verdrietje
Experimenterende gebruiker
kan iemand mij advies geven over hoe je omgaat met een coke verslaafde ??
sorrylot zei:
lot zei:
verdrietje zei:ja klopt en als hij nuchter is dan zeg hij dat hij er voor 100 % voor gaat maar dan het andere moment kan hij er weer niet van buiten en denk hij gelijk weer anders over het leven enzo je krijg er moelijk contact mee als tie onder invloed is
en zegt dus niks....neem dat maar van mij aanverdrietje zei:idd in het begin prate hij heel erg veel over zijn gevoelens maar hoe meer hij ging gebruiken en vaker werd dat ook minder want hij wou maar zo gewoon mogelijk over komen.
en sorry dat ik onduidelijk ,maar ik wou raad over wat je het beste kan doen en dan bedoel ik moet je rustig blijven of kwaad woorden negeren of juist heel lief doen ,
en wat betreft wat voor hinder ik er van heb ,het is een duure hobby dus jah geld is het ook,maar naar zijn werk gaat hij ook niet altijd .
en toen hij een gram per dag gebruikte toen ging het nog wel .
ja klopt erg zenuwachtig is tie ,en zeker als tie probeer nuchter te blijven dan zal hij er alles aan doen om er tog aan te komen,en tegen de tyd dat hij op gesprek moet komen dan is hij erg nerveus want dan is altijd de vraag moet ik een coke controle doen en als hij die dan niet heb gehad en alleen een gesprek heb gehad is hij erg op gelucht,en dan gaat hij gelijk weer verzinnen hoe hij het voor elkaar gaat krijgen om weer te kunnen halen.melissa zei:verdrietje zei:idd in het begin prate hij heel erg veel over zijn gevoelens maar hoe meer hij ging gebruiken en vaker werd dat ook minder want hij wou maar zo gewoon mogelijk over komen.
en sorry dat ik onduidelijk ,maar ik wou raad over wat je het beste kan doen en dan bedoel ik moet je rustig blijven of kwaad woorden negeren of juist heel lief doen ,
en wat betreft wat voor hinder ik er van heb ,het is een duure hobby dus jah geld is het ook,maar naar zijn werk gaat hij ook niet altijd .
en toen hij een gram per dag gebruikte toen ging het nog wel .
over t algemeen word iemand als hij zoveel geruikt alleen nog maar paranoide.....
springerig,vervelend,druk,zenuwachtig.....
als zijn werk er onder gaat lijden heeft hij dus wel degelijk een probleem.....
mja dat heeft hij al als hij meer dan een gram per dag gebruikt![]()
ik denk niet dat je hem kan dwingen om te stoppen,beter nog ik weet zeker dat je dat niet gaat lukken...
stoppen met sos heeft alles met motivatie te maken.....
motivatie die hij dan iedere dag moet opbrengen....
ik zou niet weten hoe je em moet benaderen,want ik weet niet veel over jullie situatie....
verdrietje zei:het is namelijk de tweede keer dat hij verslaafd is
^very true^Frenky zei:verdrietje zei:het is namelijk de tweede keer dat hij verslaafd is
Een geestelijke verslaving zal je heeel lang houden, kan ik onderhand ook wel over mee praten.
Succes.
HDA zei:^very true^Frenky zei:verdrietje zei:het is namelijk de tweede keer dat hij verslaafd is
Een geestelijke verslaving zal je heeel lang houden, kan ik onderhand ook wel over mee praten.
Succes.
als hij listigge excuses bedenkt om te gebruiken en controlles probeerd te omzeilen....Nee, zelf ook gebruikt... Maar niet zo intensief als je man, en ik moet zeggen dat het zwaar was om er van af te komen... (de laatste keer was 10 maand geleden)verdrietje zei:HDA zei:^very true^Frenky zei:verdrietje zei:het is namelijk de tweede keer dat hij verslaafd is
Succes.
thnx.....
mee samen gewoond ???
concurreren ?melissa zei:maar je bent denk ik meer waard dan iemand die moet concuren met sos....
sucses ermee
HDA zei:Nee, zelf ook gebruikt... Maar niet zo intensief als je man, en ik moet zeggen dat het zwaar was om er van af te komen... (de laatste keer was 10 maand geleden)verdrietje zei:HDA zei:^very true^Frenky zei:verdrietje zei:het is namelijk de tweede keer dat hij verslaafd is
Succes.
thnx.....
mee samen gewoond ???
