Damius
Bewuste gebruiker
Van harte! Knap en inspirerend te zien hoe jij serieus aan je herstel werkt. En ook anderen probeert te helpen.2 jaar 🥳
Van harte! Knap en inspirerend te zien hoe jij serieus aan je herstel werkt. En ook anderen probeert te helpen.2 jaar 🥳
2 jaar 🥳
Topper! Gefeliciteerd met deze mijlpaal!🤩2 jaar 🥳
Wat knap zeg!!! 🙏🥰2 jaar 🥳
Perfecto, trots op je!!Mijn persoonlijke mening is dat ik vanavond om 23h45 de mijlpaal bereikt, volgens de app ben ik er al sinds gisteren avond:
6 maanden zonder CBD of THC inname!
Vanavond in ieder geval ook een half jaar!
🥳🥳🤓🤠❤️🔥💞💪👍👌🤸🤸
Wat een mooie mijlpaal!!! 🥰Mijn persoonlijke mening is dat ik vanavond om 23h45 de mijlpaal bereik, volgens de app ben ik er al sinds gisteren avond:
🥳🥳🤓🤠❤️🔥💞💪👍👌🤸🤸
TopperMijn persoonlijke mening is dat ik vanavond om 23h45 de mijlpaal bereik, volgens de app ben ik er al sinds gisteren avond:
🥳🥳🤓🤠❤️🔥💞💪👍👌🤸🤸
Mooi man! Ga zo door.Mijn persoonlijke mening is dat ik vanavond om 23h45 de mijlpaal bereik, volgens de app ben ik er al sinds gisteren avond:
🥳🥳🤓🤠❤️🔥💞💪👍👌🤸🤸
Gefeliciteerd! Volhouden.2 jaar 🥳
Ondertussen al 1/3 jaar geen ketamine / 2-FDCK aangeraakt. Wel nog af en toe speed in het weekend en XTC als ik naar een festival ga (1x in de 2/3 maanden). Merk voornamelijk dat de dagen nu veel meer invulling hebben nu ik niet om 19:00/20:00 voor pampus lig op de bank en dat ik veel meer zin heb om dingen te ondernemen, maar dat kan wellicht ook komen omdat het nu mooier weer is / langer licht is. Ik ben nooit een grote fan geweest van de herfst/winter.Na 13 maanden bijna elke dag tussen de 1 en 2 gram ketamine en 2-FDCK te gebruiken heb ik dat spul al 21 dagen niet meer gebruikt. Vond ik wel een vermelding waard![]()

Zomaar even met nicotine inname gestopt? Super al die andere middelen die je nu ook niet gebruikt, maar de nicotine inname vind ik helemaal stoer!Vapen al een dikke vijf maanden niet (kost totaaaaaal geen moeite meer 🙃).
Lief! Ja, 'zomaar' mee gestopt op 5 januari. Dagen- nee, wekenlang vreselijke cravings gehad, maar die heb ik nog maar zelden gelukkig. Scheelt misschien dat ik voor ik ging vapen al heeeeeeeel lang was gestopt met roken. Door een domme beslissing in L.A. anderhalf jaar geleden (ach gos, wat schattig, die vapes, laat ik er ook eens eentje proberen 🤐😂) gaan vapen en dat een jaar lang intensief gedaan. Ik wíst dus wat stoppen inhield (de hel), maar ook dat ik dat kon. Nu dan toch écht exit nicotine voor de verdere rest van mijn leven.Zomaar even met nicotine inname gestopt? Super al die andere middelen die je nu ook niet gebruikt, maar de nicotine inname vind ik helemaal stoer!
Lekker bezig jij!
Wat goed! Ik vind roken echt een ontzettend onderschatte drugs. Zeer sneaky. En in mijn optiek ergens ook een gateway naar andere drugs. Daar wil ik misschien nog eens een topic aan wijden.Lief! Ja, 'zomaar' mee gestopt op 5 januari. Dagen- nee, wekenlang vreselijke cravings gehad, maar die heb ik nog maar zelden gelukkig. Scheelt misschien dat ik voor ik ging vapen al heeeeeeeel lang was gestopt met roken. Door een domme beslissing in L.A. anderhalf jaar geleden (ach gos, wat schattig, die vapes, laat ik er ook eens eentje proberen 🤐😂) gaan vapen en dat een jaar lang intensief gedaan. Ik wíst dus wat stoppen inhield (de hel), maar ook dat ik dat kon. Nu dan toch écht exit nicotine voor de verdere rest van mijn leven.
