Vraag aub speed

Snelle@308Jam

Belezen gebruiker
Heb
Eens met hierboven. Als er echt iets aan de hand is, bel je een arts. Desnoods gewoon voor advies, zij kunnen beter inschatten wat je moet doen dan wij.

En als je flauw bent gaan liggen en alleen opstaan als het moet en zo rustig/langzaam mogelijk, anders kun je je echt goed bezeren en dat kan tot gevaarlijke situaties leiden. Serieus even rustig aan doen dude. En bellen.
Doe ik

Snelle@308Jam

Belezen gebruiker
Ha ha ha gevoel weet dat t anders is maar als ik naar de klote ben denk ik dat iedereen buiten dit meteen kan zien

Green

Experimenterende gebruiker
Heb t iedee als ik naar buiten moet alles klaar staat van kijk die is :joycat::joycat::joycat:
Maar dat herken je als regelmatig speedgebruiker wel toch?
Dat is niet zo, niemand kijkt je anders aan!
Ik heb het ook, en bij mij zijn het vooral oude vrouwtjes die mij aanstaren. En dan zie je ze denken,Die zit zeker aan de speed hahaha... alsof ze weten hoe dat eruit ziet

Snelle@308Jam

Belezen gebruiker
Maar dat herken je als regelmatig speedgebruiker wel toch?
Dat is niet zo, niemand kijkt je anders aan!
Ik heb het ook, en bij mij zijn het vooral oude vrouwtjes die mij aanstaren. En dan zie je ze denken,Die zit zeker aan de speed hahaha... alsof ze weten hoe dat eruit ziet
:joycat::joycat::joycat::joycat: herkenbaar

Snelle@308Jam

Belezen gebruiker
Ja idd je voeld wat ze denken of zo . vul je voor jezelf in natuurlijk. Als iemand kijkt denk ik zie je nu wel dat volgens mij familie op het minst een kennis die me in deze staat ziet lopen

Snelle@308Jam

Belezen gebruiker
Allemaal door slaap te kort ect je filter werkt half iig in mijn geval alles komt aangestormd door elkaar binnen

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Alle (goede) tips al voorbij zien komen. Beetje afleiding zoeken (waarbij je wel chill kunt blijven zitten/liggen/hangen), iets zouts eten en het even aanzien. Bij twijfel inderdaad dokter bellen.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Heb t iedee als ik naar buiten moet alles klaar staat van kijk die is :joycat::joycat::joycat:

Die mensen hebben wel wat beters te doen hoor. :wink:

Gewoon even niet naar buiten gaan. Wel als de dokter - als je die zou bellen - je zou adviseren om langs te komen (maar ik denk dat die dokter gaat zeggen: blijf thuis en ontspannnnn). Anders gewoon niet. Fuck buiten. :tongueout:

Snelle@308Jam

Belezen gebruiker
Die mensen hebben wel wat beters te doen hoor. :wink:

Gewoon even niet naar buiten gaan. Wel als de dokter - als je die zou bellen - je zou adviseren om langs te komen (maar ik denk dat die dokter gaat zeggen: blijf thuis en ontspannnnn). Anders gewoon niet. Fuck buiten. :tongueout:
Thanks

Snelle@308Jam

Belezen gebruiker
Hey leuk dat je je weer beter voelt man!

Lekker op tijd naar bed
Zeker.. Heb ik gedaan en gegeten enz:flushed: Heb in t verleden aan de pep gezeten toen werd ik druk alles wat erbij hoort. Nu paar x gedaan kan behoorlijk lang hangen zonder zin te hebben in peptalk echt.. Vaag

Snelle@308Jam

Belezen gebruiker
Wel jammer miss omdat ik bergen Rita heb weg gesnoven de laatste 2 jaar . elke dag wel 30 met soms tussentijd stop van week paar dagen

Bovenaan