Urinetest omzeilen

Muzak

Newbie
Ik heb al behoorlijk wat opgezocht op het internet, inclusief dit forum, maar kom er maar niet aan uit. Ik moet later deze maand mijn urine laten onderzoeken op afbraakstoffen van cannabis. Ik ben al 3 maand gestopt met dagelijks gebruik, maar een occasionele joint in het weekend durf ik nog wel eens te roken.
Laatste keer: 3 trekjes van een kleintje met tuinwiet verleden weekend. Keer daarvoor: een kleine maand terug een (1) behoorlijke met straf spul.

De kans dat ik positief test acht ik dan ook vrij klein daar ik lang genoeg ben gestopt met dagelijks te "gebruiken" en de occasionele joint is na een paar dagen niet meer zichtbaar als ik de meeste online info mag geloven.

Best wel kut dat de drug die per definitie het "minst kwaad" kan het langst opspoorbaar is. Maar die discussie wil ik hier nu niet voeren.

Aangezien er van deze test vrij veel afhangt (het betreft hier geen testje voor de ouders of zoiets, die leeftijd ben ik al even voorbij) en mijn huisarts niet verplicht van het potje daar te vullen, heb ik vrij spel om een staal van iemand anders mee te nemen.

Wat ik me afvraag:
- kunnen ze bij zo'n staal zien dat de leeftijd van de donor niet overeenstemt met de werkelijke leeftijd van diegene die de test moet afleggen?
- zijn er andere zaken die ik over het hoofd zie die me door de mand kunnen doen vallen?

Ik hoef geen "blijf er nou gewoon af" replys, als je je niet kan houden ga je gang, maar zoals ik zelf al aangaf hebben recente gebeurtenissen me doen inzien dat dagelijks roken niet meer kan. Voor mij dan persoonlijk. En hoewel ik dus -na 5 jaar dagelijks te blowen- al enkele maanden die gewoonte heb doorbroken zou ik het sneu vinden om daar toch nog op te worden afgerekend.

Graag wat feedback, liefst van ervaringsdeskundigen :)
Dankjewel!

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
de dokter omkopen ofzo.

Of een condoom met urine van iemand anders nemen, die onder je oksel doen en dan als je moet plassen, dat in het potje doen.

Ik zou wel urine nemen van iemand van het zelfde geslacht en leeftijd. Just to be sure.

Fool

Badass junkie
Hetzelfde geslacht zou ik sowieso doen, het is nogal vreemd al je opeens vrouwelijke hormonen in je urine hebt zitten. Verder geld dat ook voor een sky-high hoeveelheid testosteron van een puberende jongen.

Ook controleren ze soms hoe warm de urine is, als je koude urine uit een flesje inlevert is de kans groter dat de dokter merkt dat er gesjoemeld is. :wink:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Fool zei:
Ook controleren ze soms hoe warm de urine is, als je koude urine uit een flesje inlevert is de kans groter dat de dokter merkt dat er gesjoemeld is.

Even een vingertje in het potje dus om te voelen hoe warm het is :tearsofjoy:

kokosmakroon900 zei:
Of een condoom met urine van iemand anders nemen, die onder je oksel doen en dan als je moet plassen, dat in het potje doen.

Waarom onder je oksel? Beter in je broek, dan lijkt het nog op pissen :P

Fool

Badass junkie
SmartieAndMe zei:
Even een vingertje in het potje dus om te voelen hoe warm het is :tearsofjoy:
Dat schijnt wel eens met een thermometer te gebeuren ja, maar als jij warm water in een beker doet voel je toch ook wel dat die beker warm wordt? :P

kokosmakroon900 zei:

Waarom onder je oksel? Beter in je broek, dan lijkt het nog op pissen :P
Omdat de urine onder je oksel warmer wordt. :wink:

JackHerrer

Bewuste gebruiker
Ik moest van mijn ouders een drugstest doen heb toen bietje in zon bakje moeten pissen en toen de kraan opengedraaid en water erbij gegooid. Meer water dan plas. En toen stond er dat geen wiet had gebruikt :grin:

Fool

Badass junkie
JackHerrer zei:
Ik moest van mijn ouders een drugstest doen heb toen bietje in zon bakje moeten pissen en toen de kraan opengedraaid en water erbij gegooid. Meer water dan plas. En toen stond er dat geen wiet had gebruikt :grin:
Dit gaat niet werken bij professionele tests, die meten het ureum-gehalte in je urine, meer water is een lager ureum-gehalte dus worden de waardes relatief groter. :wink:

Fool

Badass junkie
Die 'gewone' tests die je thuis kunt bestellen zal het inderdaad wel mee werken, dat is niet echt een professionele manier van testen. :P

poker

Newbie

zeker

hoe zag de test er uit want me ouders gaan me over 7dagen checken en heb 1 dag geleden geblowd:grin::grin:

Axie

Newbie
Mijn vraag hier aan toegevoegd,

Ik heb zaterdag nacht zondet het te weten een plak spacecake gegeten. Of beter gezegd een hasjbrownie. Ik was hier niet van bewust omdat mij verteld was dat het gewoon verjaardags cake was.

Nou zou ik dit normaal niet zo erg vinden.
Maar nu heb ik vrijdag een urine test. En er mag geen drug in zitten.

Ik gebruik nooit wiet / hasj
Dus dit is wel de eerste x in jaren weer.

Zou het vrijdag al uit mijn urine zijn?
Of niet.???

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Als je spijsverteringsstelsel een beetje vlot is wel. Bij mij was het na 3-4 dagen alweer negatief (ook urine). Niet teveel zorgen over maken.

Peace

Bovenaan