Precies. Dit is voor mij heel herkenbaar!En in mijn optiek ergens ook een gateway naar andere drugs. Daar wil ik misschien nog eens een topic aan wijden.
Thanks! Ik ken 'm in die zin als gateway dat ik zelf altijd de behoefte heb gehad om iets 'stouts' te doen. Helemaal in de pas lopen kon ik me gewoonweg niet voorstellen. Was het niet drinken, dan was het wel blowen, was het niet blowen dan was het wel dope, of waren het benzo's... was het geen van al die dingen, dan TENMINSTE nog roken. Dat er in mijn leven een moment zou komen dat ik geen van al die dingen zou doen, was lange tijd volstrekt ondenkbaar (nog steeds best moeilijk voorstelbaar overigens). In die zin snap ik het woord gateway bij nicotine eigenlijk wel.Wat goed! Ik vind roken echt een ontzettend onderschatte drugs. Zeer sneaky. En in mijn optiek ergens ook een gateway naar andere drugs. Daar wil ik misschien nog eens een topic aan wijden.
Knap hoor!! Dat noem ik nog eens doorzetten. 😎Ik zal er mijn belangrijkste verslaving bij zetten;
27 jaar geen druppel alcohol En geen benzo meer. Gelijktijdig gestopt met taperen van diazepam.
Daar heb ik iedere dag nog plezier van! Ook al speelt het al erg lang!
Dat hierna nog weleens iets geresearched werd, moge duidelijk zijn.
Waarvan akte!
Maar de hoofdzaak is geen weed en drank. In principle niets meer.
Hee miss kunnen we eens meeten daar Fellow!
Hee miss kunnen we eens meeten daar Fellow!
Ik ben goed op weg naar de 30 dagen want ben al over de helft 💪.
Succesjes? Dit is een groot succes! Je mag trots op jezelf zijn. En oke, ik ben allergisch voor verkleinwoorden omdat die je gevoelsmatig letterlijk kleiner houden. You go girl ❤️🔥Ook de kleine succesjes mogen gevierd worden. Toch?
Exact twee maanden zonder 3mmc!
Exact drie weken zonder alcohol (begint nu al te voelen als 'zonde' dat ik in juli nog een feestje gepland heb staan waarop ik van mezelf mag drinken. Wie weet kies ik ervoor om het niet te doen).
En over anderhalve week tik ik een half jaar aan zonder nicotine. 🥳 Gaat snel zeg, wow!
Goed punt. Ik haat verkleinwoorden óók. Het voelt alleen soms zo niksig, die paar maanden of weken van mij, naast prestaties zoals TWEE JAAR CLEAN, die hier voorbijkomen. Maar goed, ieder zijn (of haar, in mijn geval) eigen traject. Dus géén verkleinwoorden meer. Dank u dank u. 🥳😘Succesjes? Dit is een groot succes! Je mag trots op jezelf zijn. En oke, ik ben allergisch voor verkleinwoorden omdat die je gevoelsmatig letterlijk kleiner houden. You go girl ❤️🔥
Goed punt. Ik haat verkleinwoorden óók. Het voelt alleen soms zo niksig, die paar maanden of weken van mij, naast prestaties zoals TWEE JAAR CLEAN, die hier voorbijkomen. Maar goed, ieder zijn (of haar, in mijn geval) eigen traject. Dus géén verkleinwoorden meer. Dank u dank u. 🥳😘
Verkleinwoorden en vergelijken met anderen, dat is allebei niksig 🙃 En ik moest aan deze afbeelding denken, want elke stap die je zet in herstel is onmisbaar.Goed punt. Ik haat verkleinwoorden óók. Het voelt alleen soms zo niksig, die paar maanden of weken van mij, naast prestaties zoals TWEE JAAR CLEAN, die hier voorbijkomen. Maar goed, ieder zijn (of haar, in mijn geval) eigen traject. Dus géén verkleinwoorden meer. Dank u dank u. 🥳😘

De enige dag die we clean hoeven te zijn is vandaagGoed punt. Ik haat verkleinwoorden óók. Het voelt alleen soms zo niksig, die paar maanden of weken van mij, naast prestaties zoals TWEE JAAR CLEAN, die hier voorbijkomen. Maar goed, ieder zijn (of haar, in mijn geval) eigen traject. Dus géén verkleinwoorden meer. Dank u dank u. 🥳😘