Verslaving... even wat van me afschrijven

Bobsacamano

Badass junkie
Toen ik slaapverlamming had voor het eerst was dat het engste wat ik ooit heb meegemaakt. De tweede keer toen heb ik me nadat ik me er van los had geschut meteen op mijn telefoon in bed gaan googlen. Ik wist stomweg niet wat het was. Nu weet ik dat het slaapverlamming was en toen ben ik weer gaan slapen.

Daarna heb ik het nog twee keer gehad maar door de kennis die ik had verkregen kon ik het iets beter handelen. Dit heeft me enorm geholpen. Ik probeer nu niet te lang zonder slaap te zitten.

Ook heb ik het eerder als ik stress heb gehad en weinig heb geslapen. Wel heb ik het pas sinds ik drugs gebruik.

Een vriendin van me heeft het al haar leven en kan er nu goed mee om gaan ze heeft het minimaal 1 keer in de week. Ze voelt het ook van te voren al aankomen nu. Ze slaapt op haar zij en haar vriend is een lichte slaper die ook meteen doorheeft dat het haar overkomt op dat moment. Een simpele aanraking is vaak al genoeg om er uit te komen.

Als je er uit bent ga dan niet meteen weer slapen. Pak een kop thee ga rustig liggen en lees even wat en ga dan gewoon weer slapen meestal gebeurd het dan niet nog een keer.

Succes

Bovenaan