Jaa zeker waar!Met andere middelen?
Drugs zijn duur over het algemeen.
Ik denk dat je een veelvoud van die duizend euro bespaart door ze niet te nemen.
Ikzelf was aan drank al minstens 500 euro per maand kwijt dus ik tel mijn winst!
Aan andere drugs was ik nog veel meer kwijt toen ik deze nam toen nog zonder drank maar een 800 euro aan weed ging er maandelijks wel doorheen....ik tel nogmaals mijn winst!🤑
Daar denk ik maar niet over na, want dan krijg ik een zware depressie. Want van dat geld had ik jarenlang op vakantie kunnen gaan.......meer van als je dan terugkijkt wat je wel niet hebt weweggegooid
Hahahah nou precies dat!Daar denk ik maar niet over na, want dan krijg ik een zware depressie. Want van dat geld had ik jarenlang op vakantie kunnen gaan.
Trooooots
Ondertussen 102 dagen niks gebruikt🙏🏻helaas een terugval gehad, dit was 12 november. ik dacht dat ik wel even voor een feestje coke kon bestellen en tot het feest niet zou gebruiken. Dit ging mis, 2e keer nu weer en ben dus tot de conclusie gekomen dat ik echt niet spul zelf kan kopen en bewaren tot een feest (al is het de dag ervoor). Ondertussen wel weer 22 dagen niks gebruikt en ga het nieuwe jaar ook in zonder iets te gebruiken (behalve alcohol, geen problemen mee).
Extra maatregelen genomen voor mezelf na het incident (6 december). In impulsieve reactie de dag erna alle nummers van dealers etcetra verwijderd, coke weggegooid en niet meer zelf kopen dus. Dit werkt goed tot nu toe.
Wat goed en sterk!! Gefeliciteerd 😁
Blijf gewoon vandaag clean. En morgen weer. De gedachten aan gebruik blijven komen. Daar verandert 30 dagen clean weinig aan. Ga / blijf aan jezelf werken en de sterke craving gaat er wel af.De eerste volledige week zit er op! Vandaga bezig met dag 8.
voelt lekker, maar voelt ook alsof ik al heel lang en hard aan het strijden ben.
En dan zit je pas op dag 8…
achja ik houd die 30 dagen nu eerst al doel.
Tegen de tijd dat dat behaald is zal het nuchter zijn en niet gebruiken vast al maar gewend zijn! 🫠
Volgens mij zeggen ze vaak na 90 dagen ofzo een gewoonte te tijd nodig heeft om te doorbreken.De eerste volledige week zit er op! Vandaga bezig met dag 8.
voelt lekker, maar voelt ook alsof ik al heel lang en hard aan het strijden ben.
En dan zit je pas op dag 8…
achja ik houd die 30 dagen nu eerst al doel.
Tegen de tijd dat dat behaald is zal het nuchter zijn en niet gebruiken vast al maar gewend zijn! 🫠
Watskebeurt?
Destructief gedrag, geen middelenWatskebeurt?
AwwwDestructief gedrag, geen middelen![]()
Goed bezig. 💪Vandaag heb ik precies een jaar lang geen alcoholhoudende dranken gedronken.
Over het algemeen valt het me mee, maar ik heb heus wel cravings en moeiijkere momenten gehad afgelopen jaar.
Over het algemeen valt het me mee, maar ik heb heus wel cravings en moeiijkere momenten gehad afgelopen jaar.