vraag

Freezing

Bewuste gebruiker
hey

heb n vraag,

ik ga volgende week woensdag op de xtc met een vriendin, zaterdag de 28e is partyraiser, daar wil ik ook op xtc gaan, maar als ik nou die woensdag 1 schijf pak, en de 28e ook, zou ik er dan nog wat van merken ofniet ??

laterr

Carlitos

Badass junkie
Ik zou wachten tot partyraiser dan.
Ga je daar lekker harder.. (dan als je het die wo. er voor niet heb gedaan)

Maar het kan wel,maar dan merk je meer oppend en is het iets minder space ?

Hoelang heb je eigenlijk al niet gebruikt ?

Freezing

Bewuste gebruiker
laatste keer was op 10 maart, maar toen had ik MDA pillen dus weet niet of dat wat uitmaakt?
en het zijn hele sterke pillen dus wil zoiezo niet te hard gaan zoals op 10 maart -.-

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ligt er ook een beetje aan hoeveel je er de eerste avond neemt. Neem er gewoon 1 de eerste avond. Kun je je op de 28e helemaal uitleven met meer, dan merk je het zeker weten wel.

Solidius

Badass junkie
Ja. Ik heb afgelopen vrijdag en zaterdag ook 2 keer xtc gebruikt (kristallen en pillen). Je moet de 2e dag wel iets meer gebruiken om het gewenste effect te bereiken, maar het werkt.

Allolalie

Bewuste gebruiker
Tweede keer gewoon veel meer gebruiken :wink: Nee serieus als je het nog niet vaak gedaan heb, kan het niet heel veel kwaad als je snel daarna weer neemt, bij mij tien iig niet...zou gewoon 1e x 1 pil nemen 2e keer 1.5 tot 2 maar waarschijnlijk is het niet eens nosig.

Freezing

Bewuste gebruiker
ok thx, ja ik pak woensdag zoiezo 1, en zaterdag ligt het eraan of een vriend van me ook wil spacen ofniet anders heb ik er 2 .

Freezing

Bewuste gebruiker
Ik heb witte mitshubishi's

deze dus, vriendin van me zegt dat ze goed zijn.

Bovenaan