Plucky Duck
Wijs gebruiker
Laatste van zijn soort, paren blijkt lastig.Die zijn allang uitgestorven
Laatste van zijn soort, paren blijkt lastig.Die zijn allang uitgestorven
Ook helemaal met je eens.Er is wel een verschil tussen beperkingen vanuit rassenhaat en ethnische zuivering, en beperkingen vanuit de gezondheid van de mensen.
En ik ben het niet eens met de beperkingen van de corona maatregelen maar deze vergelijkingen kan je echt niet maken.
Neeee je snapt het niet. Dat doet het dus niet…Maar het biedt betere bescherming, dus ik snap de keuze langzamerhand beter.
1. Wij hier ook niet. Een overheid die "nudget" om een volk te mobilizeren is niet hetzelfde en niets nieuws.Joden werden niet "gedwongen" om een middel in zich te laten spuiten
Er is wel een verschil tussen beperkingen vanuit rassenhaat en ethnische zuivering, en beperkingen vanuit de gezondheid van de mensen.
Te ver... Sorry, dacht dat je in Nederland woondeLimbolander
Ik snap je teleurstelling, kan ik het goedmaken als ik vlaai meeneem? Moeten we wel naar jou komen.Te ver... Sorry, dacht dat je in Nederland woonde![]()
Oke dat is een extreem goed idee. Welke heb je zoal? Ik hou van abrikoos, kersen en appel.Ik snap je teleurstelling, kan ik het goedmaken als ik vlaai meeneem? Moeten we wel naar jou komen.
Dat doet het dus feitelijk bewezen wel. Dat jij de feiten niet wilt geloven is je goed recht. Maar wees dan ook niet verbaasd als mensen erop wijzen dat je onwaarheden verkondigd.Neeee je snapt het niet. Dat doet het dus niet…
Vind deze vergelijking ook altijd nog steeds altijd ontzettend onsmakelijk en ongepast.Er is wel een verschil tussen beperkingen vanuit rassenhaat en ethnische zuivering, en beperkingen vanuit de gezondheid van de mensen.
Er is wel een verschil tussen beperkingen vanuit rassenhaat en ethnische zuivering, en beperkingen vanuit de gezondheid van de mensen.
Hallo….Het is zeker niet hetzelfde. Helemaal met je eens.
Abrikoos en kersen zijn mijn favoriet. Daarnaast is een kruimel-pudding ook verrukkelijk.Oke dat is een extreem goed idee. Welke heb je zoal? Ik hou van abrikoos, kersen en appel.
Gast, kap hier eens mee. Je kan de tweede wereldoorloog gewoon niet vergelijken met de beperkingen van het corona virus, dat was een andere tijd, een ander stuk uit de geschiedenisOok helemaal met je eens.
Toch is ook dit bijna 1 op 1 te vergelijken.
Zie dit stukje tekst:
Tyfus is een vaak dodelijke bacteriële ziekte die wordt verspreid door luizen. Tijdens de Tweede Wereldoorlog woedde de ziekte hevig in Europa. In nazipropaganda werden Joodse mensen neergezet als de voornaamste verspreiders van de ziekte. Zo vergaarden de nazi’s steun van het grote publiek voor hun plan om Joden in getto’s op te sluiten.
Bron: https://www.newscientist.nl/nieuws/...ijdens-wo-ii-een-tyfusepidemie-in-toom-hield/
Bij! Als het rijstenvlaai betreft en ik nog welkom ben als gevaccineerde😜Ik snap je teleurstelling, kan ik het goedmaken als ik vlaai meeneem? Moeten we wel naar jou komen.
Hoe? Testen is de enige doeltreffende methode om besmettelijkheid aan te tonen. Genezen of gevaccineerd kan je alles en iedereen besmetten…Da
Dat doet het dus feitelijk bewezen wel. Dat jij de feiten niet wilt geloven is je goed recht. Maar wees dan ook niet verbaasd als mensen erop wijzen dat je onwaarheden verkondigd.
