Van Base naar Snuif.. Kan dit?

Hello mensen,

laatst heeft een kennis van mij 5 grm gehaald in vingervorm. Dat had hij dus uitgekookt met wat water en ammoniak. Nou is mijn vraag.. Ken je bij deze vorm ook mannitol toevoegen en daarna snuiven.. zo nee waarom niet? en zo ja.. wat is het effect ervan?
Ken er uberhaupt nog snuif van gemaakt worden?
Ik ben niet zo bekend op dit gebied maar toch wel nieuwsgierig geworden.

Alvast THNX

Hagenees :rockband:

Hm.. Ik ben ook niet van plan te gaan gebruiken ofzo.. heb zelf al genoeg gezien dus ken jou eerder zeggen om niet ermee te spelen :wink:tsja graag iemand die antwoord op me vraag heeft dus.. en geen bijdehande reacties.. ALVAST BEDANKT

dfssdfde

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Je kunt het beter door de plee spoelen, coke moet je niet mee spelen.
Als je geen nuttig antwoord kan geven, geef er dan geen :rolleyes:

Je kan basecoke niet snuiven, maar ik heb geen idee hoe je er terug snuifcoke van maakt, sorry.
Waarom zou je het nog willen versnijden eigenlijk? :confused:

inferno33

Bewuste gebruiker
volgens mij kan dit gewoon... je moet er een zout van maken, ik denk chloride, dus dan gebruik je zoutzuur.. als het een ander zout is gebruik je het corresponderende zuur(-sulfaat, zwavelzuur, acetaat, azijnzuur, etc)

hej thnx he.. dus ik mag laboratoriumgeleerde spelen als ik van base snuif wil maken. Dacht dat je na t koken gewoon kleinsnijden en manitol bijgooien .. en snuiven maar.. Zo simpel is t dus niet.. Die 5 gram moet dus perse gebased worden. Tenzij ik ergens waterchloride vandaan tover en dat gaat weer te ver voor mij :P Maar op welke manier ken je snuif dan reinigen voor eventuele rotzooi dat erin gemixt is? niet koken dus.. dan kom je weer op base terecht.

inferno33

Bewuste gebruiker
Klinkt moeilijker dan het is... :wink:

ga naar de bouwmarkt, koop zoutzuur
gooi je base bij een beetje zoutzuur(als alles bedekt is zal het genoeg moeten zijn, maar neem net iets meer, voor de zekerheid)
filter het, laat het nog even drogen, en voila, snuifcoke.

swaabi

Newbie
ik heb gister base met een mes fijn gemaakt en het gewoon opgesnoven en ik voelde het wel,
wel minder want die bolletjes zijn nogal klein dus denk dat door hoeveelheid komt
of het is gewoon niet te gebruiken om te snuiven ik had erna wel last van hoofdpijn maar was geen kater te noemen dus kwam lekker om 10 uur mijn bed weer uit

ik heb elke week urine controles ik haal zulke pilletjes voor oude mensen dat hun nieren en lever sneller gaan werken omdat die dan minder worden bij ze en ik slik ze met wat water en drink veel pure citroensap
zweten helpt wel
te veel zweten = uitdroging en dan duurt het juist langer voordat alle afvalstoffen uit je lichaam zijn
na een uurtje sauna komen er zoiezo geen afvalstoffen meer door je huid
ernaast kan je om te zweten erg scherp eten in een warme omgeving
bij alles moet veel water worden gedronken denk hierbij aan 3 - 4 liter per dag

Bovenaan