verschil dex/speed

Frisko

Badass junkie
Marla Singer zei:
Maar ik krijg het niet van een dealer, dit komt recht van de pers bij mij terecht via een goede vriendin die daar connecties in heeft... Ze was een poosje terug gestopt met die connectie, maar ze heeft gelukkig sindskort de draad weer opgepakt :hearteyes:
als dat waar is (recht vd pers) weet je net zoals ik dat speed niet naar aceton hoort te ruiken,en nog minder naar appel!!!
ik heb gezegd dan heb je kutspeed ja,maar nergens dat ik dat zeker weet!!!

ik heb ook dex gehad(toen ik veel speed nam) die 70% getest was..
en die rook allesbehalve naar appel of aceton :wink:

haaitand

Experimenterende gebruiker
kga zat keer me maten voor mijn verj wa dex pakke dus 125mg/pers zou genoeg moeten zijn en ik denk dat het geene wat ik neem wel zeer zuiver moet zijn want het komt van bij de apotheek en het word daar gemaakt

Carlitos

Badass junkie
Ik vroeg zelf ook is wat over speed.
Toen hebben meerdere mensen beantwoord ; Kleur/geur zegt niets.

Dus je kan nooit iemand speed beoordelen van afstand,tenzij er caffieneverschijnsel zijn oid :beer:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Frisko zei:
Marla Singer zei:
Maar ik krijg het niet van een dealer, dit komt recht van de pers bij mij terecht via een goede vriendin die daar connecties in heeft... Ze was een poosje terug gestopt met die connectie, maar ze heeft gelukkig sindskort de draad weer opgepakt :hearteyes:
als dat waar is (recht vd pers) weet je net zoals ik dat speed niet naar aceton hoort te ruiken,en nog minder naar appel!!!
ik heb gezegd dan heb je kutspeed ja,maar nergens dat ik dat zeker weet!!!

ik heb ook dex gehad(toen ik veel speed nam) die 70% getest was..
en die rook allesbehalve naar appel of aceton :wink:

Ik krijg zeer goede kwaliteitspasta, geen dex, gewone amfetamine dus. Ik krijg het van een goede vriendin die de juiste connecties heeft. Ik zeg niet dat het 100% zuiver is, dat bestaat haast niet, maar er zijn in iedergeval geen tussenpersonen of dealers geweest die er nog verder mee gerommeld hebben.
Aceton wordt vaak gebruikt om de speed in te verwerken. Dit omdat aceton een stof is die snel weer vervliegd en dit geeft vaak een "appelachtige" geur. In plaats van aceton wordt ook wel eens ether gebruikt, te herkennen als je speed een beetje naar zweetvoeten ruikt. Echter die geuren zeggen inderdaad niks over de kwaliteit, maar dat pep zo kan ruiken is dus wel een feit!

=Mobius=

Newbie
Blijkbaar weingig kennis van aromatische chemicaliën : watervrije labgrade aceton ruikt naar appel, vandaar appeltjesspeed dat is de enigste reden.
Een link kan mag niet dus jammer

ik heb zo iets gekrege van een vriendin
het is licht bruin en iets voor te snuive mer kwee nii wa et is kan iemand me helpe? :confused: :)

trem

Experimenterende gebruiker
Re:

El Retro zei:
Dex geeft bij mij een meer aangenaam gevoel. Je krijgt constant een warme gloed over je en tintelingen dan in je tenen. Ik word van dex veel rustiger dan van gewone speed, echt een aangenaam gevoel.

heb dit laatst geporbeerd (2 recept capsules) maar merkte niet veel meer dan dat ik er een tijdje aardig wakker en helder van bleef. Geen verderE (psychische of lichamelijke) effecten echter en lang niet zolang als die keer dat ik echte speed gebruikte, noch het zelfvertrouwen en het gezeillige en nooit ophoudnede 'spraakwater' van de speed. Ook een keer een pilletje ritalin gepopt maar daar merkte ik niks van.

Bovenaan