Truffels op een feest

bam.

Newbie
Ik heb nu een aantal goede ervaringen met truffels, laatste trip was op een festival (buitenlucht), een hele toffe middag gehad. Nu staat er binnenkort een minimal techno feestje in de planning en ik twijfel of een lichte portie truffels ga nemen. Hebben mensen ervaring dit in zo'n setting te doen? binnen/donker etc. ik besef me goed dat normaal thuis en veilig wordt aangeraden.. mensen ervaring op dit gebied?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
mijn ervaring is:
openluchtfestival JA (daar kan je nog chill gaan liggen wanneer een zware bodyload optreed en is niet zo benauwd, het open gevoel is zeer belangrijk dat je niet in een massa tript waar je niet makkelijk wegkomt wanneer het nodig is, wat bij truffels best het geval kan zijn.)

donker zaaltje NEEN ( hier zou ik opteren als je dan toch wil trippen voor lsd omdat dit een veel mindere bodyload geeft al kan dit ook wel benauwd worden)

zelf doe ik het alleen op goa of psychedelische rock festivals omdat je je dan niet alleen/vreemd voelt omdat daar vele medetrippers zijn.
donkere techno klinkt beangstigend wanneer ik trip, ik ga er niet goed op. en donkere benauwde zaaltjes doe ik ook niet maar ieder z'n ding natuurlijk...

grts

Bovenaan