verkeer

Pas

Newbie
Ik vraag me af of iemand weet ( dit ivm met de nieuwe proef met drugstesten) om hoeveel tijd dit gaat
voorbeeld.. zaterdag heb je op een feest xtc op.. maandag ochtend rij je na je werk.. het zit nog in je bloed dus zou het dan ook zo zijn dat met een speekseltest of de testen die ze blijkbaar in hals en nek nemen nog aantoonbaar is..

Je functioneert normaal dan maar het zou belachelijk zijn als je hier problemen mee krijgt.. Het feit dat mensen blauw thuiskomen zaterdag nacht een paar uur slapen en zondag weer in de auto zitten is volgens mij veel gevaarlijker.

Dus weet iemand hoe lang het met zo een test aantoonbaar is? Dus niet in bloed of urine maar puur de test die de politie doet. Lijkt me een beetje krom verhaal

Grz Pas

psych-out

Bewuste gebruiker
de xtc zelf (mdma) zit er niet zolang in die is er dacht ik na zo'n 10u al terug uit. maar als je bv een urine test of bloed test moet doen. kijken ze nooit of er mdma in urine/bloed zit maar naar de afbraakstoffen en deze zitten er tot max 3 dagen in dus als je een speeksel test moet doen zal je waarschijnlijk na zoveel uren negatief zijn.

weetje:
ik heb dit ergens op een site geleze en daar zeiden ze dat de werkzame stof van LSD er al na inname al na 20 min uit het bloed zou zijn de LSD stof zou verschillende natuurlijke stoffen in het lichaam vrij maken en daardoor ga je dus trippen. de afbraakstoffen zijn er net als XTC na max 3dagen uit.Ik heb dit ook maar geleze dus kan niet zeggen of het waar is maar de kans zit er in.

TrippyShit

Badass junkie
Van dat 'weetje' klopt volgensmij geen fuck. Het houdt serotonine vast en volgensmij gebeurde er nog wat dingen :P Het is wel zo dat het zo goed als na de trip eruit is.

OT: Volgensmij is mdma niet meer in je bloed ofzo aantoonbaar. Wel in je urine, maar je zal vast niet in een potje hoeven pissen op de weg :wink:

Bovenaan