melissa zei:ik weet niet hoe oud jij bent,maar ik denk dat jij beter nu eieren voor je geld kan kiezen.....
ik weet makkelijk lullen voor mij,maar ik heb meer situaties van zwaar gebruik naar de afgrond zien gaan dan naar betere tijden...
ik denk dat als jij zelf niet gebruikt je wel wat beters verdiend.....
sos is erg onderschat,en ik denk dat hij t al niet meer in de hand heeft om op een makkelijke manier te stoppen....
geef hem een ultimatum......jou of sos.....pak je spullen en ga verder met jou leven,vertel hem dat als hij (laten we zeggen)een maand clean kan blijven(bij dagelijks je neus vullen met zulke hoeveelheden is dat al heel wat)je weer wil overwegen of jij je leven met hem wil delen....
helaas weet ik uit eigen ervaring(1 jaar dagelijks een gram)dat t je weinig intereseerd wat er om je heen gebeurd als jij je sos maar hebt..
maar er komt een moment dat hij zover in de shit zit dat hij waarschijnlijk gaat begrijpen wat hij op t spel heeft gezet,maar als jij hem blijft steunen,zijn leugens en excuses accepteerd komt dat moment denk ik voorlopig nog lang niet....
en je schrijft dat hij hulpverlening heeft,maar t klinkt niet echt of hij daar zelf achter staatals hij listigge excuses bedenkt om te gebruiken en controlles probeerd te omzeilen....
dus dat betuigd niet echt van t feit dat hij wil stoppen,allemaal weggegooide moeite van jou en de hulpverleningsinstantie....
en hij word er waarschijnlijk nog meer para van omdat hij nog meer moet liegen en bedriegen.....
ik vind dat je eerst aan jezelf moet denken,en laat hem maar bewijzen dat hij je waard is...
want ik kan je met de hand op mijn hart met zekerheid zeggen dat jij nu niet op de eerste plaats staat,klinkt hard mischien.......maar je bent denk ik meer waard dan iemand die moet concuren met sos....
sucses ermee
Veel succes man !Frenky zei:HDA zei:Nee, zelf ook gebruikt... Maar niet zo intensief als je man, en ik moet zeggen dat het zwaar was om er van af te komen... (de laatste keer was 10 maand geleden)verdrietje zei:HDA zei:^very true^Frenky zei:verdrietje zei:het is namelijk de tweede keer dat hij verslaafd is
Succes.
thnx.....
mee samen gewoond ???
Zelfde verhaal hier, alleen ben ik er nog niet van af.![]()
verdrietje zei:melissa zei:ik weet niet hoe oud jij bent,maar ik denk dat jij beter nu eieren voor je geld kan kiezen.....
ik weet makkelijk lullen voor mij,maar ik heb meer situaties van zwaar gebruik naar de afgrond zien gaan dan naar betere tijden...
sos is erg onderschat,en ik denk dat hij t al niet meer in de hand heeft om op een makkelijke manier te stoppen....
geef hem een ultimatum......jou of sos.....pak je spullen en ga verder met jou leven,vertel hem dat als hij (laten we zeggen)een maand clean kan blijven(bij dagelijks je neus vullen met zulke hoeveelheden is dat al heel wat)je weer wil overwegen of jij je leven met hem wil delen....
helaas weet ik uit eigen ervaring(1 jaar dagelijks een gram)dat t je weinig intereseerd wat er om je heen gebeurd als jij je sos maar hebt..
maar er komt een moment dat hij zover in de shit zit dat hij waarschijnlijk gaat begrijpen wat hij op t spel heeft gezet,maar als jij hem blijft steunen,zijn leugens en excuses accepteerd komt dat moment denk ik voorlopig nog lang niet....
en je schrijft dat hij hulpverlening heeft,maar t klinkt niet echt of hij daar zelf achter staatals hij listigge excuses bedenkt om te gebruiken en controlles probeerd te omzeilen....
dus dat betuigd niet echt van t feit dat hij wil stoppen,allemaal weggegooide moeite van jou en de hulpverleningsinstantie....
en hij word er waarschijnlijk nog meer para van omdat hij nog meer moet liegen en bedriegen.....
ik vind dat je eerst aan jezelf moet denken,en laat hem maar bewijzen dat hij je waard is...
want ik kan je met de hand op mijn hart met zekerheid zeggen dat jij nu niet op de eerste plaats staat,klinkt hard mischien.......maar je bent denk ik meer waard dan iemand die moet concuren met sos....
