Verschil in truffels

wakawaka

Experimenterende gebruiker
De laatste tijd heb ik me dus een beetje lopen inlezen over truffels, omdat ik die graag wel een keer wil gebruiken :stoned: .
Op Azarius verkopen ze 3 soorten truffels: Sclerotia Atlantis, Sclerotia tampanensis en Philosopher's stones. Maar wat ik me nou afvraag, naast het prijsverschil en smaak, wat is het verschil tussen deze 3 truffels? Hebben ze bijvoorbeeld andere visuals of gewoon andere effecten?
Azarius zegt dat er nauwelijks verschil is tussen deze 3 truffels, en als dat zo is kan ik zeker beter de philosopher's stones nemen? Die zijn het goedkoopst.

Graag hoor ik of jullie verschillen merken :) .

LiveLife

Newbie
Hallo,

Ik heb nog maar een soort geprobeerd, en daar hou ik het bij.
Dit heeft namelijk erg grote effecten op mij gehad op lange termijn en de trip zelf was alsof ik mezelf niet was, maar alles toch onder controle had.

(Lees: viewtopic.php?f=7&t=25355)

Dit gaat over de soort: Atlantis, 15gram.

als je het doet, veel veel plezier.

mvg,

wakawaka

Had ik al gelezen :) . Ik ga me erg goed voorbereiden voor mijn eerste truffeltrip(mentaal, fysiek en omgeving) en ik begin ook met een halve portie :wink: . Ook bereid ik me erop voor dat de truffels net zoals bij jou een grote impact op mijn leven zullen hebben, en daardoor zal ik de truffels dus ook met respect gebruiken.

LiveLife

Newbie
wakawaka zei:
Had ik al gelezen :) . Ik ga me erg goed voorbereiden voor mijn eerste truffeltrip(mentaal, fysiek en omgeving) en ik begin ook met een halve portie :wink: . Ook bereid ik me erop voor dat de truffels net zoals bij jou een grote impact op mijn leven zullen hebben, en daardoor zal ik de truffels dus ook met respect gebruiken.

Met respect, is het goede woord denk ik :) ,
wat ik dacht toen ik de eerste mentale veranderingen aan voelde komen(en ook hardop zei) is onder andere: Neem me maar truffels, neem mij, word mij, een deel van mij.

Dat hielp behoorlijk denk ik :)

wakawaka

LiveLife zei:
wakawaka zei:

Met respect, is het goede woord denk ik :) ,
wat ik dacht toen ik de eerste mentale veranderingen aan voelde komen(en ook hardop zei) is onder andere: Neem me maar truffels, neem mij, word mij, een deel van mij.

Dat hielp behoorlijk denk ik :)

precies, zoals iedereen zegt: Go with the flow :)

soldiermoney

Bewuste gebruiker
De soorten onder elkaar verschillen wel degelijk vind ik. Van de atlantis had ik een lichte visuele trip. Van de tampanensis had ik geen een visueel gebeuren in de trip. En de dragons dynamite (psilocybe pajateros) is echt een visueel spektakel :rock:
Respect is het juiste woord. De 7 trips die ik mijn leven heb gehad hebben me goed aan het denken gezet. Veel trip plezier, en heel slim van je om met een halve portie te beginnen :wink:

wakawaka

soldiermoney zei:
De soorten onder elkaar verschillen wel degelijk vind ik. Van de atlantis had ik een lichte visuele trip. Van de tampanensis had ik geen een visueel gebeuren in de trip. En de dragons dynamite (psilocybe pajateros) is echt een visueel spektakel :rock:
Respect is het juiste woord. De 7 trips die ik mijn leven heb gehad hebben me goed aan het denken gezet. Veel trip plezier, en heel slim van je om met een halve portie te beginnen :wink:

Bedankt! Dat was de informatie die ik zocht :) . En mijn keuze is gevallen op de atlantis truffels :wink: , want een licht visuele trip lijkt me wel het beste. Jullie horen nog wel hoe het is gegaan :). waarschijnlijk ga ik trippen over 2 a 3 weken.

BLOEDLINK

Hallo,

ik was zelf ook al op zoek naar verschillende soorten truffels.
De tampanensis is de enigste truffel die ik heb geprobeerd,
die vond ik zelf een beetje zwak, na 2 keer mexicaanse paddo's te hebben gehad.
Ik zag zeer weinig met mijn ogen open, en het filosoferende effect viel eigenlijk tegen(dat had ook aan de setting kunnen liggen, en ook waren mijn verwachtingen misschien te hoog).

Ik wilde dus iets sterkers proberen, en wil dus de volgende keer de atlantis proberen.
Als die niet sterk genoeg zijn ga ik toch voor de Dragons Dynamite,
ik heb ook een overzichtje gevonden met verschillende effecten van de soorten;
http://www.deheksenketel.com/qc/--tt-kopen!-tt-,98.html

Gr

Bovenaan