Vers van het blok

Paperplane.

Wijs gebruiker
Ik heb nu een testertje van mijn dealer gekregen, marokkaanse hasj rechtstreeks van het blok. Een van de sterkste hasjsoorten die er is. Sterkte is wel te vergelijken met ice-o-lator en bubble hasj. Maar de smaak is zoo goddelijk. Heerlijk rond en zoetig. Totaal niet zwaar op de keel. Binnenkort een half onsje inslaan. :stoned:

Wie heeft ook wel eens zoeits gehad? Het schijnt pas een weekje in nederland te zijn(dit blok) misschien dat de smaak daarom zo vers en zoet is?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
ik heb dat bij me charas gehad die ikzelf gekneed had, jonge nog nooit in me leven zoiets lekkers gerookt! met marrokaanse hasj nog geen ervaring, hoop dat dat blok hier ook voorbij komt :)

Paperplane.

Wijs gebruiker
mandragora zei:
ik heb dat bij me charas gehad die ikzelf gekneed had, jonge nog nooit in me leven zoiets lekkers gerookt! met marrokaanse hasj nog geen ervaring, hoop dat dat blok hier ook voorbij komt :)
Haha, heb het blok zelf gezien, hij had het nog niet eens in kleinere stukjes gesneden, zo kort was het pas in nederland. Vooral in Amsterdam heb je er veel die het zelf halen/laten halen uit het rifgebergte.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Je komt op straat ook niet zo vaak verse blokken hasj tegen..

Denk dus ook niet dat papierenvliegtuig dit op straat tegen kwam :grin:

Bovenaan