Vervanger 2-FMA

XTsee44

Newbie
Geachte mede forum gebruikers.

Ik heb een vraagje aan jullie.
Kan mij iemand vertellen wat de (echte) vervanger van 2-FMA is?
Die minimaal over de zelfde eigenschappen beschikt.
De 2-FMA is uit de roulatie vanwege de verboden ingrediënten blijkbaar.
Goeie raadgevers die me uit gaan leggen
" laat maar ".
Ook andere goed bedoelde raad die niet mijn vraag beantwoorden verzoek ik om deze ook niet te plaatsen.
Dus ik zoek een vervanger van de 2-FMA (50mgr)
Alvast bedankt.

Fisherman's friend

Badass junkie
Fijn dat je ons verzoekt om geen antwoord te geven op iets wat niet je vraag is.
Mijn raad is om iets beter te gaan lezen want 2fma is nog niet verboden, en als je wat meer zoekt dan is die nog prima te vinden.

Een vervanger uit dezelfde stofgroep met minimaal dezelfde eigenschappen... dan kun je eens kijken naar 3fma of 4fma.
Dan zou ik nog kunnen zeggen 3fa,3mma,2mmc enzo, maar die vallen buiten de categorie en zijn dus geen vervangers imo.

XTsee44

Newbie
Beste Fisherman's friend.
Bedankt voor je reactie.
Ik ben een heel matig gebruiker van deze producten. 1/4 Pellet / dag help me bij het hongergevoel te beperken. De leverancier waar ik het bestelde is gestopt en heeft het uit het assortiment gehaald. (Met de reden dat het verboden (sinds kort) basis stoffen zou bevatten.
Vandaar mijn vraag. Mijn probleem is dat ik geen andere betrouwbare leverancier ken.
Het is internet he? Zeker in deze business, concurrentie genoeg maar wat krijg je?
Mocht je hier nog een tip hebben voor me, hou ik me aanbevolen. Ik weet niet of het is toegestaan op dit forum?
Bedankt voor de tip mbt 3-FMA en 4-FMA.
Ik kan het natuurlijk met een paar pellets proberen.
Nogmaals bedankt
Fijne dag verder.

Fisherman's friend

Badass junkie
Het is niet toegestaan om leverancier namen te noemen op dit forum.
Vragen om verkoop punten mag ook niet.

Als je koopt via internet en je wil weten wat er in zit dan kun je het laten testen bij een testcentrum.

XTsee44

Newbie
Ja ik had al zo'n vermoeden.
Ik neem aan dat je een privé gebruiker bent van deze site?
Ik probeerde een manier te vinden (mocht je daar überhaupt voor in zijn) hoe ik dan aan gegevens kan komen. Uiteraard buiten deze site. Een mailadres of anderszins delen is niet zo handig.
Mocht je hier nog een idee over hebben en überhaupt aan mee willen werken (wat ik natuurlijk enorm op prijs zou stellen) dan hoop ik op een reactie.
Anders is het idd via een testcentrum.
In iedergeval hartelijk bedankt voor de informatie tot zover.
Ik wens je een fijne avond en wie weet misschien tot een volgende keer
Groet

MetalGuy

Badass junkie
Ik probeerde een manier te vinden (mocht je daar überhaupt voor in zijn) hoe ik dan aan gegevens kan komen. Uiteraard buiten deze site. Een mailadres of anderszins delen is niet zo handig.
Mocht je hier nog een idee over hebben en überhaupt aan mee willen werken (wat ik natuurlijk enorm op prijs zou stellen) dan hoop ik op een reactie.
Groet
Jammer dat euthanasie niet in het basispakket zit...

Fisherman's friend

Badass junkie
Groet
Ik wil je adviseren om de forumregels eens goed door te lezen.
Daar staat in wat precies de bedoeling is van het forum.
Ook een fijne avond verder.

Bovenaan