Truffels of LSA?

maxpayne

Belezen gebruiker
Hey lui..

Ik ben al een redelijk ervaren tripper op paddo gebied: mexicaantjes, hawaaiaantjes en mckennai heb ik al gehad. Een vriend van mij heeft ook al de hawaaiaanse en mckennai gehad.

Nu het volgende: We willen graag een lekker leipe trip hebben.
De vorige keer was ook erg leip, diepgaand en leuk en we hebben veel dingen gezien en gedacht. Nu zijn de paddo's verboden maar de truffels niet.. Dus wij dachten dat we dat wel kunnen doen. Maar nu hoor ik van verscheidene mensen dat truffels veel milder zijn. Dit willen wij juist niet, we willen wel lekker diep gaan: rare gesprekken voeren, nergens meer wat van snappen, de natuur fascinerend vinden etc.

Nu bedacht ik mij het volgende: Misschien kunnen we allebei anderhalve portie per persoon doen. Zou dat verantwoord zijn? Of kunnen truffels wel degelijk heftig genoeg zijn op 1 portie? Een andere optie is LSA. Is dit vergelijkbaar met een paddotrip? Hierbij bedoel ik vooral ook qua visuals en het denken.

Ik hoop dat jullie kunnen helpen.. Echt jammer dat er hier niet meer gewoon mexicaantjes ofzo te koop zijn :( En ik kan ook niet aan een kweekset beginnen omdat ik nog bij m'n ouders woon.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Ik zit eigenlijk met soort van dezelfde vraag.. Heb op paddo's getript en ga over 3 weken weer trippen. Nu nog kiezen tussen truffels en LSA.

Ik ga waarschijnlijk voor 1,5 portie truffels. De belangrijkste reden hiervoor zijn de tripreports die ik heb gelezen op dit forum over truffels en hawaiian baby woodrose zaadjes met LSA erin. Ik concludeer er een beetje uit dat LSA minder voorspelbaar is (moeilijker te doseren/sommige trippen er helemaal niet op/grotere kans op misselijkheid) dan truffels. Volgens mij zijn de effecten wel soortgelijk.

Ik trip maar zelden dus ik wil net als jij een goede stevige trip krijgen, dus ik ga maar voor de 1,5 portie en dan merk ik wel hoe ik terecht kom :grin:

cropp

Badass junkie
ik heb nooit een slechte ervaring met lsa gehad, maar ik heb toch mensen behoorlijk misselijk zien worden, ook van lichte doseringen.

ik zou voor de truffels gaan

whyme

Belezen gebruiker
Voor visuals moet je niet bij LSA zijn, slechts 1 van de 5 waar ik het mee had gedaan had een soort visuals. En voor diepe rare gesprekken, Ik denk t ook niet echt. Ik kon nauwelijks meer praten in ieder geval, denken was ook vrijwel onmogelijk..

Ik heb nog nooit truffels gehad, maar ik denk dat je toch daar voor moet gaan :wink:

TrippyShit

Badass junkie
Truffels zijn prima hoor. Ik vond ze heftiger en vooral leuker dan hawaiiaanse. Gewoon 1 portie per persoon eten. Lsa is over het algemeen de moeite niet waard, iig niet als je iets met effecten van paddo's zoekt. Lekker per persoon 1 portie truffels eten. Helemaal leip zijn, veeel lachkicks, visuals had ik ook genoeg op 1portie.. Had wel veel bij gesmoked ook maar daar werd het alleen nog lacheriger en leiper van.. Truffels zijn gewoon heel leuk, komt gewoon goed..

Aalpoepert

Badass junkie
LSA geeft mij het gevoel dat ik in slaap val, ik ben de tijd van de trip niets waard, en lig letterlijk alleen maar te dromen, wat ik normaal 's-nachts in bed al genoeg doe. Voegt voor mij niets toe dus.

Een grotere portie truffels is dus inderdaad een optie.

Petard

Experimenterende gebruiker
Om met de deur in huis te vallen: Zeker truffels pakken, tenminste, naar mijn ervaring. LSA heb ik ook ooit gedaan, duurde 4 uur voor het begon te werken, en dan was t nog maar een vage waas waar je met 1 jointje hard overheen kan.

Truffels was wel een leuke ervaring. Visueel best goed. Bodyload en mindfuck aan de andere kant maar matig tot niets. Op 't moment gebruik ik op 2cb omdat er op legaal gebied niet al te veel te krijgen valt. Al ga ik binnenkort is eventjes kijken naar de nieuwe truffels die zij bij de sirius in ehv hebben.

Dus, mijn conclusie; Als je niks illegaals wilt gebruiken of aan kan komen zou ik zeker voor de truffels kiezen.

Doerak

Bewuste gebruiker
Ik blijf het gek vinden dat truffels nog steeds worden bestempeld als minder krachtig. Ze hebben misschien een iets minder visuele uitwerking, maar je kunt er behoorlijk hard op trippen! Ik zou ze zeker een keer proberen. Van LSA kun je echt ernstig misselijk worden, zelfs als je ze laat weken voor een paar dagen, zoals aanbevolen op Azarius.nl .

maxpayne

Belezen gebruiker
Doerak zei:
Ik blijf het gek vinden dat truffels nog steeds worden bestempeld als minder krachtig. Ze hebben misschien een iets minder visuele uitwerking, maar je kunt er behoorlijk hard op trippen! Ik zou ze zeker een keer proberen. Van LSA kun je echt ernstig misselijk worden, zelfs als je ze laat weken voor een paar dagen, zoals aanbevolen op Azarius.nl .
Ik heb ze gisteravond gedaan! Gewoon 1 hele doos (15 gram) per persoon samen met een vriend van me..
Vond ze niet minder heftig dan hawaiaanse of mexicaanse ofzo, de visuals waren er niet echt maar damn wat ben ik op veel plekken in mijn hoofd geweest. Ook heb ik nog nooit zulke lachkicks gehad als dat ik gister op de truffels had. Al met al heel positief.

Ben nog heel diep gegaan toen we een lachgas ballonnetje namen en dit nummer op stond: http://www.youtube.com/watch?v=fMNMWZM1Jp8
vanaf 1.30 werd ik echt een jungle in gezogen in mijn hoofd _ :stoned: O_

Verder zijn lachgas en wiet/hasj heel goed te combineren met paddo's :hearteyes: 1 keer vervormde mijn stem helemaal na een teug lachgas en bij mijn vriend ook. Dit hadden we niet onder controle leek het en ook alles leek in slow motion te gaan.

Verder nog een vuurtje gemaakt in de tuin in een vuurkorf alleen vond ik dat wel heel eng. Er kwam een regenbuitje en wij hadden het idee dat er echt een vette storm ging komen en dat alles in de hens zou gaan :rolleyes: .. Ook toen ik de kelder in ging om hout te halen was ik vet bang: Alles in de huiskamer was goed en perfect maar alles buiten de huiskamer was de realiteit ofzo. Daar wilden we niet heen :P .

Wat ik wel heel erg met de truffels had was dat we echt enorm 'los' waren. Dansen enzo in de kamer, op de bank staan, foto's verplaatsen etc.. Appels waren goddelijk! :hearteyes:

Verder leefden we heel erg met elkaar mee: "hier probeer die joint es! jij moet ook genieten!" en "jij hebt het goed gedaan in het leven man!' "Dank je, jij ook!" etc..

Nu ff verwerken wat ik allemaal heb meegemaakt...

aapkut

Badass junkie
ik zou voor truffles gaan ik heb nog maar 1 keer LSA gedaan en dit was tijdens een truffle trip :P Maar de LSA werkte toen niet :(

Bovenaan