Niet super lang? Voor pyros is dat gewoon al een hele mijlpaal. Ik hing meestal elk kwartier boven de folie, dus dan is 23 dagen zeker wel lang haha
Sober Time is daar een hele mooie app voor 😜
Zeker waanzinnig veel geld!
De app houdt dit al bij sinds 6 september 2021. Bij terugvallen gaat er een bepaald bedrag af van wat ik bespaarde. Het werkelijke bedrag wat ik bespaarde heb ligt zeker hoger dan je hier ziet, maar gaat wel over een termijn van 11 maanden, niet 100 dagen.
Ik heb er ook eentje ingesteld die bijhoudt wat ik zou hebben bespaard zonder terugvallen. Die telt dus vanaf 6 september. Gezien ik enkele terugvallen heb gehad en deze terugvallen telkens twee of drie dagen waren, klopt dit bedrag iets beter dan het bedrag dat je eerder in mijn teller zag.
Bekijk bijlage 45344
Wat ik op een dag ongeveer gebruikte (elke dag):
- 0,5g coke, soms iets minder (Nasaal)
- 0,75g gewassen speed (oraal)
- 0,5g tot 1g ketamine (nasaal of IM) soms sloeg ik een of twee dagen keta over
- 1,75g a-pihp (vapen en IV)
- 0,5g a-php (vrijwel alleen IV)
- flualprazolam
- diclazepam
- etizolam of flunitrazolam
Dit was een 'normale' dag. Ik gebruikte ook vaak 3mmc en dissos als 3-meo-pce. Dan gebruikte ik misschien wat minder coke, speed of keta.
Maar goed, de gemiddelde zombie in the walking dead is er beter aan toe dan ik in die tijd. Ik mag in m'n handjes klappen dat ik hier nog rondloop.
(M.a.w. laten we dit belachelijk misbruik vooral afkeuren mbt tot Harm reduction. Maar dit is wel wat verslaving kan doen.