180 graden gedraaid naar rijstenvlaai.Bij! Als het rijstenvlaai betreft en ik nog welkom ben als gevaccineerde😜
Kun je hier zo zijn? Ik pm je mijn adres even. Ik heb Gore dode dieren wiet en veel drank in huis.Abrikoos en kersen zijn mijn favoriet. Daarnaast is een kruimel-pudding ook verrukkelijk.
Dat lijkt misschien vergelijkbaar maar dat is het niet. Het verschil zit hem erin dat niet gevacineeerden feitelijk meer bijdragen aan de verspreiding van het virus en de joden destijds niet. Of ga jij er vanuit dat de joden toen wel schuldig waren? Insta geval zou de vergelijking nog steeds onsmakelijk maar tenminste logisch zijn…Ook helemaal met je eens.
Zie dit stukje tekst:
Tyfus is een vaak dodelijke bacteriële ziekte die wordt verspreid door luizen. Tijdens de Tweede Wereldoorlog woedde de ziekte hevig in Europa. In nazipropaganda werden Joodse mensen neergezet als de voornaamste verspreiders van de ziekte. Zo vergaarden de nazi’s steun van het grote publiek voor hun plan om Joden in getto’s op te sluiten.
Bron: https://www.newscientist.nl/nieuws/...ijdens-wo-ii-een-tyfusepidemie-in-toom-hield/
Sorry.... Rijstenvlaai..... Wegens gebrek aan goede smaak bent u niet welkomBij! Als het rijstenvlaai betreft en ik nog welkom ben als gevaccineerde😜
Ach, jij denkt dat het alleen over het Corona virus gaat. Niet heel lang geleden deelde ik die gedachte, maar dit gaat nergens meer over.Gast, kap hier eens mee. Je kan de tweede wereldoorloog gewoon niet vergelijken met de beperkingen van het corona virus, dat was een andere tijd, een ander stuk uit de geschiedenis
Dit is nazipropoganda... Sorry onze regering is 1 en al klootzak, maar ze willen echt niet alle ongevaccineerden een massagraf inzwaaien.Ook helemaal met je eens.
Zie dit stukje tekst:
Ik zal heel snel fietsen, hebben hier nog geen openbaar vervoer helaas. Wat voor drank heb je?Kun je hier zo zijn? Ik pm je mijn adres even. Ik heb Gore dode dieren wiet en veel drank in huis.
Die met chocoladevlokken erop he!!!! Echt goddelijk. Please iemand back me.Sorry.... Rijstenvlaai..... Wegens gebrek aan goede smaak bent u niet welkom![]()
Sorry, i’m out.Die met chocoladevlokken erop he!!!! Echt goddelijk. Please iemand back me.
Dat het kan wil niet zeggen dat je het in dezelfde mate doet… maar misschien is dat een te genuanceerde gedachte voor je…Hoe? Testen is de enige doeltreffende methode om besmettelijkheid aan te tonen. Genezen of gevaccineerd kan je alles en iedereen besmetten…
Haha, lijkt me ook wel grappig dat we de hele tijd langs elkaar heen aan het praten zijn. Dat Rivalrie uiteindelijke gewoon een nazi blijkt te zijnOf ga jij er vanuit dat de joden toen wel schuldig waren? Insta geval zou de vergelijking nog steeds onsmakelijk maar tenminste logisch zijn…
Maar als je stopt met testen en met 2G aan de slag gaat, vinden er alsnog enorm veel besmettingen plaats, want het vaccin werkt nou eenmaal feitelijk niet zo goed om besmettingen te voorkomen… en dat probleem neemt alleen maar toe nu vaccinaties beginnen uit te werken/uitgewerkt zijn.Het verschil zit hem erin dat niet gevacineeerden feitelijk meer bijdragen aan de verspreiding van het virus en de joden destijds niet
Deze hele corona discussie is al vanaf het begin naast elkaar heen praten, en dat zal het voor altijd blijven.Haha, lijkt me ook wel grappig dat we de hele tijd langs elkaar heen aan het praten zijn. Dat Rivalrie uiteindelijke gewoon een nazi blijkt te zijnMaar dat vertel je niet in een gesprek. "Hallo, mijn naam is Rivalrie ik discussieer graag mee. Ik ben een Nazi". Hetzelfde als je online met mensen een discussie aan het voeren bent die ietsjes rechts en anti immigratie wordt, tot je plotseling hele rasistische dingen aan het overgooien bent. En dat er dan iemand plotseling zegt: "ja maar ik ben ook een neger".
