Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik ga volgende week woensdag op de xtc met een vriendin, zaterdag de 28e is partyraiser, daar wil ik ook op xtc gaan, maar als ik nou die woensdag 1 schijf pak, en de 28e ook, zou ik er dan nog wat van merken ofniet ??
laatste keer was op 10 maart, maar toen had ik MDA pillen dus weet niet of dat wat uitmaakt?
en het zijn hele sterke pillen dus wil zoiezo niet te hard gaan zoals op 10 maart -.-
Ligt er ook een beetje aan hoeveel je er de eerste avond neemt. Neem er gewoon 1 de eerste avond. Kun je je op de 28e helemaal uitleven met meer, dan merk je het zeker weten wel.
Ja. Ik heb afgelopen vrijdag en zaterdag ook 2 keer xtc gebruikt (kristallen en pillen). Je moet de 2e dag wel iets meer gebruiken om het gewenste effect te bereiken, maar het werkt.
Tweede keer gewoon veel meer gebruiken Nee serieus als je het nog niet vaak gedaan heb, kan het niet heel veel kwaad als je snel daarna weer neemt, bij mij tien iig niet...zou gewoon 1e x 1 pil nemen 2e keer 1.5 tot 2 maar waarschijnlijk is het niet eens nosig.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.