Vier hier je clean-tijd mijlpalen

nausea

Wijs gebruiker
gebruikte bijna 2 jaar zo'n 3-5 gram wiet per dag, elke dag dronk ik tegen de 10 glazen alchol en op het eind een maand of 2 meerdere keren xtc per week, en 1 pakje per dag (sigaretten) ben nu al een maand geminderd naar 5/6 clean dagen per week... afkicken was een HEL. ik ben pas 17 dus ik hoop dat ik van mijn verslavingen af kom voor ik 18 ben en alles in de winkel kan kopen (nu gaat inkopen soms nog moeilijk). wens me geluk (:
Ai dat klinkt taai man, hoop dat het je lukt. Zit rond dezelfde leeftijd dus ik voel je, als je d'r over wilt lullen kan je 'n pm sturen

Manu76

Bewuste gebruiker
Dit jaar nog maar 2 keer cocaïne gebruikt. Niet perse clean maar ben er wel blij mee.
Goed man! Al is het jaar net begonnen! Zolang je trots bent op jezelf, denk ik dat je verder kunt werken aan een lekker leventje.
Ik heb pas 1 keer iets gehad waar misschien coke inzat en vond het absoluut niet mijn ding.
ot: 61 dagen zonder wiet hier
9 dagen zonder pregabaline
19 maanden en 14 dagen zonder nicotine
8 maanden zonder een druppel drank (zo goed als)
7 maanden zonder een fuck te doen voor de werkgever!

Laatst bewerkt:

FredKroket

Badass junkie
Goed man! Al is het jaar net begonnen! Zolang je trots bent op jezelf, denk ik dat je verder kunt werken aan een lekker leventje.
Ik heb pas 1 keer iets gehad waar misschien coke inzat en vond het absoluut niet mijn ding.
ot: 61 dagen zonder wiet hier
9 dagen zonder pregabaline
19 maanden en 14 dagen zonder nicotine
8 maanden zonder een druppel drank (zo goed als)
7 maanden zonder een fuck te doen voor de werkgever!
Ik heb zeker al een lekker leventje. 1 van mijn goede voornemens was minder coke gebruiken en dat gaat tot dusver goed :)

LucidLucy

Herstelgoeroe
Je moet gewoon roken dan is senseo wel lekker

Ik ben heel blij dat ik daar vanaf ben, dus daar gaan we niet meer aan beginnen 😂
Ik kon op een gegeven moment echt niet meer mèt en zonder nicotine leven. Dat was echt niet relaxed.

Screenshot_2023-05-01-09-44-59-59_4eedf79a622ab40ece0846e15d096cee.jpg

Ik ben zo ontzettend trots op jou!
Thanks! Zal ik nog een keer een gebreide sleutelhanger ophalen? 😜

Perenijsje

Badass junkie
2 weken zonder drugs maar ook zonder drank👍
Afgelopen tijd was het zowat elk weekend wel raak qua drugs en anders dronk ik wel wat, ook doordeweeks. Maar nu al 2 weken helemaal niks meer gehad💪
Toch weer even uit dat patroon komen en gewoon constructief met alles wat er speelt om proberen te gaan, voelt toch een stuk beter👍

dupont

Wijs gebruiker
Mooi man! Nu kan je sponsor je vinden in het donker!

(Heb je het al getest?) 😜

Dat je metal coin goed ingezegend mag zijn voor het aankomende jaar!
Haha! Ja zeker, glowde mooi 🙏

De munten waren op maar dat komt nog wel 😊

Voor jou komt het jaar ook in zocht toch?

Hippie Langwaus

Badass junkie
Het stelt nog niet zoveel voor, maar ik heb 8 weken geen alcoholische drank genuttigd.

Tot nu toe heb ik de moeilijkste sociale situaties wat ontweken, maar ik hoop dat ik geleidelijk steeds meer mee kan doen zonder terug te vallen in alcoholgebruik.

Hippie Langwaus

Badass junkie
Lekker man. Hoe voelt dat nu?
Vooral het gestopt zijn met alcohol, geeft me een goed gevoel. Ik ben lichamelijk iets fitter en heb geen ochtenden waarbij ik eerst moet ongiften.

Qua cannabis ben ik niet overtuigd dat ik ermee moet stoppen. Hier speelt mijn verstand een grote rol. Ik heb het wat moeilijker met emoties en weet dat cannabis daar invloed op heeft. Het is enerzijds de angst dat ik na cannabisgebruik juist de focus op de narigheid ga leggen en anderzijds dat ik daarmee juist even kan vluchten in iets anders. Ik moet de emoties juist zo puur mogelijk toelaten om problemen daarmee te voorkomen.

Overigens is het me wel duidelijk dat continu blowen natuurlijk niet gezond is. Zowel lichamelijk als geestelijk. Maar ik weet niet hoe lang ik de 'pauze' van cannabisgebruik vol ga en wil houden. Ook op dit moment schiet het door mijn hoofd dat ik lekker een pijpje kan roken en rustig van de ochtend kan genieten.

Maar dat kan ook zonder. 🙂

Bovenaan