Vind ik grappig.
Nee. Ik verwijs graag naar de bron in het andere corona topic. Genezen ongevaccineerden hebben 12x (1200%) minder kans om het virus te verspreiden dan een gevaccineerde. Terwijl een gevaccineerde slechts 50% minder verspreid dan een onbesmette ongevaccineerde. Dit is tenminste volgens de bron die jij gedeeld hebt in andere topic.Dat lijkt misschien vergelijkbaar maar dat is het niet. Het verschil zit hem erin dat niet gevacineeerden feitelijk meer bijdragen aan de verspreiding van het virus en de joden destijds niet. Of ga jij er vanuit dat de joden toen wel schuldig waren? Insta geval zou de vergelijking nog steeds onsmakelijk maar tenminste logisch zijn…
Joh, doe ons een lol en verwijder dit topic. Kinderachtig ventje.Dat het kan wil niet zeggen dat je het in dezelfde mate doet… maar misschien is dat een te genuanceerde gedachte voor je…
Deprimerend grappigJa de hele situatie waarin veel mensen op een behoorlijk fascistische partij (Fvd) stemmen en dan verontwaardigd de situatie vergelijken met de jaren ‘30 van het derde rijk heeft inderdaad wel iets humoristisch…
jammer dat het tegelijkertijd ook zo droevig is
Haha hoe kan ik een nazi zijn als ik een Afrikaanse jood ben ? :PHaha, lijkt me ook wel grappig dat we de hele tijd langs elkaar heen aan het praten zijn. Dat Rivalrie uiteindelijke gewoon een nazi blijkt te zijnMaar dat vertel je niet in een gesprek. "Hallo, mijn naam is Rivalrie ik discussieer graag mee. Ik ben een Nazi". Hetzelfde als je online met mensen een discussie aan het voeren bent die ietsjes rechts en anti immigratie wordt, tot je plotseling hele rasistische dingen aan het overgooien bent. En dat er dan iemand plotseling zegt: "ja maar ik ben ook een neger".
Vind ik grappig.
Als je zou zeggen dat het onvoldoende is zou je gelijk hebben. Als je zegt dat het een achteruitgang is klets je (alweer) gewoon onzin…Maar als je stopt met testen en met 2G aan de slag gaat, vinden er alsnog enorm veel besmettingen plaats, want het vaccin werkt nou eenmaal feitelijk niet zo goed om besmettingen te voorkomen… en dat probleem neemt alleen maar toe nu vaccinaties beginnen uit te werken/uitgewerkt zijn.
Die 2G regels zijn absoluut geen verbetering voor de volksgezondheid, het is een achteruitgang…
Testen en weten is toch veel beter dan QR scannen en hopen op het beste?Als je zou zeggen dat het onvoldoende is zou je gelijk hebben. Als je zegt dat het een achteruitgang is klets je (alweer) gewoon onzin…
Ik heb wodka, tequila, wijn, whisky, prosecco, vage likeurtjes, en nog wat sterke drank..... Heb genoeg voor 3 voetbalelftallen.Ik zal heel snel fietsen, hebben hier nog geen openbaar vervoer helaas. Wat voor drank heb je?
Okay tot nu toe had je met lid Eik en met de mening van lid Eik te maken…Joh, doe ons een lol en verwijder dit topic. Kinderachtig ventje.
Toppertje, dan neem ik mijn grote mond mee. Die drinkt ook altijd teveel.Ik heb wodka, tequila, wijn, whisky, prosecco, vage likeurtjes, en nog wat sterke drank..... Heb genoeg voor 3 voetbalelftallen.
Helemaal geen zin in ook, maar die eik zette meteen weer de oude bekende negatieve oppervlakkige toon.@Flualhamdulillam wat ben jij fel geworden, ben dat helemaal niet gewend van jou.🤣
Jij ziet de discussie en je klimt erin gewoon dat is niet meer normaal