sucses ermee
klopt ik heb zelf nog nooit iets gebruikt ,ik kan me eigen er dus ook hellemaal niets bij voor stellen.
en heb zekers er wel vaak over na gedacht om me er alleen van door te gaan maar dan denk ik ineens weer jah wat moet er dan van hem te recht komen(is dom van me om zo te denken)want ik weet ook dat hij er heel erg hard aan zou moeten trekken om er van af te blijven.
hij is nu twee dagen clean we hebben er weer heel veel over gepraat.
en jah het klopt allemaal wat je zeg ik ben nummer twee jammer genoeg!!!!!
thnx
melissa zei:verdrietje zei:melissa zei:ik weet niet hoe oud jij bent,maar ik denk dat jij beter nu eieren voor je geld kan kiezen.....
sucses ermee
klopt ik heb zelf nog nooit iets gebruikt ,ik kan me eigen er dus ook hellemaal niets bij voor stellen.
en heb zekers er wel vaak over na gedacht om me er alleen van door te gaan maar dan denk ik ineens weer jah wat moet er dan van hem te recht komen(is dom van me om zo te denken)want ik weet ook dat hij er heel erg hard aan zou moeten trekken om er van af te blijven.
hij is nu twee dagen clean we hebben er weer heel veel over gepraat.
en jah het klopt allemaal wat je zeg ik ben nummer twee jammer genoeg!!!!!
thnx
ach meis toch,dat begrijp ik echt wel...
dat je je druk maakt over wat er met hem gebeurd als je em laat zakken,maar geloof me hij zal nu eerst heel diep moeten zinken om dan weer omhoog te gaan.
als hij niet wil kan jij niks voor hem betekenen,ik weet t uit ervaring....
zolang hij jou steun nu nog heeft is er geen enkele reden om te stoppen,wel om te liegen en bedriegen.....
je hoeft hem niet daadwerkelijk voorgoed te verlaten,maar jaag hem bij wijze van spreken dan flink de stuipen op t lijf maar hou een oogje in t zeil....
hij is bij wijze van spreken ook wel "zielig"maar ik heb op t moment meer met jou te doen.....omdat ik me ongeveer kan indenken hoe hij redeneerd....
heb je t hem uberhaupt wel eens gezegd dat je je spullen pakt als er niks veranderd.....
t hoeft niet op een verwijtwende boze manier,dat komt niet erg geloofwaardig over...
maar vertel hem rustig dat jij t niet meer trekt en aan jezelf wil denken....
binnekort ben ik hier weg maar ik hoop dat t allemaal goed uitpakt voor jullie allebei......

ge weet nie waar ge aan begint johcarly zei:hallo
ben nieuw hier![]()

schranziewanzie zei:ge weet nie waar ge aan begint johcarly zei:hallo
ben nieuw hier![]()
tussen al die verslaafde mensen hier
ge gaat er nog spijt van krijgen
en dan zegt ge had ik maar naar die slimme schranzz geluisterd![]()
![]()
welkom in de hel![]()
![]()
![]()
moehahahaflash kieke zei:schranziewanzie zei:ge weet nie waar ge aan begint johcarly zei:hallo
ben nieuw hier![]()
tussen al die verslaafde mensen hier
ge gaat er nog spijt van krijgen
en dan zegt ge had ik maar naar die slimme schranzz geluisterd![]()
![]()
welkom in de hel![]()
![]()
![]()
Ik heb het ook al tegen schranziewanzie gezegt,maar hij wou ook niet luisteren-----En nu heeft hij der ook spijt van..
Dus ik zou maar maken dat je weg komt,of je zult spijt krygen :P
carly zei:hallo
ben nieuw hier![]()
melissa zei:carly zei:hallo
ben nieuw hier![]()
hoi carly
welkom
laat dat opgehitste mannenvolk maar zwetsen hoor![]()
die zijn hun goede manieren kwijt.....
guys,hoe behandel je een dame![]()
ik ben diep teleurgesteld![]()

flash kieke zei:maar waarom toch in deze topic zeggen dat hij/zei nieuw is?:P
flash kieke zei:melissa zei:carly zei:hallo
ben nieuw hier![]()
hoi carly
welkom
Wie zegt dat het een dame is?
Kan ook een heer zijn he![]()

dat opgehitst komt dus door die lijn die ik juist heb opgesnitstmelissa zei:carly zei:hallo
ben nieuw hier![]()
hoi carly
welkom