventueel wat schrijft, mediteert of whatever floods your boot om je echt ontspannen te voelen . Hetzelfde geldt natuurlijk voor je vriendin. Dit is natuurlijk allemaal heel basic , maar heeft mij voor ik er echt dieper over ging filosoferen en lezen , de eerste keren enorm geholpen.

In het geval je dit nog gepland hebt, veel plezier samen, geniet ervan, het is een fantastisch ervaring om met je partner te kunnen delen en in te groeien.

Space 🕉

Bewuste gebruiker
Ik loop juist tegen een tegenovergesteld probleem aan... De laatste keren had ik nauwelijks visuals. Wel ervaar ik wel degelijk de andere effecten. Onderwerpen komen voorbij, ik denk heel diep na en met gesloten ogen kan ik wel degelijk patronen en ander soort visuals ervaren. Dit elke keer op 20 gram, waarvan telkens andere soorten truffels.

Nu heb ik 2 hele bakjes voor dit weekend gepland staan. 30 gram dolfins. Zou het verschil groot zijn tussen 20 of 30 gram truffels?

Ik ben wel wat gewent, ook veel dmt ervaringen ed. Toch blijft het spannend om ineens de helft meer te nemen dan vorige keer. Maar ik heb ook echt de behoefte om heel diep te gaan.

Wat denken jullie? Is meteen 30 gram wel verantwoord? Ik merk altijd dat bij eten niks uithaalt qua intensiteit.

Alle tips zijn welkom

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nu heb ik 2 hele bakjes voor dit weekend gepland staan. 30 gram dolfins. Zou het verschil groot zijn tussen 20 of 30 gram truffels?
Het is bijna een verdubbeling en kan best intens zijn. Ik ervoer 30-40 gram paddo's (vergelijkbaar met 30 gram truffels) altijd wel als next level. In tegenstelling tot een normale dosering waar je wel visuals ziet, maar je nog steeds het idee hebt in je normale omgeving te zijn, nu echt intens trippen waar de visuals je hele wereld beginnen over te nemen en je op een echte trip gaat door visuele werelden. En dan later dus weer terugkomt en het idee hebt echt flink van de wereld te zijn geweest. Het kan vrij heftig zijn.

Ik ben wel wat gewent, ook veel dmt ervaringen ed. Toch blijft het spannend om ineens de helft meer te nemen dan vorige keer. Maar ik heb ook echt de behoefte om heel diep te gaan.

Wat denken jullie? Is meteen 30 gram wel verantwoord? Ik merk altijd dat bij eten niks uithaalt qua intensiteit.
Ik denk dat je gewoon moet luisteren naar je gevoel. Als je echt het gevoel hebt klaar te zijn voor een intense trip dan sta je erin met een gevoel van 'ik laat gewoon alles over me heen komen' en dat is de mindset om niet overweldigd te raken. Risico is er altijd als je gaat trippen, maar zolang je die mindset hebt kun je alles in principe wel handelen.

Space 🕉

Bewuste gebruiker
Het is bijna een verdubbeling en kan best intens zijn. Ik ervoer 30-40 gram paddo's (vergelijkbaar met 30 gram truffels) altijd wel als next level. In tegenstelling tot een normale dosering waar je wel visuals ziet, maar je nog steeds het idee hebt in je normale omgeving te zijn, nu echt intens trippen waar de visuals je hele wereld beginnen over te nemen en je op een echte trip gaat door visuele werelden. En dan later dus weer terugkomt en het idee hebt echt flink van de wereld te zijn geweest. Het kan vrij heftig zijn.

Ik denk dat je gewoon moet luisteren naar je gevoel. Als je echt het gevoel hebt klaar te zijn voor een intense trip dan sta je erin met een gevoel van 'ik laat gewoon alles over me heen komen' en dat is de mindset om niet overweldigd te raken. Risico is er altijd als je gaat trippen, maar zolang je die mindset hebt kun je alles in principe wel handelen.
Ja angstig ben ik er niet voor. Ik denk dat ik het gewoon moet doen! Mijn vriendin heeft haar sweet spot al lang geleden gevonden. Precies 11 gram. Maar zodra ze 12 eet vind ze het te druk worden. Complete chaos zegt ze dan. En ik eet dan het dubbele en heb altijd een lichte trip daarmee.

Ben heel benieuwd wat 30 gaat doen :tornado::lightning::rainbow::sun::shamrock::grin:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ja angstig ben ik er niet voor. Ik denk dat ik het gewoon moet doen! Mijn vriendin heeft haar sweet spot al lang geleden gevonden. Precies 11 gram. Maar zodra ze 12 eet vind ze het te druk worden. Complete chaos zegt ze dan. En ik eet dan het dubbele en heb altijd een lichte trip daarmee.

Ben heel benieuwd wat 30 gaat doen :tornado::lightning::rainbow::sun::shamrock::grin:
Apart, aangezien elke truffel batch niet exact even sterk is, maar oké. :tonguewink:

Veel plezier met je trip en ik hoor graag van je hoe het gegaan is. :grin:

Space 🕉

Bewuste gebruiker
Apart, aangezien elke truffel batch niet exact even sterk is, maar oké. :tonguewink:

Veel plezier met je trip en ik hoor graag van je hoe het gegaan is. :grin:
Nee er is wel verschil, maar wel weinig verschil. Ik merk meer in verschil van grammen dan van soorten.

Mothers finest kan je bijvoorbeeld alleen in 10 gram krijgen (omdat hij zo sterk is... kuch kuch..), maar daar heb ik echt helemaal niks van gevoeld. Toen heb ik nog 4 gram van mn vriendin bijgegeten (ander soort) en toen werd er "iets" waarneembaar... maar nog steeds jammer van de trip avond. Wel merk ik duidelijk verschil tussen 10 gram of 15 gram of 20 gram.. Maar 30 gaat hem worden, k heb zo'n voorgevoel dat dit eindelijk gaat worden waar ik heen wil :wink::hearteyes::sweatsmile:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nog iets: Het is mogelijk dat zo'n hoger gedoseerde trip invloed heeft op je normaal gedoseerde trips daarna. Dat was mijn ervaring bij paddo's. De trips bestaan niet in een vacuüm, maar borduren voort op eerdere ervaringen. Beetje als een boek weer oppakken en verder lezen. Laag gedoseerde trips werden hierdoor een stuk intenser in mijn beleving. Maar iets zegt me dat jij dat niet zo erg zou vinden. :wink:

Geen verwachtingen hebben werkt ook altijd het beste imo.

Space 🕉

Bewuste gebruiker
Nog iets: Het is mogelijk dat zo'n hoger gedoseerde trip invloed heeft op je normaal gedoseerde trips daarna. Dat was mijn ervaring bij paddo's. De trips bestaan niet in een vacuüm, maar borduren voort op eerdere ervaringen. Beetje als een boek weer oppakken en verder lezen. Laag gedoseerde trips werden hierdoor een stuk intenser in mijn beleving. Maar iets zegt me dat jij dat niet zo erg zou vinden. :wink:

Geen verwachtingen hebben werkt ook altijd het beste imo.
Nee dat vind ik zeker niet erg... en idd geen verwachtingen hebben zou mooi zijn, maar als ik voor het eerst zo hoog ga doseren weet ik zeker dat er iets te verwachten valt.. haha

Lemon tek lijkt ook interessant te zijn, maar dat zou ik eerder met 20 gram proberen

Bovenaan