Paperplane. zei:
Ik weet zelf niks over de wisselwerking tussen methadon en truffels. Denk niet dat het veel kwaad kan, misschien helpt het juist tegen angstgevoelens die truffels soms oproepen.
Ik denk dat je gelijk hebt. Bij de uitleg staat namelijk om niet te gebruiken bij bepaalde meds.
Ben opgestaan rond 11u op 02/02/2012. Dan hadden mijn ouders allebei een dagje vrij van werk voor een babyborrel of hoe noem je dat. Je weet zo wanneer een koppel juist een dag of 5-6 uit het ziekenhuis is (de moeder) om dan met hun kleine spruit te pronken bij hun vrienden en familie.
Het was een collega van mijn vader en het machine waar hij staat draaide toen al 3 dagen niet meer, een firma is er mee bezig om het te maken. en de 1ste 2 dagen helpte men vader dan op andere plaatsen in het bedrijf, maar de ploegbaas had zelf voorgesteld aan een man of 7 om te gaan stempellen die dag. Dus ik sta op ga naar beneden staat op het briefje dat ze zeker tot 20.00u gingen weg zijn omdat ze nadien nog iets gingen gaan eten en drinken. Dus ik dacht yes!!! This is the moment

!!! Eerst kat eten gegeven en vers water, ook bij mijn 2 tamme ratjes. Tjah als je dieren hebt moet je ze maar goed verzorgen, ben een dierernvriend dus bij mij zitten die beestjes goed. Postbode was al geweest, brievenbus leeg gemaakt....Reclame en 2 facturen

. Hup direct naar de koelkast mijn 10gr zakje truffels genomen, en alles zo puur gekauwd en geslikt, wel met flesje aquarius want heeft een scherp smaakje. Het hele zakje binnen...1u later, 1u30,2u,2u30,3u...En dan had ik zoeits van fuck helemaal NIKS, dus kan het echt wel zijn door mijn 40mg dosis methadone dat dit de werking tegen hield, of ik moet 20 gr proberen. Maar heb Azarius gestuurd dat ik het niets vond want ik kreeg een mail van hun om een review te schrijven en over de tevredenheid van de levering. De levering was 11/10 besteld tussen 15u-16u of later en 2 dagen later was het pakketje er al in Belgie!!! Snelle service en had geen spoedlevering aangeduid ofzo bij de online bestelling. Dusja kan door de methadone komen die ik in de ochtend neem als ik wakker ben juist tegen de afkick (ik kom van 80mg hé jongens ben dus al de helft gezakt

). En ik moet wel maar 1 keer in de maand gaan dus je zou denken, tjah kan je lekker 23 dagen gebruiken. FOUT : Ik zit nu al bijna 9 maanden bij hem en moet nooit plassen maar heeft al 2 keer bloed getrokken. Alleen wiet en methadone en de benzo's, dus zolang het maar geen heroine is want dan krijg ik niks meer. Een goede dokter, vriendelijk maar je moet serieus zijn en de echte wil hebben om te stoppen bij hem. Daarmee dat het er niet veel volhouden, hij zegt nooit dat je moet plassen en dan ineens...ik schrok toen ook even : "Ik ga even bloed afnemen hé is dat goed?". Voor mij was dat geen enkel probleem want ben echt aan het stoppen. Hij geeft me de volgende afspraak, we zeiden gedag tegen elkaar. Zegt hij " Ja we zullen zien hé als ik je terug zie, als ik je binnen de 10 dagen opbel is het een slecht teken, tot ziens!". Nu doet hij het niet meer omdat een heroine gebruiker zijn kleur van zijn gezicht en het gedrag niet kan wegsteken. En ik ben meer dan 24kg bijgekomen en een gezonde kleur terug ipv mager en lijkbleek.
Beetje teveel uitleg off topic hopelijk niet storend
Greeettttzzz