verbod op verkoop nederwiet

Wel of geen verbod op verkoop nederwiet?

• Ja, mee eens

Stemmen: 1 3,1%
  • nee, niet mee eens

Stemmen: 31 96,9%
  • hier heb ik geen mening over

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    32

MystiX

Experimenterende gebruiker
:smoke: De metro en de spits (gratis krantje) hadden het vandaag als een grote kop op de voorpagina staan "Ministers willen verbod op verkoop nederwiet." Nu wil ik weten ben je het er mee eens of niet stem in deze poll en beargumenteer je keuze. Ik zou graag eens willen weten hoe de rest erover denkt.
Ik denk namelijk dat het juist een averechts effect gaat hebben. Mensen die willen blowen, blowen toch wel. Kunnen ze dat dan niet beter halen bij zaken waar een beetje controle op is? De illegale straatverkoop zou het alleen maar gevaarlijker maken en juist daarom een groter gezondheids risico vormen. De dealers zouden dan namelijk alles proberen om hun klanten, hun klanten te houden. Legaliseren en controleren lijkt mij de betere optie.

Spanker

MystiX zei:
:smoke: De metro en de spits (gratis krantje) hadden het vandaag als een grote kop op de voorpagina staan "Ministers willen verbod op verkoop nederwiet." Nu wil ik weten ben je het er mee eens of niet stem in deze poll en beargumenteer je keuze. Ik zou graag eens willen weten hoe de rest erover denkt.
Ik denk namelijk dat het juist een averechts effect gaat hebben. Mensen die willen blowen, blowen toch wel. Kunnen ze dat dan niet beter halen bij zaken waar een beetje controle op is? De illegale straatverkoop zou het alleen maar gevaarlijker maken en juist daarom een groter gezondheids risico vormen. De dealers zouden dan namelijk alles proberen om hun klanten, hun klanten te houden. Legaliseren en controleren lijkt mij de betere optie.

dat lukken ze nooit, dat mislukt!

MystiX

:smoke: Spanker stem ook ff in m'n poll ben je het eens met die lui of niet , moet er een verbod komen op de verkoop van nederwiet?

Freak

Bewuste gebruiker
DF Founder
heb op het moment even geen tijd om uitgebreid te reageren, maarben er dus tegen, echt weer een dom voorstel (blow zelf niet, daar niet van)

maar het is nog niet zeker, dus misschien komen ze er nog op terug

MystiX

:( het wetsvoorstel is er volgens mij door dat betekent dus een heel streng beleid en misschien dus wel een mogelijk verbod :(Dit bericht is vanaf 09-04-04 N.V.T.)

MystiX

:smoke: beter nieuws is nu dat het voorstel om zware nederwiet op de harddrurgs lijst te zetten van de tafel is geveegd. (kijk op fok.nl) wel zullen thuistelers en grote producenten van nederwiet harder worden bestreden. Ook zal er gedegen onderzoek worden gedaan naar het steeds hoger wordende THC gehalte.

Das eigenlijk wel een opluchting. :mrgreen: (ik zal iig niet te vroeg juichen, je weet maar nooit in dit gekke landje)

Bunzerr

Newbie
Ook zal er gedegen onderzoek worden gedaan naar het steeds hoger wordende THC gehalte

Laat ze inderdaad eerst eens met een onderzoek komen en niet nu dingen gaan brullen terwijl het THC gehalte schommelt bij elke oogst.

speedygirl

Heb er van gehoord. Ach ja, het was te verwachten .. Eens je drugs toelaat, waar trek je dan de lijn. Ben wel benieuwd wat het gaat worden :grin:

MystiX

:smoke: lijnen trekken doe ik alleen bij feestjes en dan meestal witte lijnen :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
Ik ben ook benieuwd wat het allemaal gaat worden. :confused:
laten we er het beste van hopen toch?

MystiX zei:
:smoke: beter nieuws is nu dat het voorstel om zware nederwiet op de harddrurgs lijst te zetten van de tafel is geveegd. (kijk op fok.nl) wel zullen thuistelers en grote producenten van nederwiet harder worden bestreden. Ook zal er gedegen onderzoek worden gedaan naar het steeds hoger wordende THC gehalte.

Das eigenlijk wel een opluchting. :mrgreen: (ik zal iig niet te vroeg juichen, je weet maar nooit in dit gekke landje)

Die zware nederweed was juist het lekkerste!! grrr :angry:

doopie

Bewuste gebruiker
Als je iets verbied werkt juist niet mensen zullen dan bijv veel meer zelf gaan telen etc.

Oom Klaas

Badass junkie
Jezus, ff een kick van 6 jaar :tearsofjoy:

Zo zie je dat het al jaren geprobeerd word en toch echt een keer de knoop moet worden doorgehakt.

zjimiz

Bewuste gebruiker
het nwe kabinet bluft maar wat; een beetje stoer doen om zieltjes te winnen; ik denk niet dat het verbod er gaat komen

't zou ook onbegrijpelijk zijn, aangezien al sinds jaar en dag bewezen is, dat het Nederlandse model goed werkt

ze zouden ook de laatste stap moeten zetten, door legalisatie door te voeren, om de bedrijfstak helemaal uit de illegaliteit te halen; dan kan het gwn legaal gekweekt en ingekocht worden; maar dit zal ws wel nooit lukken ivm buitenlandse politiek....

Aalpoepert

Badass junkie
WTF is dit nu weer voor domme poll? De vraag is dus of ik het wel of niet eens ben met wel of geen verbod op nederwiet? WTF??

Ik ben het wel eens met wel of geen verbod op verkoop nederwiet
Ik heb het niet eens met wel of geen verbod op verkoop nederwiet

Mystix leer eens goede polls op te stellen want deze slaat kant noch wal. Kokosnoot.

zjimiz

Bewuste gebruiker
Aalpoepert zei:
WTF is dit nu weer voor domme poll? De vraag is dus of ik het wel of niet eens ben met wel of geen verbod op nederwiet? WTF??

Ik ben het wel eens met wel of geen verbod op verkoop nederwiet
Ik heb het niet eens met wel of geen verbod op verkoop nederwiet

Mystix leer eens goede polls op te stellen want deze slaat kant noch wal. Kokosnoot.

taalkundig gezien is het niet correct idd.......maar het is wel duidelijk waar de poll op doelt.....net zoals de uitslag voorspelbaar is op dit forum :wink:

Bovenaan