Vorige vrijdag nog truffels gedaan, 10 gram Mexicana samen met een maat (ieder 5). Hij begon van die 5 gram al lichte visuals te zien (kleurpatroontjes enzo), terwijl ik nog geen reet voelde.
Truffels gecombineerd met wiet, heerlijk, geeft een compleet andere draai aan het effect.
Kreeg uiteindelijk het stoner gevoel dat je zeg maar in films ziet, net zoals bijv in That 70's Show.
Wat ik wel vaag vond, is dat het effect in vlagen kwam. Dan voel je je "normaal" en plots krijg je een zwaar gevoel in je buik en een halve minuut later zit je weer flink te spacen
In de avond waren we bij mn maat op de stijger op de bank te gaan liggen, muziekje aan en naar de lucht te kijken. Het was een pikzwarte lucht, sterretjes ertussen en rodeachtige wolken en daar konden we uren naar kijken leek het wel.
Het hoogtepunt van die avond, was toen we naar zn kamer gingen (nee, niet doordenken!!!!), muziek keihard aanzette, ik op de bank, hij op zn bed gingen liggen met de lichten uit en ogen dicht. Helemaal wegspacen in de muziek inclusief Closed Eye Visuals, die perfect bij de muziek pasten. Bij nummer van Linkin Park, With You (remix) had ik het gevoel boven een soort van ruimtestation te zweven en bij zon nummer van Pink Floyd keek ik naar oranje bergen en had ik het gevoel in een soort van oranje weiland te zijn.
Volgende keer ga ik wss 10 gram Atlantis doen.